Opel laiž klajā modernizēto Astra (+ FOTO) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.jūlijs 2019 19:04

Vācijas autobūves kompānija Opel atklājusi informāciju un attēlus par kompaktās klases modeļa Astra feislifta modeli, kas jau pēc dažām nedēļām kļūs pieejama pasūtīšanai. Jaunievedumu skaitā, tostarp sporta piekare un deviņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Astra un Insignia var uzskatīt par pēdējiem modeļiem, kas vēl saglabā saistību ar General Motors (tagad Opel pieder franču PSA koncernam). Viens no šiem modeļiem piedzīvojis modernizāciju, taču pamatu tam joprojām veido GM platforma un tajos laikos izstrādātie motori un transmisijas.

Modernizēto Astra var atpazīt pēc savādākiem bamperiem, radiatora restes ar citu zīmējumu un automātiskajiem aizvariem, kas maina stāvokli, lai nodrošinātu labāku aerodinamiku. Vēja plūsmas novirzīšanai izveidoti arī vairāki mazi spārniņi automobiļa apakšā, kā rezultātā panākts visu laiku labākais rezultāts, samazinot pretestības koeficientu no 0,30 uz 0,26 (hečbekam) un 0,25 (universālam).

Motoru piedāvājumā jauns 1,2 litru trīscilindru benzīna turbo agregāts 110, 130 un 145 Zs versijās, kā arī modernizēts četrcilindru agregāts, kas attīsta 145 Zs. Pirmais motors var strādāt pārī ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, otrs – ar GM ražojuma variatoru. Dīzeļdzinēju piekritējiem piedāvās pilnīgi jaunu 1,5 litru motoru, kas attīsta 105 un 122 Zs. Pirmo variantu komplektē ar 6MK, otru – ar jauno deviņu pakāpju AK. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš modernizētās Astra benzīna un dīzeļa dzinējiem: 5,9 – 4,4 litri pēc WLTP cikla vai 4,8 – 3,6 pēc NEFZ standartiem.

Salonā izmaiņas saistās ar jaunu ciparu spidometru mērinstrumentu panelī un jauno multimediju sistēmas ekrānu, kura izmērs sasniedz astoņas collas. Astra ieguvusi modernizētas video kameras priekšā un aizmugurē, apsildāmu vējstiklu (pirmoreiz), E-Call ārkārtas situācijas atbalstu, bezvadu uzlādes nišu viedtālrunim viduskonsolē un augstvērtīgu Bose audiosistēmu (abi pēdējie papildaprīkojums).

Braukšanas komfortu uzlabos jaunie amortizatori, kas kopā ar sporta piekari (papildmaksa) un aktīvo Watts-Link aizmugures asi nodrošinās ātru, precīzu un pārliecinošu vadāmību.

Acīmredzot šī bija pēdējā aktuālā modeļa modernizācija pirms jaunās Astra paaudzes, kas ieradīsies 2021.gadā.

Foto: Publicitātes attēls

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
wons 3.jūlijs 2019 21:56
11 0 Atbildēt

Nav ne vainas Opelim, uzticams un drošs auto.

felix65 4.jūlijs 2019 7:28
10 1 Atbildēt

Tu laikam esi aizķēries astoņdesmitajos. Nulto gadu opeļi ir ar abpusējo cinkojumu, tāpēc rūsu drīzāk jāmeklē auģikos un meršos.

viencexperc 3.jūlijs 2019 20:30
5 2 Atbildēt

opelis tā ir vienīgā vācu mašīna, kurai cena atbilst kvalitātei, un ir konkurētspējīgs. Un nav vajadzīgs uz katra stūra viņu reklamēt.

Tāpēc vāciešiem viņu nevajag. Tirgo kā tādu ieleni.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti