Visi komentāri - Opel laiž klajā modernizēto Astra (+ FOTO)

Opel laiž klajā modernizēto Astra (+ FOTO) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.jūlijs 2019 19:04

Vācijas autobūves kompānija Opel atklājusi informāciju un attēlus par kompaktās klases modeļa Astra feislifta modeli, kas jau pēc dažām nedēļām kļūs pieejama pasūtīšanai. Jaunievedumu skaitā, tostarp sporta piekare un deviņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Astra un Insignia var uzskatīt par pēdējiem modeļiem, kas vēl saglabā saistību ar General Motors (tagad Opel pieder franču PSA koncernam). Viens no šiem modeļiem piedzīvojis modernizāciju, taču pamatu tam joprojām veido GM platforma un tajos laikos izstrādātie motori un transmisijas.

Modernizēto Astra var atpazīt pēc savādākiem bamperiem, radiatora restes ar citu zīmējumu un automātiskajiem aizvariem, kas maina stāvokli, lai nodrošinātu labāku aerodinamiku. Vēja plūsmas novirzīšanai izveidoti arī vairāki mazi spārniņi automobiļa apakšā, kā rezultātā panākts visu laiku labākais rezultāts, samazinot pretestības koeficientu no 0,30 uz 0,26 (hečbekam) un 0,25 (universālam).

Motoru piedāvājumā jauns 1,2 litru trīscilindru benzīna turbo agregāts 110, 130 un 145 Zs versijās, kā arī modernizēts četrcilindru agregāts, kas attīsta 145 Zs. Pirmais motors var strādāt pārī ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, otrs – ar GM ražojuma variatoru. Dīzeļdzinēju piekritējiem piedāvās pilnīgi jaunu 1,5 litru motoru, kas attīsta 105 un 122 Zs. Pirmo variantu komplektē ar 6MK, otru – ar jauno deviņu pakāpju AK. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš modernizētās Astra benzīna un dīzeļa dzinējiem: 5,9 – 4,4 litri pēc WLTP cikla vai 4,8 – 3,6 pēc NEFZ standartiem.

Salonā izmaiņas saistās ar jaunu ciparu spidometru mērinstrumentu panelī un jauno multimediju sistēmas ekrānu, kura izmērs sasniedz astoņas collas. Astra ieguvusi modernizētas video kameras priekšā un aizmugurē, apsildāmu vējstiklu (pirmoreiz), E-Call ārkārtas situācijas atbalstu, bezvadu uzlādes nišu viedtālrunim viduskonsolē un augstvērtīgu Bose audiosistēmu (abi pēdējie papildaprīkojums).

Braukšanas komfortu uzlabos jaunie amortizatori, kas kopā ar sporta piekari (papildmaksa) un aktīvo Watts-Link aizmugures asi nodrošinās ātru, precīzu un pārliecinošu vadāmību.

Acīmredzot šī bija pēdējā aktuālā modeļa modernizācija pirms jaunās Astra paaudzes, kas ieradīsies 2021.gadā.

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
viencexperc 3.jūlijs 2019 20:30
5 2 Atbildēt

opelis tā ir vienīgā vācu mašīna, kurai cena atbilst kvalitātei, un ir konkurētspējīgs. Un nav vajadzīgs uz katra stūra viņu reklamēt.

Tāpēc vāciešiem viņu nevajag. Tirgo kā tādu ieleni.

Šumba 3.jūlijs 2019 21:31
0 0 Atbildēt

Kurš pateiks - vai tie 3-cilindrīgie (laikam jau ar turbīnu) ir gana izturīgāki nekā 4-cilindrīgie? Saka, ka tiem forsētajiem mūžs īsāks!!!

wons 3.jūlijs 2019 21:56
11 0 Atbildēt

Nav ne vainas Opelim, uzticams un drošs auto.

LMT 3.jūlijs 2019 23:29
1 13 Atbildēt

Jā, arī labi rūsē!

felix65 4.jūlijs 2019 7:28
10 1 Atbildēt

Tu laikam esi aizķēries astoņdesmitajos. Nulto gadu opeļi ir ar abpusējo cinkojumu, tāpēc rūsu drīzāk jāmeklē auģikos un meršos.

Nja 4.jūlijs 2019 10:24
2 2 Atbildēt

No visa kas bijis, Opels rūsējis vismazāk! Principā rusa nebija nekur kad pārdevu.

reku 4.jūlijs 2019 17:13
1 0 Atbildēt

Redz pie kā noved anekdotes kad daudzus gadus par opel smējās,klusā naktī var dzirdēt kā opels rūsē un citas.Tagad par mersi jāstāsta anekdotes lai celtos kvalitāte.Tagad merši ātri izrūsē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 26

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti