Uzlabots dizains un vēl lielāks komforts – Latvijā kļūst pieejama “Mercedes-Benz V klase” (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

Domenikss | 23.jūlijs 2019 9:36

Mercedes-Benz miniveniem piemīt savā segmentā nepārspēts stils un vērtība, kas lielā mērā ir veicinājuši tā līdzšinējos panākumus.

Tomēr, veicot vairākus pārdomātus uzlabojumus, V klases pārvērtību ietvaros ir ieguvis jaunu izskatu – iedvesmojoties no pašreizējās Mercedes-Benz pasažieru automobiļu sērijas, dizaineri tam piešķīruši izteiksmīgāku priekšgalu, kā arī jaunas krāsas un materiālus, bet lielākam pasažieru komfortam jaunais modelis aprīkots ar luksusa klases aizmugurējiem sēdekļiem.

Jauns bufera dizains

Pateicoties uzlabotajam priekšgalam, jaunā V klase izskatās platāka un atstāj spēcīgāku vizuālo iespaidu. Tas panākts ar jaunu bufera dizainu – iespaidīgām dzesējošām gaisa atverēm un radiatora režģi ar jaunu dimantu rakstu. Mercedes zvaigzne izvietota radiatora režģa centrā, un to ieskauj divas sudraba krāsas līstes. Tādējādi jaunais V klases automobilis ir acumirklī atpazīstams kā pašreizējās Mercedes-Benz pasažieru automobiļu paaudzes pārstāvis.

Nemainīgas palikušas personalizēšanas iespējas ar AVANTGARDE un EXCLUSIVE līnijas produktiem, taču AMG līnija ir kļuvusi vizuāli iespaidīgāka – jau pazīstamajam AMG stila buferim tagad ir jauns radiatora režģis ar dimantu rakstu no hromētām kniedēm.

Jaunas krāsas, vieglmetāla diski un salona interjers

Tiem, kam svarīgas ne tikai līnijas, bet arī krāsas, jaunā V klase automašīna pieejams četrās jaunās, izsmalcinātās krāsās. Melno un balto toņu paleti tagad papildina metāliski grafīta pelēkais, metāliski selenīta pelēkais, īpaši izteiksmīgais metāliski hiacinšu sarkanais, kas ir sevišķi iecienīts Mercedes-Benz pasažieru automobiļu īpašnieku vidū, un pēc pieprasījuma arī tēraudzilais.

Pārmaiņas piedzīvojuši arī vieglmetāla diski. Tagad piedāvājumā ir 17, 18 vai 19 collu vieglmetāla diski ar dažādu veidu spieķiem un izteikti spīdīgu pārklājumu. Šiem diskiem piemīt avangardisks dizains un izteikti aerodinamiskas īpašības, kas ļauj vēl vairāk mazināt V klases pretestības koeficientu.

Pēc pārvērtībām V klase ir ieguvusi jaunus gaisa difuzorus sportisku turbīnu veidolā, kas jau ir pazīstami no A-klases modeļa, kā arī jaunus mērinstrumentus uz paneļa, kura vienkāršotais dizains ļauj autovadītājiem vieglāk orientēties. Apšuvumam un aprīkojumam mūsdienīgu un elegantu izskatu piešķir trifeļu brūna napas āda līdzīgi kā E-klases un G-klases modeļos, bet lugāno āda un napas āda melnā vai zīda bēšā krāsā apvienojumā ar Santos melno audumu veido sešas dažādas apšuvuma kombinācijas gaišos un tumšos toņos, apmierinot pat visprasīgāko estētu vēlmes. Joprojām ir pieejami melnas lakas, melnkoka, oglekļa šķiedru un matēta alumīnija apdares elementi.

Luksusa klases sēdvietas kā ērtību apliecinājums

Ērtības ir neatņemama minivenu segmenta pazīme. Līdz šim V klase automašīna izpelnījies pasažieru atzinību ar segmentā lielāko slīdošo panorāmas jumtu, plašu centrālo konsoli ar iebūvētu aukstuma kasti un LED izgaismotiem glāžu turētājiem ar regulējamu temperatūru, kā arī diskrētu atmosfērisko apgaismojumu trīs krāsās ar pieciem intensitātes līmeņiem. Jaunās V klases vidējā rindā sēdošie var izbaudīt vēl kādu priekšrocību – tāpat kā S-klases modelī, arī šajā pieejamas atgāžamas luksusa klases sēdvietas ar muguras masāžas funkciju, kā arī gaisa kondicionētājs. Pasažieri var izvēlēties trīs dažādas masāžas intensitātes un trīs dažādus klimata režīmus, kas braucienu V klases automobilī, piemēram, veicot VIP viesu transfēru, pielīdzina spa rituālam pēc saspringta lidojuma vai lietišķas tikšanās. Sēdvietas jaunās V klases aizmugurē joprojām sniedz daudzveidīgas konfigurācijas iespējas visdažādākajām vajadzībām.

Jaunais V klase – tagad vēl drošāka

Jau pirms pieciem gadiem V klase uzstādīja jaunus drošības standartus savā segmentā ar sānvēja asistentu, kas ļauj autovadītājam noturēt transportlīdzekļa kursu pat spēcīgā sānvējā, un miegainības noteikšanas sistēmu ATTENTION ASSIST. Jaunā V klase pārvērtības turpinās arī drošības aspektā, vēl vairāk to stiprinot. Piemēram, aktīvais bremzēšanas asistents, kas pieejams pirmo reizi, spēj noteikt sadursmes risku ar priekšā esošo transportlīdzekli, turklāt pilsētvidē aktīvais bremzēšanas asistents reaģē arī uz nekustīgiem šķēršļiem vai gājējiem.

Vēl viena jauna drošības funkcija ir tālo gaismu asistents, kas, braucot ar ieslēgtām tālajām gaismām, palīdz autovadītājam optimāli izgaismot ceļu. Ja priekšā vai pretī brauc citi transportlīdzekļi, LED spuldzes tālo gaismu modulī tiek daļēji deaktivētas, radot gaismas kūlī U veida tuneli, kamēr pārējās ceļa daļas joprojām izgaismo tālo gaismu lukturi (daļējas tālās gaismas).

Latvijā “Mercedes-Benz V klasi” var pasūtināt Vācijas uzņēmuma “Daimler AG” ģenerālpārstāvja Latvijā - SIA “Domenikss” - auto salonā.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
autoparts777 23.jūlijs 2019 12:25
3 0 Atbildēt

Labāka par šo pārvietošanās līdzekļa visai ģimenei nav.

Gan maz ēd, gan ietilpīgs, gan komfortabls, gan respektabls.

Protams 17" diski ir ko vajadzētu likt uz šo auto, jo tālāk ar katru lielāku colu ir tikai arvien lielāks komforta zudums.

Būtu perfekti, ja uz testu kādreiz I-Auto piedāvātu šo auto. Lielākā daļa komentētēju uzreiz mainītu viedokli, protams par labu V-klasei.

nomiks 23.jūlijs 2019 18:36
2 0 Atbildēt

Šāds pirmsfacelift MB man ir darbā. Šad tad sanāk braukt. Ļoti kluss, ekonomisks, komfortabls.

Uz nelīdzeniem ceļiem šausmīgi izšūpo mīkstās piekares dēļ, jo īpaši aizmugurē. Sēdekļu izņemšana ir viegla, bet atpakaļ ielijt ir diezgan liels gemītis. Burtiski uz milimetriem.

Pirms pirku savu Multivan NB V klasse bija alternatīvais izskatītais variants.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 6

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO) 5

Kravas auto ar piekabi kaut ko vienmērīgi izkaisa uz ceļa. Vai varētu būt, ka šādi ātrā un vienkāršā veidā tiek atjaunots ceļa segums? Lasīt vairāk

 

Tikai tagad Latvijas Valsts ceļi atjauno 110 km/h uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 30.04.2024 (+ VIDEO) 18

iAutolv konstatē, ka aprīļa pēdējā dienā situācija uz Rīgas-Jūrmalas šosejas izmainījusies un tagad maksimālais atļautais ātrums ir 110 km/h. Lasīt vairāk

 

Tiesai būs vēlreiz jāskata lieta par bēgšanu no policijas pirms 5 gadiem (+ VIDEO) 3

Tiesai atkārtoti būs jāizskata krimināllieta, kurā pirms aptuveni pieciem gadiem kāds autovadītājs narkotisko vielu reibumā bēga no policijas. Pakaļdzīšanās laikā – no Rīgas līdz Ogrei – cieta vairāki likumsargi. Bēgošo autovadītāju izdevās apturēt, tikai lietojot šaujamieroci. Un tieši ar vīrieša ievainošanu galvā saistīts Augstākās tiesas Senāta lēmums, kas paredz daļēji atcelt zemākās instances tiesas lemto, ka vīrietim par izdarīto jāizcieš piecarpus gadu cietumsods. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti