Rivian elektriskie krosoveri varēs uzlādēt viens otru 8

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.jūnijs 2019 12:15

Rivian elektrisko krosoveru un pikapu īpašnieki varēs savstarpēji dalīties ar strāvas krājumiem.

Amerikāņu markas elektrisko krosoveru un pikapu īpašnieki varēs izpalīdzēt viens otram ar strāvas krājumiem, kas var noderēt nokļūstot nestandarta situācijās, piemēram, aizceļojot pārāk tālu no elektrouzpildes stacijas. Rivian savus modeļus pozicionē kā transportu piedzīvojumu cienītājiem, tādēļ šāds risinājums ir gluži saprotams, tāpat kā vēl viena patentēta tehnoloģija, kas palīdzēs palielināt nobraucamo kilometru skaitu. Runa ir par moduļu tipa noņemamiem un apmaināmiem papildu akumulatoriem. Tos var novietot pikapa kravas kastē un pieslēgt tur izvadītiem kontaktiem un dzesēšanas sistēmas kontūrai. Patenta pieteikumā aprakstīta sistēma gan vertikālo, gan horizontālo bateriju komplekta uzstādīšanai.

Par uzņēmumu Rivian kļuva zināms 2018. gada beigās, kad amerikāņi parādīja savu pirmo modeli - pikapu RT1. Tas bija aprīkots ar neatkarīgu dubulto sviru piekari priekšā un daudzsviru piekari aizmugurē, kā arī pneimatiskajiem adaptīvajiem amortizatoriem, kas automašīnas klīrensu ļauj regulēt 200 līdz 340 mm robežās.

Katrā no pikapa riteņiem iebūvēts elektromotors, kas attīsta 200 zirgspēku. Dārgākajā versijā ar 180 kWh akumulatoru, tas attīsta 765 Zs jaudu un 1120 Nm griezes momentu. Paātrinājums līdz simtam aizņem trīs sekundes, bet maksimālais ātrums ir 201 km/h. Ar pilnībā uzlādētu akumulatoru elektriskais pikaps var nobraukt līdz 650 kilometriem. Otrs Rivian modelis ir liels septiņvietīgs SUV RS1, kas apveltīts ar līdzīgām īpašībām.

2019. gada aprīlī tika paziņots par sadarbību ar Ford, kas apsolījis ieguldīt 500 miljonus ASV dolāru. Sadarbības līgums paredz kopīgi izstrādāt nākamās paaudzes baterijas, kā arī izveidot „pilnīgi jaunus” elektriskos modeļus, par kuriem tuvāku informāciju vēl nesniedz.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
litijs 10.jūnijs 2019 15:09
3 0 Atbildēt

nevis uzlādēt, bet izlādēt

viencexperc 11.jūnijs 2019 7:37
1 1 Atbildēt

Labāk, tomēr, ir vilkt trosē. Viens auto velk, otrs, kuru velk, ieslēdz rekuperāciju un lādējas. Tad mainās.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīniešu mini elektromobilis konkurē ar Tesla… pēc pārdošanas apjomiem 7

Ķīniešu mini elektromobilis Hong Guang Mini EV pašmāju tirgū gandrīz apsteidzis Tesla Model 3 pēc pārdošanas apjomiem. Tiek ziņots, ka Latvijas uzņēmums Dartz virza tā ienākšanu arī Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Peugeot maina logotipu (+ FOTO) 7

Francijas autobūves uzņēmums izmainījis korporatīvo logotipu, prezentējot jaunu dizainu vienpadsmito reizi kopš 1850.gada. Lasīt vairāk

 

Latvijā katru ziemu maina zīmes no 100 uz 90 km/h, tikmēr Igaunijā šodien 110 (+ FOTO) 14

Paradokss, taču kamēr mēs pie sevis dzirdam par tikai pērn salaboto ceļu bēdīgo kvalitāti, kuras dēļ kilometriem garus ceļu posmus pavasarī nāksies pārstrādāt, tepat blakus Igaunijā ziemeļu kaimiņi brauc pa lieliskiem ceļiem, turklāt ātrumā, kāds pie mums "pat sapņos nerādās". Lasīt vairāk

 

Policija rosinās bargākus sodus par neatļautiem apdzīšanas manevriem 11

Valsts policija patlaban gatavo izmaiņas likumā, lai transportlīdzekļu vadītājiem palielinātu sodus par neatļautiem apdzīšanas manevriem, ceturtdien Ceļu satiksmes drošības padomes sēdē atzina Valsts policijas priekšnieka vietnieks Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti