Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Benzīns, dīzelis un degvielas šūnas - Mercedes pastāsta par modernizētajiem GLC un GLC Coupe (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.jūnijs 2019 8:09

Vācijas autobūves kompānija Mercedes-Benz atklājusi informāciju par modernizētajiem krosoveriem GLC un GLC Coupe. Abiem modeļiem pieejams plašs motoru klāsts, ko pārstāv benzīna, dīzeļa un degvielas šūnu agregāti.

Svaigumu modernizētajiem modeļiem piedod savādāki priekšējais un aizmugures buferi, radiatora reste un lukturi, kas turpmāk arī bāzes versijā būs aprīkoti ar gaismas diodēm, taču galvenais uzsvars likts uz tehniku. Mercedes gandrīz pilnībā nomainījis motoru gammu, turklāt četrcilindru benzīna agregātiem tagad palīdz 48 voltu hibrīdsistēma, kas palīdz samazināt degvielas patēriņu, sniedz papildu jaudu un griezes momentu. Piemēram, modeļu GLC 200 (197 Zs) un GLC 300 (258 Zs) degvielas patēriņš tagad ir vidēji 7,1 litrs uz 100 km, kas ir labs rādītājs, ņemot vērā jaudas parametrus.

Vēl taupīgāki ir jaunie dīzeļdzinēji, kas atbilst Euro-6 normatīviem – tie attīsta 163 (GLC 20 0d), 194 (GLC 220 d) un 245 Zs (GLC 300d) un patērē vidēji 5,2 – 5,7 litrus uz 100 km.

Jaudīgo versiju cienītājiem tiks piedāvāti AMG modeļi: AMG GLC 63 ar 476 Zs un AMG-63-S ar 510 Zs, 2020.gadā tiek solīts Plug-in hibrīds, bet tiem, kas vēlas videi īpaši draudzīgu modeli noderēs 211 Zs jaudīgais F-Cell modelis ar ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģiju. Tas izgatavots uz vienas platformas ar pilnībā elektrisko Mercedes-Benz EQC 400, taču uzpildes stacijā pavadīs krietni īsāku laiku un varēs nobraukt 480 km.

Modernizētie GLC un GLC Coupe ieguvuši jaunākās paaudzes MBUX multimediju sistēmu ar balss vadību, uzlabotu kruīzkontroli, sistēmu, kas brīdina par šķēršļiem, palīdz braukt ar piekabi, notur automobili savā joslā un automātiski samazina ātrumu pirms pagriezieniem un krustojumiem.

Standarta piekari par piemaksu var nomainīt ar pneimopiekari un regulējamiem amortizatoriem, bezceļos palīdzēs Offroad režīms, bet īpaši prasīgiem komforta cienītājiem papildaprīkojumā iekļauta Energizing pakete ar gaismas un mūzikas izvēlēs programmām, turklāt abiem krosoveru modeļiem pirmoreiz pieejami Multicontour sēdekļi ar daudzām regulācijām un papildu funkcijām.

Mercedes-Benz GLC 300 4Matic


Garums x platums x augstums (m): 4,67 x 1,89 x 1,64
Riteņu bāze (m): 2,87

Motors: R4-benzīns, 1991 ccm, Turbo, 48-V-hibrīdsistēma
Jauda: 190 kW / 258 Zs pie 5800-6100 apgr./min.

Maks.griezes moments: 370 Nm pie 1800-4000 apgr./min.

Elektromotors: 10 kW / 16 Zs
E-motora griezes moments: 150 Nm

Maks.ātrums: 240 km/h

Paātrinājums 0:100 km/h: 6,2 sek.

WLTP-Vid.degv.patēriņš: 7,1 litrs (WLTP cikls)
CO2-emisijas: 162 g/km (Euro 6d)
Pašmasa: 1805 kg

Bagāžas nodalījums: 580-1150 litri
Apgriešanās rādiuss: 11,8 m
Riepas: 235/65 R 17
Cena Vācijā: 53 585 eiro

 
Visi komentāri
 
?? 10.jūnijs 2019 16:49
0 1 Atbildēt

Kas jums liekas smukāks - parastais SUV vai kupejas variants?

650 10.jūnijs 2019 18:42
2 0 Atbildēt

Oho, te vismaz kāds ir instrumentu panelī smuki dzeltenu toni iepinis- pretstatā citur masveidīgi pekoptajam pretīgi zilajam apgaismojumam.Kupejja izskatās "dusmīgāk" un dārgāk.

vakars 10.jūnijs 2019 20:03
0 0 Atbildēt

piekrītu, kupeja smukāk, bet vai praktiskāk? Vai šis nebija tas modelis par ko iAuto Māris sacepās aizmugures lukturu dēļ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas notiks ar Qashqai un Juke? - eksperti saka, ka Nissan atlicis gads 9

Japānas autobūves uzņēmumam Nissan atlicis vien gads vai nedaudz vairāk, uzskata eksperti. Ja risinājums netiks rasts, Nissan var šos grūtos laikus arī nepārdzīvot. Lasīt vairāk

 

Motociklu ražotājs KTM iesniedz bankrota pieteikumu 18

Sliktas ziņas Austrijas motociklu KTM cienītājiem – uzņēmums ir iesniedzis bankrota pieteikumu un cīnās par savu izdzīvošanu. Lasīt vairāk

 

Valdība konceptuāli vienojas no sākuma Rīgu neiekļaut "Rail Baltica" dzelzceļa trasē (+ VIDEO) 15

Vairāku stundu diskusijas, asa viedokļu apmaiņa, bet skaidrs ir viens – ko darīt ar projektu “Rail Baltica” ir sāpīgs jautājums. Trūkst ne tikai naudas, bet arī plāna, ko darīt tālāk. Par ko valdībai izdevās vienoties, un ko sola projekta nākotne? Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 17

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti