Jaunais Renault Captur: pavisam jauns, taču joprojām Captur (+ FOTO) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 3.jūlijs 2019 14:11

Captur ir pionieris pilsētas SUV tirgū un, kopš nākšanas klajā 2013. gadā, tas pārdots 1,2 miljonos eksemplāru. Captur strauji kļuva par pārdotāko auto savā segmentā gan Francijā, gan Eiropā. Pērn tas saglabāja šo pozīciju, visā pasaulē pārdodot vairāk nekā 230 000 automašīnas.

Mainīts ārējais dizains, nostiprināta SUV identitāte

Elegantas spārnu kontūras, izteiktas sānu līnijas un paaugstināts jumts - jauno Captur nevar sajaukt ne ar ko citu. Tas ir spēris krietnu soli uz priekšu savas SUV identitātes attīstībā, kļūstot atlētiskāks un dinamiskāks. Ārējās transformācijas tam devušas modernākus, oriģinālākus un izteiksmīgākus vaibstus, tajā pašā laikā saglabājot franču dizaina juteklisko pusi, ko Renault tik augstu vērtē. Jaunais Captur ir par 11 cm garāks (4,23 m), un tā vizuālo tēlu uzlabo 18 collu riteņi (atkarībā no versijas) un par 2 cm pagarināta riteņu bāze (2,63 m). Uzlabotais dizains, precīzā montāža, 100% LED lukturi raksturīgajā C formā, šaurāki aizmugures lukturi un hromētas dekoratīvās uzlikas ir tikai daļa no kopuma, kas liecina par uzlabotu kvalitāti.

SUV izskats 
Ar atlētisku dizainu un paceltu virsbūves viduslīniju jaunais Captur ieguvis patiesu SUV izskatu. To izceļ speficiskas detaļas, piemēram, priekšējās un aizmugurējās aizsargpannas, sānu aizsarglīste virsbūves apakšējā daļā un ap riteņu arkām, kā arī alumīnija jumta reliņi. Izliektais dzinēja pārsegs, izteikti slīpāks jumts un mazāks stiklotais laukums vizuāli automašīnai piešķir vēl lielāku dinamiku.

90 kombinācijas
Atacama Orange, Flame Red un Iron Blue, kā arī Amethyst Black, kas pieejams INITIALE PARIS versijā, ir tikai daži no jaunā Captur pieejamajiem virsbūves krāsojumiem. Šie krāsojumi izceļas ar iespaidīgu dziļumu un mirdzumu, uzsverot atlētisko un dinamisko dizainu - it īpaši, ja jumtam izvēlēta kontrastējoša krāsa. Kopumā Captur būs pieejamas 11 virsbūves krāsas, 4 kontrastējošas jumta krāsas un 3 ārējo dizaina elementu pakotnes, sniedzot tam šajā segmentā neredzētu potenciālu 90 kombinācijās.

Priekšējais bamperis un deflektori
Jaunā Captur izteiksmīgais priekšējais bamperis zem platās radiatora restes ne tikai vizuāli izceļ automašīnas personību un dinamiku. Tas ir arī funkcionāls, pateicoties diviem platajiem gaisa deflektoriem riteņu arku priekšpusē. Tie palīdz ierobežot turbulenci un uzlabot transportlīdzekļa aerodinamisko sniegumu, tādējādi samazinot arī degvielas patēriņu.

Priekšējie lukturi
100% LED priekšējie lukturi Renault raksturīgajā C formā tagad pieejami visām šī modeļa versijām. Tie ir stilizēti un sadalīti vairākos segmentos - četri priekšējie segmenti (divi katram lukturim), kas vizuāli pagarina radiatora restes hromēto apdari, padara jaunā Captur vaibstus izteiksmīgākus, un 18 segmenti (deviņi katram lukturim), kas veido 3D sānu animāciju, piešķir automašīnai eleganci. To visu ietver īpašs 3D režģis, kas izceļ jaunā Captur statusu. 

Aizmugurējie lukturi
Jaunā Captur šaurie aizmugures lukturi saglabā Renault modeļiem raksturīgo C formu. Šāds dizains sērijveida automobiļiem izmantots pirmo reizi. Tāpat kā priekšā, arī aizmugurējiem lukturiem ir 3D režģis un papildus segmenti (viens katram lukturim), lai vēl vairāk izceltu dizainu un 3D efektu sānos. Oriģinālais lukturu dizains rada ilūziju, ka automašīnas aizmugure ir īpaši plata.

Profils
Jaunā Captur izteiksmīgie spārni un sānu līnija, kā arī paaugstinātais jumts, kas izceļas arī tad, ja tas nokrāsots virsbūves krāsā, padara automašīnas profilu tūlītēji atpazīstamu. Pagarinātā riteņu bāze, 18 collu riteņi (atkarībā no versijas) un jaunās virsbūves aprises padara automašīnu vizuāli iespaidīgāku. Augstā kvalitāte izcelta ar hromētām detaļām - logu apdari, durvju aizsarglīstēm un priekšējo spārnu dekoriem.

Aizmugures panelis
Papildus raksturīgajiem C formas lukturiem, sānos redzamās hromētās līnijas atrodamas arī aizmugurē. Bagāžas nodalījuma vāka dizains, kas izceļas ar izteiksmīgām formām, ir pilnveidots ar augsta līmeņa apdari.

Pielāgojams jumts
Jumts ir svarīga daļa no jaunā Captur pielāgojamības programmas. Tas pieejams virsbūves krāsojumā vai četros kontrastējošos krāsojumos: Midnight Black, Atacama Orange, Highland Grey un Alabaster White. To var papildināt ar reliņiem vai daļēji stiklotu jumta lūku.

Interjera revolūcija augstā kvalitātē

Interjera revolūcija, kas aizsākās ar jauno Clio modeli, turpinās arī ar Captur, nodrošinot augstāko kvalitātes līmeni savā klasē. Tiek saglabāts un pilnveidots Smart Cockpit koncepts, un izstrādāta pilnībā jauna, paaugstināta viduskonsole. Ietverot sevī jaunākās tehnoloģijas un lielākos ekrānus savā kategorijā, ir iegūta moderna ergonomika, radot vēl aizraujošāku braukšanas pieredzi.
Tomēr ne tikai braukšanas pozīcija ir revolucionāra. Arī pasažieru telpa nonākusi jaunā kvalitātes un komforta dimensijā, daudz neatpaliekot no augstākas klases automobiļiem. Augstas kvalitātes materiāli, mīksta paneļu un viduskonsoles apdare, pedantiska montāža un jauna sēdekļu konstrukcija - efekts jūtams jebkurā līmenī.

Multimediju ekrāns
Smart Cockpit galvenā komponente - 9,3 collu multimediju ekrāns (divreiz lielāks par 7 collu versiju, mērot diagonāli) - ir lielākais savā segmentā. Nedaudz izliektais un vertikāli novietotais ekrāns sniedz salonam modernu kopskatu, un nelielais izliekums atvieglo informācijas salasīšanu. Tas vērsts uz vadītāja pusi un, pateicoties savienotajai Renault EASY LINK multimediju sistēmai, visi multimediju, navigācijas, informācijas un izklaides pakalpojumi, kā arī MULTI-SENSE iestatījumi un vadītāja asistentu parametri ir viegli pieejami.

Digitālais instrumentu panelis
Gluži kā jaunajam Clio modelim, arī jaunajam Captur instrumentu panelī integrēts digitāls ekrāns. Tas pieejams izmēros no 7 līdz 10,2 collām un piedāvā intuitīvu veidu, kā pielāgot braukšanas pieredzi. 10,2 collu displeja versijā tiek attēlota arī GPS navigācija. Jaunā Captur 9,3 un 10,2 collu ekrāni ir vieni no lielākajiem savā kategorijā.

Viduskonsole
Arī viduskonsole ir viens no galvenajiem jaunā Captur Smart Cockpit elementiem. Jaunā “lidojošā” viduskonsoles versija sniedz salonam plūstošāku un elegantāku izskatu. Tā novietota augstāk, lai uzlabotu braukšanas pozīcijas ergonomiku un padarītu ērtāku pārnesumu pārslēgšanu. Turklāt ir atbrīvota vieta sīklietu nodalījumam un viedtālruņa bezvadu lādēšanas sistēmai. Viduskonsoli papildina futūristisks EDC e-shifter ātrumpārslēga rokturis, kas nodrošina plūstošas un precīzas kustības, lai uzlabotu braukšanas pieredzi. Tas izgaismots ar LED apgaismojumu, ko iespējams pieskaņot salona apgaismojuma krāsai.

Panelis
Jaunā Captur panelis ir pilnībā pārveidots, sākot no augšējās daļas līdz pat zemākās daļas mīkstajai apdarei, kas sevī ietver tādus praktiskus elementus kā cimdu nodalījumu. Ir darīts viss iespējamais, lai nodrošinātu augstu kvalitāti. Horizontālajā joslā paneļa centrālajā daļā kopā ar pielāgojamiem dekoratīvajiem elementiem atrodas divos līmeņos izvietotas ventilācijas atveres. Īpaša uzmanība pievērsta taustiņiem un klimata kontroles vadībai, kas atrodas zem centrālā displeja, lai tie vadītājam būtu viegli aizsniedzami.

Stūre
Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli stūre kļuvusi plānāka un elegantāka, pateicoties kompaktajam drošības spilvenam. Viena no priekšrocībām - vadītājs var labāk redzēt ekrānu instrumentu panelī. Īkšķu atbalsta vietas, stūres rats ar biezu polsterējumu un apsildes funkcija - turēt rokas uz jaunā Captur stūres ir patiešām patīkami. Tā aprīkota ar funkcionālākiem un izgaismotiem vadības slēdžiem, kurus ietver elegantā satin chrome apdare. Visi jaunie Captur modeļi ar EDC pārnesumkārbu aprīkoti arī ar pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņām uz stūres.

Salons
Jaunā Captur salons aprīkots ar modernu apdari un aprīkojumu, kas uzlabo komfortu, ergonomiku un kvalitāti. Piemēram, atpakaļskata spogulis bez rāmja, elektriskā stāvbremze ar auto hold funkciju, bīdāms centrālais roku balsts ar sīklietu nodalījumu, divas USB pieslēgvietas un 12 V kontaktligzda pasažieriem aizmugurē, un pat nodalījumi durvīs, kuros var ievietot 1,5 litru dzērienu pudeli.

Sēdekļi
Jaunā Captur sēdekļi ir pilnībā pārveidoti un atbilst augstākās klases automašīnu kvalitātes un komforta līmenim. Sēdekļa pamatne ir slīpāka un par 15 mm garāka, nodrošinot labāku atbalstu. Kompaktā atzveltņu aizmugurējās daļas apdare sniedz lielāku plašumu aizmugurē sēdošo pasažieru kājām (+17 mm), kamēr jauna dizaina galvas balsti uzlabo redzamību uz aizmuguri. Šie sēdekļi ir viens no salona kvalitātes simboliem. Pateicoties elektriskai regulācijai (atkarībā no versijas) vai atvieglotai piekļuvei manuālās regulācijas svirām, sēdekļi ir krietni ergonomiskāki un vieglāk regulējami. 

Salona apdare
Lai mainītu salona gaisotni, jaunajam Captur pieejami vairāki salona apdares varianti: Saffron Orange Signature pakotne ar melniem sēdekļiem un oranžiem poliamīda šķiedras un auduma motīviem; Architect Grey Signature pakotne ar melniem auduma un poliamīda šķiedras sēdekļiem ar gaiši pelēkiem motīviem; INITIALE PARIS Signature pakotne siltā Saddler Grey tonī. Pieejami arī Titanium black ādas sēdekļi ar gaiši pelēku perforāciju.

Durvju paneļi
Arī jaunā Captur durvju paneļi veidoti no mīksta un elastīga, savā klasē unikāla augstas kvalitātes materiāla. Platā durvju paneļu apdare (tāpat kā roku balsts) tiek pieskaņota kopējam interjera dizainam. Tā aprīkota ar neuzkrītošu, maigu un izkliedētu fona apgaismojumu.

Bagāžas nodalījums
Gluži kā jaunajā Clio, arī jaunā Captur bagāžas nodalījumā BOSE audiosistēmas zemo frekvenču skaļrunis ir integrēts labajā pusē, tādējādi nesamazinot tā tilpumu. Tilpums ir palielināts līdz vairāk nekā 536 litriem (lielākā ietilpība savā kategorijā), ko papildina mazāki nodalījumi salonā (27 litri). Tilpumu var regulēt ar aizmugurējo sēdekli, kuru iespējams bīdīt 16 cm diapazonā, kā arī iespējams izņemt bagāžas nodalījuma grīdu, lai atvieglotu bagāžas iecelšanu un izcelšanu. Izņemot grīdu un nolokot sēdekļu atzveltnes, tiek iegūta gandrīz pilnībā taisna 1,57 m gara virsma, kas ir par 11 cm vairāk nekā iepriekšējās paaudzes modeļiem.

Jaunais CAPTUR - pielāgojamības virsotne

Gandrīz 80% no pārdotajiem Captur ir divu toņu krāsojumā, un šis modelis īpaši izceļas ar tā pielāgošanas iespējām. Jaunais Captur sper soli tālāk ar vēl bagātīgāku aprīkojuma un krāsu izvēli gan iekšpusē, gan ārpusē.

Eksterjera pielāgojamība - lielāka izvēle 
Unikālais divu toņu virsbūves krāsojums, kas izcēla Captur citu automobiļu vidū, jaunākajam modelim ir pieejams vēl nebijušās krāsu kombinācijās. Papildus 11 jau esošajiem virsbūves krāsojuma veidiem, jaunais Captur būs pieejams vēl četrās nokrāsās: Starry Black krāsojums jumtam un spoguļiem, kā arī Atacama Orange, Highland Grey un Alabaster White jumta krāsojums. Automašīnas jumtu iespējams pasūtīt arī virsbūves krāsā.

Jaunā Captur ārējo izskatu iespējams personalizēt vēl vairāk, pasūtot durvju aizsarglīses, kā arī priekšējo un aizmugurējo aizsarpannu kādā no šīm krāsām: Highland Grey, Alabaster White un Atacama Orange.

Kopumā jaunais Captur piedāvā ne mazāk kā 90 dažādas kombinācijas, lai pielāgotu eksterjeru savam tēlam.

Salona personalizēšana atbilstoši savam imidžam
Arī jaunā Captur salonu iespējams personalizēt ar krāsainiem elementiem. Salona apdares elementi pieejami septiņās interjera pakotnēs:
• 4 Vollubilis Blue, Saffron Orange, Chili Red un Ocean Blue pakotnes, kas atdzīvina gaisa ventilācijas lūkas un ātrumpārslēga pamatni (sākot no otrā komplektācijas līmeņa).
• 3 Architech Grey, Saddler Grey un Saffron Orange Signature pakotnes, lai atdzīvinātu durvju iekšpuses, paneli un sēdekļu apšuvumu (sākot no trešā komplektācijas līmeņa).

Jaunais Captur būs pieejams ar ne mazāk kā 18 interjera dizaina konfigurācijām. Turklāt atkarībā no MULTI-SENSE sistēmas iestatījumiem, noskaņu salonā papildinās astoņas fona apgaismojuma krāsas durvju iekšpusē un viduskonsoles apakšdaļā.

Jaunais Renault CAPTUR INITIALE PARIS

Atjaunota INITIALE PARIS komplektācija arī jaunajam Captur
INITIALE PARIS komplektācijā sastopami vairāki Renault modeļi - Clio, Scénic, Talisman, Koleos un Espace. Izņēmums nav arī jaunais Captur, kas saņēmis labāko no Renault pieredzes elegances jomā.

No ārpuses jauno Captur INITIALE PARIS var atšķirt pēc gaumīgā un elegantā dizaina, kā arī eksluzīvā Amethyst Black virsbūves krāsojuma, kas pieejams kā papildaprīkojums. Papildus hromētajām detaļām, kas izceļ logu kontūras, apakšējās durvju aizsarglīstes un radiatora resti, uz aizmugurējo durvju līstēm un priekšējās restes izvietotas arī INITIALE PARIS emblēmas. Haizivs spuras tipa antena un specifiskie INITIALE PARIS 18 collu riteņi papildina šo eleganto dizainu.

Jaunā Captur INITIALE PARIS salons pieejams ar Titanium Black apdari vai ekskluzīvo Sellier Grey INITIAL PARIS Signature pakotni. Īpaši veidotie ādas sēdekļi izceļas ar elektriskiem vadības slēdžiem vadītāja pusē un augsto ražošanas kvalitāti, kurai pievērsta pastiprināta uzmanība. Tie apvieno stepētu atzveltnes apdari ar dekoratīvām šuvēm, perforētas ādas  dizaina elementu Renault emblēmas formā, viskija krāsas apšuvumu sānu atbalsta zonās un INITIALE PARIS logo. Pieejama arī īpaši polsterēta un apsildāma ādas stūre.

Lai pieskaņotos sēdekļiem, joslai uz paneļa ir matēta apdare ar gaismas efektu. Šo joslu, tāpat kā centrālo roku balstu, roku balstus durvīs un paaugstinātāo viduskonsoli, rotā viskija krāsas dekoratīvās šuves.

Jaunais Captur INITIALE PARIS pārdošanā nonāks ar TCe 130 GPF, TCe 155 GPF un Blue dCi 115 dzinējiem ar EDC divsajūgu automātisko pārnesumkārbu, kā arī ar E-TECH Plug-in hibrīddzinēju. Visas šīs versijas būs aprīkotas ar paaugstinātu viduskonsoli.

Uzlabots ekonomisko dzinēju klāsts

Jaunais Captur spēris soli uz priekšu, piedāvājot plašāku un uzlabotu benzīna un dīzeļdzinēju klāstu. Kombinācijā ar 5 vai 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai automātisko septiņpakāpju divsajūgu transmisiju šie dzinēji nodrošina lielāku jaudas diapazonu. Benzīna dzinēji pieejami ar 100 - 155 zs, bet dīzeļdzinēji pieejami ar 95 - 115 zs. Tie ir jaunākās paaudzes dzinēji, kas sevī ietver šī brīža standartiem atbilstošas modernākās tehnoloģijas, nodrošinot optimālu degvielas patēriņu un samazinātu izmešu daudzumu.

Jaunā Captur dzinēju klāstu 2020. gadā papildinās E-TECH Plug-in hibrīds. Tas būs unikāls piedāvājums pilsētas SUV segmentā, kā arī pirmais Renault dzinējs ar šo tehnoloģiju. Šis ir populārs modelis, kas radīts plašai publikai, un šādā veidā Renault padarīs plug-in hibrīdtehnoloģiju pieejamu ikvienam.

Jaunā Captur 1,0 litru TCe un 1,3 litru TCe dzinēji, kā arī Alianses izstrādātais E-TECH Plug-in hibrīddzinējs simbolizē saskaņotu kopdarbu, uz kā balstīta visa Renault un grupas partneru stratēģija.

HIBRĪDDZINĒJI
E-TECH plug-in
Turpinot tradīciju būt par tirgus pionieri, jaunais Captur 2020. gadā būs pirmais auto savā segmentā, kas piedāvās plug-in hibrīddzinēju par pieejamu cenu. Tas nosaukts par E-TECH Plug-in un izstrādāts Alianses ietvaros. Pateicoties gan Aliansei, gan savām zināšanām, Renault kā Eiropas elektriskās mobilitātes līderis padarīs unikālo hibrīdauto pieredzi pieejamu visiem. Populārais un ikoniskais Captur nākotnē būs pieejams ar E-TECH Plug-in dzinēju, sākot jau no vidēja aprīkojuma līmeņa. Pievēršot uzmanību klientu vēlmēm, elektriskajā režīmā tas nodrošinās vislielāko darbības rādiusu vidējās klases plug-in hibrīdu modeļu tirgū.

Renault inženieri reģistrējuši vairāk nekā 150 patentus E-TECH Plug-in dzinējam, ar ko tiks aprīkots jaunais Captur. Dzinēja ražošanā izmantotas Alianses ietvaros izstrādātas detaļas, un šajā gadījumā jaunākās paaudzes 1,6 litru benzīndzinējs, kas īpaši pielāgots hibrīdpiedziņai, aprīkots arī ar daļiņu filtru, lai samazinātu kaitīgos izmešus. To papildina divi elektriskās vilces dzinēji, inovatīva multirežīmu tiešā transmisija (konstrukcija, kas nodrošina labāku energoefektivitāti un ir aizgūta no Renault F1 komandas pieredzes) un 9,8 kWh baterija.

Līdzīgi jaunā Clio E-TECH dzinējam, šī inovatīvā Captur E-TECH Plug-in tehnoloģija nodrošina maksimālu elektrisko efektivitāti. Automašīna vienmēr uzsāk braukšanu elektriskajā režīmā, turklāt klusā un atsaucīgā dzinēju darbība kopā ar savā segmentā vadošo dinamisko atsaucību nodrošina vēl nebijušu braukšanas baudu ar minimālu enerģijas zudumu. Pateicoties bremzēšanas sistēmai, kas aizgūta no elektriskajiem automobiļiem, un F1 komandas zināšanām par enerģijas vadību, ir iespējams atgūt lielāko daļu enerģijas, lai to novirzītu uz atkārtotu baterijas uzlādi.

Elektriskajā režīmā E-TECH Plug-in dzinējs spēj veikt 45 kilometrus  ar ātrumu līdz 135 km/h kombinētā ciklā, un aptuveni 65 kilometrus pilsētas apstākļos (WLTP City), tādējādi jaunais Captur demonstrē pavisam cita līmeņa daudzpusību - īsos ikdienas izbraucienos tas spēj pārvietoties, neizmantojot degvielu, kamēr garākos nedēļas nogales vai brīvdienu izbraucienos jūs varat doties, neraizējoties par nobraucamo attālumu.

Pateicoties īpaši izstrādātai rezervei, nepārtrauktai enerģijas reģenerācijai un diviem elektriskās vilces dzinējiem, jaunais Captur garākos pārbaucienos darbojas kā E-TECH hibrīda modelis, saglabājot šīs sistēmas priekšrocības - uzsākšanu elektriskajā režīmā un samazinātu degvielas patēriņu.

BENZĪNA DZINĒJI
TCe 100 - mazs, bet daudzpusīgs
Ņemot piemēru no jaunā Clio, jaunais Captur ir otrais Renault klāsta modelis, kas būs aprīkots ar trīscilindru 1,0 TCe turbodzinēju, kas ir jaunākais alianses kopdarba rezultāts. Dzinējs aprīkots ar tādām tehnoloģijām kā turbokompresors ar elektrisku izplūdes vārstu, cilindru bloka galvā daļēji integrēts izplūdes kolektors, hidrauliska vārstu vadība (hydraulic twin variable timing) un īpašais cilindru sienu pārklājums (Bore Spray Coating), kas samazina degvielas patēriņu un izmešu daudzumu, tajā pašā laikā palielinot braukšanas baudu. Ar 100 zs jaudu un 160 Nm lielu griezes momentu šie dzinēji padara jauno Captur par daudzpusīgu SUV, kas labi jutīsies kā pilsētā, tā uz lielceļa. Papildus 10 zs un 20 Nm salīdzinājumā ar iepriekšējo TCe 90 dzinēju nodrošina optimālu braukšanas baudījumu pat nelielā ātrumā.
Kombinācijā ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu tas būs vēl ekonomiskāks un videi draudzīgāks, jo tiks aprīkots ar dual-fuel LPG autogāzes sistēmu. Šī rūpnīcā uzstādītā sistēma nodrošinās automātisku pārslēgšanos starp benzīnu un gāzi.

TCe 130 GPF - dinamikas un ekonomijas apvienojums
1,3 litru TCe GPF 130 zs un 240 Nm dzinēja versija joprojām ir pieejama arī jaunā Captur modeļu klāsta automobiļos. Šis dzinējs sevi veiksmīgi ir pierādījis gan iepriekšējās paaudzes Captur, gan daudzos citos Renault modeļos. Kombinācijā, ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu vai septiņpakāpju divsajūgu automātisko transmisiju ar pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņām uz stūres, tiek panākta maksimāla daudzpusība, kas apmierinās jebkuras prasības un nodrošinās plūstošu un efektīvu braukšanu. Dinamika, saglabājot zemu degvielas patēriņu un izmešu daudzumu, ir viens no galvenajiem Captur pamatprincipiem. 

TCe 155 GPF - maksimāla braukšanas bauda
1,3 litru TCe GPF dzinēja 155 zs un 270 Nm versija radīta tiem, kas vēlas maksimāli izmantot jaunā Captur un CMF-B platformas šasijas dinamiskās priekšrocības. Braukšanas pieredzi uzlabo septiņpakāpju automātiskā divsajūgu pārnesumkārba. Pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas, kas novietotas uz stūres, kā arī MULTI-SENSE Sport režīms nodrošina sportiskāku un baudāmāku braukšanu.
Šī 1,3 litru TCe dzinēja 155 zs / 270 Nm versijas kalibrācija atšķiras no 150 zs / 250 Nm versijas, kuru tas aizvieto, ļaujot optimizēt degvielas patēriņu un CO2 emisijas saskaņā ar WLTP apstiprinājuma protokola prasībām.

DĪZEĻDZINĒJI
Blue dCi 95 und 115 - jaunākās paaudzes dzinēji papildus ekonomijai
Jaunais Captur pieejams ar divu veidu dīzeļdzinējiem, kas piemēroti lielu attālumu veikšanai. 1,5 litru Blue dCi dzinējs ir uzlabots atbilstoši izmešu kontroles standartiem, kā arī aprīkots ar selektīvo katalītiskās reducēšanas (SCR) sistēmu. Tas pieejams divās versijās, kas piemērotas braukšanai pilsētā vai uz lielceļa: 95 zs / 240 Nm dzinējs ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu īpaši ekonomiskai braukšanai un 115 zs / 260 Nm dzinējs ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu vai septiņpakāpju divsajūgu automātisko pārnesumkārbu ar pārslēgšanās lāpstiņām uz stūres efektīvai un dinamiskai braukšanai. 

CMF-B: jaunas paaudzes modulārā platforma
Jaunais Captur veidots uz Alianses jaunākās paaudzes modulārās CMF-B platformas, kas kalpo par pamatu arī jaunajam Clio modelim. Tā tikusi izstrādāta Gviankūras tehnoloģiju centrā jau kopš 2014. gada, un, salīdzinot ar iepriekšējās Captur paaudzes platformu, 85% no visām detaļām ir pilnībā jaunas.

CMF-B platforma sniedz jaunajam Captur vairākas priekšrocības. Tai ir vieglāka konstrukcija nekā iepriekšējai platformai, un tā ļāvusi samazināt svaru arī virsbūves paneļiem, asīm un dzinēja pārsegam. Automašīnas apakšā uzstādīts plūdlīniju formas pārsegs, kas uzlabo aerodinamiku, samazinot pretestības koeficientu par 20 tūkstošdaļām. Svars un aerodinamika ir tikai divi no uzlabojumiem degvielas patēriņa un CO2 izmešu samazināšanā.  Jaunais Captur nodrošina arī labāku akustisko komfortu, īpaši pateicoties izolācijai motortelpā. Ātrumā no 0 - 130 km/h vērojams 1,5 līdz 2 dB uzlabojums.

Piedāvājot labāko drošības ziņā, jaunā Captur CMF-B platforma tikusi pilnībā pārskatīta, un karkasa, lonžeronu un starpsienu veidošanā lielākoties izmantots tērauds ar augstu stiepes izturību un strukturālā paneļu līme. Šie faktori nodrošina papildus drošību pasažieriem. Drošības līmenis ticis paaugstināts, izmantojot arī inovatīvu aprīkojumu, kāds uzstādīts visiem jaunajiem Captur modeļiem, kas veidoti uz CMF-B platformas. Šajā aprīkojumā ietilpst adaptīvs vadītāja drošības spilvens, lielas ietilpības sānu drošības aizkari, drošības jostu priekšspriegotāji ar slodzes ierobežotājiem un iSize standartam atbilstoši ISOFIX stiprinājumi.

Jaunā elektriskā un elektroniskā CMF-B platformas arhitektūra nodrošina jaunajam Captur iespēju uzstādīt visaptverošāko un modernāko aprīkojumu un vadītāja asistentus savā segmentā, sākot ar 360° grādu kameru un automātisko avārijas bremzēšanu ar gājēju un velosipēdistu uzraudzības funkciju, līdz lielceļa un sastrēgumu asistentam (2. līmeņa autonomija). Jaunais Renault Captur ir pirmais transportlīdzeklis savā kategorijā ar šāda līmeņa aprīkojumu. Turklāt jaunā platforma konstruēta tādā veidā, lai padarītu iespējamu automobiļu elektrifikāciju, tāpēc jaunajā Captur modeļu klāstā sagaidāma arī E-TECH Plug-in hibrīddzinēja versija.
Jaunās platformas izmantošana Renault klāsta modeļu ražošanā ir viens no galvenajiem Drive The Future un Alianses 2022. gada stratēģiskā plāna faktoriem. Līdz 2022. gadam 70% no Alianses automobiļiem un 80% no Renault automobiļiem tiks ražoti uz CMF (Common Module Family) platformām.

Renault EASY DRIVE - visaptverošākais vadītāja asistentu komplekts tirgū

Gluži jā jaunajā Clio, arī jaunajā Captur vadītāja un pasažieru drošībai tiek plaši izmantoti vadītāja asistenti, kas ir modernākie savā kategorijā.

Ievērojamākais no tiem ir lielceļa un sastrēgumu asistents, kas ir rets aprīkojums gan pilsētas SUV, gan arī daudzfunkcionālo automobiļu segmentos. Tas nodrošina uzlabotu komfortu un mieru, braucot sastrēgumos un uz lielceļa, un tas ir pirmais solis pretī autonomijai. Šis aprīkojums būs pieejams, sākot ar jaunā Captur nonākšanu tirdzniecībā.

Kopā ar 360° kameru un aktīvo avārijas bremzēšanu ar gājēju un velosipēdistu uzraudzības funkciju Renault segmentā pirmo reizi parādās arī RCTA (aizmugurējo sānu zonu uzraudzības funkcija), padarot izbraukšanu no stāvvietas vēl drošāku.

Jaunajā Captur pieejamās ADAS vadītāja atbalsta sistēmas iedalās trīs kategorijās - braukšana, parkošanās un drošība, kas kopā veido Renault EASY DRIVE sistēmu. Uzstādījumi ir viegli pielāgojami Renault EASY LINK multimediju sistēmas skārienekrānā.

BRAUKŠANA
LIELCEĻA UN SASTRĒGUMU ASISTENTS
Lielceļa un sastrēgumu asistents apvieno adaptīvo kruīza kontroli (ar Stop & Go) ar joslā noturēšanas asistentu. Tas darbojas diapazonā no 0 līdz 160 km/h un jau ir pieejams versijās ar TCe 130 EDC GPF dzinēju un TCe 155 EDC GPF dzinēju ar EDC automātisko pārnesumkārbu, kā arī būs pieejams modeļiem ar E-TECH Plug-in dzinēju. Tas kontrolē automašīnas ātrumu un ietur drošu distanci no priekšā esošajiem automobiļiem, vienlaikus turoties joslas vidū. Šī funkcija ir īpaši noderīga lēnā satiksmē - tā bez vadītāja iejaukšanās aptur automašīnu, kad nepieciešams, un 3 sekunžu laikā uzsāk kustību, kad satiksme atkal sākusi virzīties uz priekšu. 

Uz ceļiem, kur horizontālais marķējums (nepārtrauktās vai pārtrauktās līnijas) ir skaidri saskatāms, un priekšā atrodas cits transportlīdzeklis, šī sistēma izmanto priekšējo kameru un radaru. Ja līnijas nav, tā pārslēdzas adaptīvās kruīza konroles režīmā. Ja priekšā nav transportlīdzekļa, kruīza kontrole, kā arī joslā noturēšanas asistents turpina darboties (no 60 km/h).

Lielceļu un sastrēgumu asistents nodrošina 2. līmeņa autonomiju, kas padara braucienu daudz ērtāku. Tomēr autovadītāja rokām jāatrodas uz stūres un skatienam jābūt vērstam uz ceļu. Ja vadītāja rokas neatrodas uz stūres aptuveni 13 sekundes, sistēma rāda brīdinājumu. Pēc vēl diviem brīdinājumiem joslā noturēšanas asistents automātiski izslēdzas.

ADAPTĪVĀ KRUĪZA KONTROLE (ar Stop & Go)
Captur klāstā pirmoreiz pieejama arī adaptīvā kruīza kontrole (ACC), ko iespējams uzstādīt versijām ar EDC automātisko pārnesumkārbu.  Tā darbojas no 0 līdz 170 km/h, automātiski ieturot drošu distanci no priekšējā transportlīdzekļa. Šī distance (jeb laika starpība) varbūt garāka vai īsāka (no 2,4 līdz 1,2 sekundēm; noklusējuma režīms ir 2 sekundes), ko izvēlas pats vadītājs. Ja priekšā nav transportlīdzekļa, tā darbojas kā parasta kruīza kontrole, saglabājot izvēlēto ātrumu - arī braucot no kalna.

Katram jaunajam Captur, kas aprīkots ar TCe 130 EDC GPF vai TCe 155 EDC GPF dzinējiem, adaptīvo kruīza kontroli papildina Stop & Go funkcija. Tā pielāgojas satiksmes plūsmai - ja nepieciešams pilnībā apstāties, sistēma droši aptur transportlīdzekli un uzsāk braukšanu 3 sekunžu laikā, kad satiksme atsāk kustību. Pēc 3 sekundēm sistēma pieprasa vadītāja iesaisti (nospiest pogu uz stūres vai nospiest akseleratora pedāli), lai turpinātu savu darbību. Ja sistēma netiek izmantota vairāk nekā 3 minūtes, tā automātiski atslēdzas.

KRUĪZA KONTROLE UN ĀTRUMA IEROBEŽOTĀJS
Kruīza kontrole un ātruma ierobežotājs ir standartaprīkojums visiem Captur klāsta modeļiem. Visas vadības pogas atrodas stūres kreisajā pusē.

AUTOMĀTISKĀS TĀLĀS GAISMAS
Lai atvieglotu braukšanu naktī un ierobežotas redzamības apstākļos, izmantojot priekšējo kameru, sistēma automātiski pārslēdzas no tālajām uz tuvajām gaismām, ņemot vērā satiksmes intensitāti un gaismas līmeni ārpusē. 

DROŠĪBA
AKTĪVĀ AVĀRIJAS BREMZĒŠANA
Aktīvā avārijas bremzēšana ar gājēju un velosipēdistu uzraudzības funkciju, ar kuru jau aprīkoti jaunie Clio un Scénic modeļi, uzlabo drošību, brīdinot vadītāju par bīstamu situāciju. Ja vadītājs nenoreaģē, šī sistēma spēj pati uzsākt bremzēšanu. Tā ir uzstādīta ikvienam Captur modelim un darbojas gan dienā, gan naktī.

AKLĀS ZONAS BRĪDINĀJUMS
Aklās zonas brīdinājuma sistēma pieejama daudziem Renault klāsta transportlīdzekļiem, taču jaunajā Captur modelī tā spērusi soli uz priekšu. Sensoru vietā tiek izmantots radars, un tas nozīmē, ka sistēma spēj labāk noteikt attālumu un ātrumu transportlīdzekļiem, kas atrodas ārpus vadītāja redzamības zonas. Vadītājs tiek brīdināts arī joslu maiņas laikā, piemēram, veicot apdzīšanas manevru, ja no aizmugures pārāk strauji tuvojas kāds cits transportlīdzeklis.

CEĻAZĪMJU ATPAZĪŠANA AR BRĪDINĀJUMU PAR ĀTRUMA PĀRSNIEGŠANU
Šī sistēma, kas uzstādīta pilnīgi visiem jaunajiem Captur modeļiem, izmanto priekšējo kameru, lai automātiski brīdinātu vadītāju par ātruma ierobežojumu un ierosinātu mainīt braukšanas ātrumu.
Lai nodrošinātu vēl lielāku precizitāti, versijās ar navigācijas sistēmu jaunais Captur no ceļazīmēm nolasīto informāciju apvieno ar GPS datiem.

BRĪDINĀJUMS PAR IZBRAUKŠANU NO JOSLAS UN JOSLAS UZRAUDZĪBAS ASISTENTS
Šī sistēma darbojas uz galvenajiem autoceļiem un maģistrālēm, sākot no 60 km/h. Tā brīdina vadītāju, ja transportlīdzekļa trajektorija sāk šķērsot horizontālo ceļa apzīmējumu bez pagrieziena rādītāja ieslēgšanas. Šī tehnoloģija, kas bija pieejama augstākā segmenta automašīnām, tagad ir standartaprīkojums visiem jaunajiem Captur modeļiem. Tā samazina riskus, it īpaši garos pārbraucienos, kur joslu maiņa ir viens no galvenajiem negadījumu iemesliem.

PARKOŠANĀS
360° KAMERA
Gluži kā jaunais Clio, arī jaunais Captur ir aprīkots ar 360° kameru. Četras kameras nodrošina skatu no putna lidojuma, vienā attēlā parādot visus šķēršļus, kas atrodas apkārt automašīnai - ideāls palīgs, lai droši novietotu auto stāvvietā vai izsprauktos šaurās vietās, neriskējot sabojāt transportlīdzekli. Izmantošana ir ārkārtīgi vienkārša - 360° kamera ieslēdzas reizē ar atpakaļgaitu, vai arī to ir iespējams jebkurā brīdī aktivizēt, izmantojot taustiņu zem multimediju ekrāna. Sistēma uz ekrāna parāda divus attēlus - skatu nu priekšpuses vai aizmugures (atkarībā no izvēlētā pārnesuma), kā arī 360° grādu attēlu vai pietuvināto skatu no kameras pasažieru pusē.

AIZMUGURĒJO SĀNU ZONU UZRAUDZĪBAS FUNKCIJA
Šis vadītāja asistents, kas Renault automašīnās tiek uzstādīts pirmo reizi, izmanto radarus, lai brīdinātu jaunā Captur vadītāju par tuvumā esošiem transportlīdzekļiem, kamēr automašīna tiek atpakaļgaitā izbraukta no stāvvietas. 

PRIEKŠĒJIE, AIZMUGURĒJIE UN SĀNU PARKOŠANĀS SENSORI
12 ultraskaņas sensori palīdz vadītājam parkošanās manevru laikā, brīdinot par šķēršļiem un objektiem.

ATPAKAĻSKATA KAMERA
Atpakaļskata kamera, kas bija pieejama jau iepriekšējās paaudzes modeļiem, atrodama arī jaunā Captur aprīkojuma sarakstā, un tā papildina 360° kameru, atvieglojot braukšanu atpakaļgaitā.

EASY PARK ASSIST
Easy Park Assist (paralēlā, slīpā un perpendikulārā parkošanās) atvieglo jebkuru manevru gan novietojot automašīnu, gan izbraucot no stāvvietas. Parkošanās manevru laikā stūri kontrolē sensori, kamēr vadītājam tikai jāuzņemas vadība pār pedāļiem un ātrumkārbu.
 
Renault EASY CONNECT: esiet savienoti arī jaunajā Captur

Ar jauno Renault Captur modeli Renault turpina savu stratēģiju izvērst nepārtraukti savienotus un uzlabotus pakalpojumus visās automašīnās. Tā ir kļuvusi par realitāti ar Renault EASY CONNECT lietotņu pakotni (piemēram, MY Renault) tādām platformām kā Renault EASY LINK multimediju sistēma, nodrošinot arī savienotos pakalpojumus, piemēram, attālinātu transportlīdzekļa vadību. Renault EASY CONNECT veicina jaunus savienotās mobilitātes izmantošanas veidus gan transportlīdzeklī, gan ārpus tā. Tādējādi vadītājs un pasažieri var pastāvīgi būt savienoti ar savu digitālo vidi, izmantojot lielākos ekrānus, kādi pieejami pilsētas SUV segmentā - instrumentu paneli ar 10,2 collu ekrānu un viduskonsolē iebūvētu 9,3 collu multimediju planšetdatoru.

Pateicoties jaunajai ekosistēmai, Renault EASY CONNECT lietotni iespējams pielāgot katra lietotāja vajadzībām, un tās saturs tiek pakāpeniski papildināts ar jauniem pakalpojumiem visās ierīcēs, kur šī lietotne uzstādīta.

MULTI-SENSE funkcija ir jaunums Captur modeļu klāstā, un tā ļauj pielāgot braukšanas pieredzi un noskaņu automašīnas salonā.

Renault EASY LINK - ergonomiska un savienota multimediju platforma
Jaunajā Captur modelī Renault EASY LINK multimediju platforma ir pieejama 3 versijās, kuras nodrošina arī Android Auto un Apple CarPlay atbalstu:
- versija ar 7 collu ekrānu;
- versija ar 7 collu ekrānu un iebūvētu navigāciju;
- versija ar 9,3 collu ekrānu un iebūvētu navigāciju.

Renault EASY LINK multimediju platformas saskarne veidota, lai tā būtu ergonomiska un praktiska. Ņemot piemēru no viedtālruņiem, radīta vienkārši izmantojama vide. Dažus no ekrāniem var pielāgot ar logrīkiem, kas ļauj lietotājiem uzreiz atvērt viņu iecienītās lietotnes.

Renault EASY LINK pamatā ir četri principi:
- nepārtraukts 4G savienojums, kas atbalsta dažādu pakalpojumu integrāciju, piemēram, ārkārtas zvans negadījumā laikā. Šī funkcija pieejama visās jaunā Captur versijās;
- vienmēr aktuāla platforma, pateicoties automātiskajiem atjauninājumiem. Navigācijas sistēma ietver reāllaika satiksmes un bīstamo zonu informāciju no TomTom, kā arī pieejamas jaunas funkcijas, piemēram, Google Search adrešu meklēšanai;
- viegla vadība, pateicoties intuitīvākai un pielāgojamākai saskarnei (adreses meklēšana vienā līnijā tāpat kā viedtālrunī, vienmēr redzamas tiešās saites, navigēšanai ārpus galvenajām funkcijām, īsinājumikonas ekrāna apsakšdaļā utt.), integrēta 3D navigācijas sistēma un lielākais ekrāns savā klasē (9,3 collas);
- bagātīga pakalpojumu ekosistēma ar automātiskiem atjauninājumiem un nepārtrauktiem uzlabojumiem no tādiem partneriem kā Google, TomTom un Coyote.

MULTI-SENSE - pielāgojama Captur pieredze 
Renault MULTI-SENSE tehnoloģija tagad pieejama arī Captur modelī, lai pielāgotu braukšanas pieredzi. Tā vienlaicīgi strādā ar dzinēja regulējumu, stūrēšanu, fona apgaismojumu un digitālo ekrānu konfigurāciju, kas aizstājuši analogos displejus. MULTI-SENSE ļauj izveidot automašīnai vairākas personības un pielāgot tās savam garastāvoklim.

MULTI-SENSE iestatījumi ir viegli pieejami, izmantojot Renault EASY LINK multimediju sistēmas ekrānu vai taustiņu, kas izvietots joslā zem centrālā ekrāna. Viens pieskāriens atvērs MULTI-SENSE iestatījumu logu.

Pieejami 3 režīmi:
- Eco: samazinātam patēriņam un CO2 izmešiem;
- Sport: lielākai braukšanas baudai, izveicībai un atsaucībai;
- MySense (noklusējuma režīms): pielāgojamai pieredzei.
Apkārtējais apgaismojums pieejams astoņās krāsās (White, Blue, Electric Blue, Yellow, Orange, Red, Green un Violet), kas var tikt izmantotas jūsu izvēlētajā režīmā.

Atkarībā no izvēlētā režīma, jaunā Captur 7 un 10,2 collu digitālie ekrāni attēlos pielāgojamus logrīkus, kas, piemēram, Eco režīmā rādīs degvielas patēriņu, vai Sport režīmā rādīs informāciju par jaudu un griezes momentu.

MY Renault - visa pasaule jūsu pirkstu galos.
Uzlabotā MY Renault lietotne piedāvā vēl nebijušus pakalpojumus, lai jūsu transportlīdzeklis vienmēr būtu sasniedzams. Jūs varat labāk sagatavoties savam ceļojumam, jo ar lietotnes palīdzību iespējams izplānot arī ar kājām veicamo maršrutu gan uz jūsu izvēlēto galamērķi, gan atpakaļ uz automašīnu. Ar MY Renault lietotni iespējams attālināti vadīt skaņas signālu un priekšējos lukturus, kā arī aizslēgt transportlīdzekli. Turklāt tā piedāvā automašīnas tehniskās apkopes plānošanu, uzraugot servisa apmeklējuma grafiku un transportlīdzekļa vispārējo stāvokli - lietotne informē vadītāju, un dažās valstīs tā pat spēj veikt pierakstu dīlera servisa centrā.

Visa informācija pieejama easyconnect.renault.com mājaslapā, kur jūs atradīsiet atbalsta informāciju, lietotnes, tiešsaistes kopienu un visas nepieciešamās pamācības un biežāk uzdotos jautājumus, kas saistīti ar jūsu transportlīdzekli.

Dzīve automašīnā: nepārspējama modularitāte un pirmšķirīga BOSE skaņa

Jaunais Captur ir par 11 centimetriem garāks nekā iepriekšējās paaudzes modelis, un tas palīdz uzlabot automašīnas kopējo pievilcību. To var just arī automašīnā, jo salonā ir ievērojami vairāk vietas kā pasažieriem, tā arī bagāžai. Aizmugurē sēdošo pasažieru ceļgaliem tagad ir par 17 mm vairāk vietas, un bagāžas nodalījums kļuvis par 81 litru ietilpīgāks. Jaunais Captur spēj piedāvāt milzīgu lietderīgi izmantojamo kravas telpu (536 litri - labākais rādītājs savā kategorijā), 27 litru kopējo sīklietu nodalījumu ietilpību un nepārspējamu modularitāti.

Viens no galvenajiem komforta un modularitātes elementiem - bīdāms aizmugures sēdeklis - uzstādīts arī jaunākās paaudzes modelī. To iespējams bez piepūles pārbīdīt gan no salona, gan bagāžnieka, un 16 cm regulēšanas diapazons ļauj pēc nepieciešamības atbrīvot vietu pasažieriem vai bagāžai. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, protams, ir nolokāmas (1/3 vai 2/3 izkārtojumā), nodrošinot 157 cm maksimālo kravas telpas garumu ar gandrīz plakanu grīdu. Salona modularitātes piemērs ņemts vērā arī bagāžas nodalījumā, kurā integrēts plaukts, kas sadala kravas telpu divos līmeņos.

Papildus Smart Cockpit, kas palīdz radīt aizraujošu braukšanas pieredzi, jaunais Captur aprīkots ar dažādām citām ekstrām, kas uzlabo gan vadītāja, gan pasažiera pieredzi automašīnā. Dalītā panorāmas lūka ienes salonā gaismu, bet sēdekļi, vējstikls un stūre ir apsildāmi, lai palīdzētu izvairīties no liekiem drebuļiem aukstā laikā.

BOSE - augstākā līmeņa skaņa un optimizētas tehnoloģijas
BOSE, kas ir Renault partneris jau vairāk nekā 10 gadus, savu pirmklasīgo audio sistēmu jaunajā Captur modelī pacēluši jaunā līmenī. Tā izstrādāta pilnībā no jauna un ieguvusi daudzus uzlabojumus, tajā skaitā citus skaļruņus un jaunu akustisko kalibrāciju, nodrošinot iespaidīgāku un skaidrāku skanējumu neatkarīgi no atrašanās vietas transportlīdzeklī un neaizņemot vietu bagāžas nodalījumā. 

Jaunā Captur Bose audiosistēma sastāv no deviņiem skaļruņiem (iepriekš septiņiem) - durvīs uzstādīti divi papildus augsto frekvenču skaļruņi, un bagāžas nodalījumā integrēts kompakts jauna dizaina zemo frekvenču skaļrunis - The Fresh Air SpeakerTM* (FAS). FAS nodrošina lielisku zemo frekvenču skanējumu bez nepieciešamības veidot liela tilpuma korpusu ap skaļruni, un jaunie Renault Clio un Captur modeļi ir pirmie automobiļi pasaulē, kuros šī sistēma uzstādīta. Zemās frekvences nokļūst salonā caur patentētām atverēm, kas integrētas transportlīdzekļa konstrukcijā. Fresh Air Speaker zemo frekvenču skaļrunis ir iebūvēts jaunā Captur bagāžas nodalījuma labajā pusē, nesamazinot bagāžai atvēlēto telpu.

Jaunā Captur pielāgojamības gars tiek saglabāts arī mūzikas jomā, jo pasažieri var radīt paši savu skaņu vidi. Audio iestatījumos ieslēdzot vai izslēdzot telpiskās skaņas opciju, iespējams izbaudīt neitrālu studijas kvalitātes skaņu, kas nāk no priekšpuses, vai arī pārslēgties uz iespaidīgāku un visaptverošāku telpiskās skaņas režīmu. Lai garantētu optimālu klausīšanās pieredzi jebkurā brauciena brīdī, Bose sistēma ir aprīkota ar Dynamic Speed Compensation tehnoloģiju, kas automātiski pielāgo mūzikas skaļumu un skaņas iestatījumus attiecīgi transportlīdzekļa ātrumam. Tas nozīmē, ka vadītājam vairs nav jāuztraucas par skaņu, un visa uzmanība var tikt veltīta braukšanai.


* Fresh Air SpeakerTM tehnoloģiju aizsargā Blueprint Acoustics PTY Ltd licence, kuras izmantošanas tiesības ekskluzīvi piešķirtas Bose.

Jaunā Renault CAPTUR tehniskais raksturojums

Garums 4228 mm
Platums 1797 mm
Augstums 1566 mm
Riteņu bāze 2639 mm
Bagāžas nodalījuma ietilpība 536 l

Riteņi
16’’ / 17’’ / 18’’ – 690 mm

Dzinēji

TCe 100 / BVM5
TCe 130 FAP / BVM6 vai EDC7
TCe 155 FAP / EDC7
Blue dCi 95 / BVM6
Blue dCi 115 / BVM6 vai EDC7
E-TECH plug-in hibrīds

 

 

Foto: Publicitātes attēls

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
msh 3.jūlijs 2019 17:53
1 0 Atbildēt

Ja jau pavisam jauns, tad tak nevajadzētu būt vecajiem motoriem, bet būt pavisam jauniem, ko? Zinot šodienas autobūves realitāti, virsrakstam būtu jābūt "Jaunais Maksts Ķērājs - tas pats vecais, tikai jaunā kažokā, lai varētu iesmērēt par jaunu modeli".

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti