Ķīnieši atved elektrisku krosoveru ar 48 collu ekrānu (+ FOTO) 76

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 12.septembris 2019 6:04

Ķīnas jaunuzņēmums Byton uz Frankfurtes autoizstādi atvedis gandrīz 4,90 m garu krosoveru ar 48 collu ciparu ekrānu un gaitas rezervi līdz pat 700 km.

Ķīnas jaunuzņēmums Byton atvedis uz Frankfurti savu pirmo sērijveida modeli M-Byte, ko Eiropas tirgū plāno sākt piedāvāt 2021.gadā. Tas ir gandrīz 4,90 m garš elektriskās piedziņas krosovers, kas varētu konkurēt ar Jaguar I-Pace, Audi e-tron un gaidāmo Tesla Model Y.

Gabarītu ziņā tas apsteidz Jaguar, taču zaudē Audi elektriskajam krosoveram. Automobilis izceļas ar milzīgu 48 collu multimediju sistēmas ekrānu, kas stiepjas teju no viena virsbūves priekšējā balsta līdz otram. Vēl viens ekrāns ar 7 collu izmēru iemontēts stūres rata centrā, bet trešais ekrāns (8 collas) atrodas starp priekšējiem sēdekļiem.

Bāzes versiju komplektē ar 270 Zs elektromotoru, kas piedzen pakaļējās ass riteņus, bet 72 kWh akumulators ļaus nobraukt aptuveni 360 km. Šai versijai pieejams arī lielākas ietilpības akumulators ar gaitas rezervi 460 km, bet visdārgākajai M-Byte versijai iebūvēti elektromotori, kas nodrošina ne tikai pilnpiedziņu, bet arī jaudu, kas pārsniedz 400 Zs. Šī versija bez papildu uzlādes varēs nobraukt līdz 700 km.

M-Byte bāzes versijas cena būs aptuveni 45 000 eiro, uzlādēt līdz 80% to varēs aptuveni 30 minūtēs, bet maksimālais ātrums (visās versijās) ir 200 km/h.

M-Byte vadītājs uzsver, ka automobilis izstrādāts divu gadu laikā un kompānijai jau izdevies izveidot nepieciešamo infrastruktūru trīs kontinentos ar galveno ražotni Ķīnā.

 
76 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
gunbox 12.septembris 2019 10:34
9 9 Atbildēt

Hmm, ņemot vērā, ka neesmu vairs nekāds jaunais cilvēks, esmu šokā par jūsu viedokli ...līdz šim kaut kā iedomājos, ka šeit apgrozās progresīvi cilvēki, bet palasot šos komentārus tagad redzu no kurienes saknes aug stagnātismam. Cilvēki ir jau jaunatnē novecojuši nūģi, kuriem jebkura ieviesta, jauna, neparasta tehnoloģija vai ideja ir kaut kas neloģisks un absurds. Laikam komunisma laika pirmā radio pocis ir mantots no vecvectēva un piekārts atslēgu piekariņam. Identiski teksti lasāmi, kā pie pirmā iPhone iznākšanas. Jūs esat nožēlojami!

Šis auto ir jāuztver kā augsti pacelts vidējais pirksts tiem stagnātiem Vācijā ar domu, ka ir pēdējais laiks pārkāpt savai aprobežotībai un ieviest tās nolaistās podā idejas, kuras jau 15 gadus Audi un tml. dizaineri zīmē.

Jums jāsāk saprast, ka viss jaunais un neparastais nav paredzēts jums. Iebalzamēties kādā antikvariātu veikalā būtu korektāks solis, kā spriest kaut ko par jauno.

viencexperc 12.septembris 2019 11:13
8 0 Atbildēt

Lūk, kādus meistardarbus jau rada ķīna. Bet nepareizi teikts, ka "konkurēs" ar tiem eiropas mēsliem. Nekonkurēs. Kaut vai tā distance 700 km, ir kosmoss salīdzinājumā ar tiem Eiropas sūdiem, ar kuriem nevar nobraukt pat no viena Rīgas gala uz otru, bez uzlādes, ziemas laikā.

Bet kas vēl būs? Ķīna izdara divus soļus, eiropa - vienu.

Laaciz 12.septembris 2019 8:17
7 6 Atbildēt

Godīgi sakot... Drausmas... Kam tas ir vajadzīgs? Man ar 8 collu ekrānu un dažām fiziskām pogām pietiek, klam vajag 48 collas?! Un kad (kad nevis ja) tāds nosprāgst?

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pie Saldus BMW vadītājs nenovalda auto un gandrīz ietriecas satiksmes autobusā 24.01.2021 (+ VIDEO) 22

Iebraucot līkumā pārāk lielā ātrumā, BMW izslīd un nonāk pretējā joslā. Sadursme nenotiek tikai tādēļ, ka satiksmes autobusa šoferis spēj laicīgi nobremzēt. Lasīt vairāk

 

Kupenā, lai izbēgtu no avārijas (+ VIDEO) 6

Pretimbraucošais autovadītājs izvēlas nobraukt no ceļa, lai izvairītos no vadību zaudējušā filmētāja auto. Lasīt vairāk

 

Blogeri testē – Mercedes-AMG G63 finišē žogā (+ VIDEO) 13

Blogeri izmēģina 100 000 eiro vērtu Mercedes-AMG G63, taču cerētā efektīvā apgriešanās neizdodas un dārgais spēkrats ietriecas nožogojumā, kas, iespējams, paglābj to no lielākām nepatikšanām. Lasīt vairāk

 

Eksperts uzskata, ka auto rezerves daļu biznesā gaidāmas būtiskas pārmaiņas 7

Auto rezerves daļu tirdzniecība vēl nesen bija ļoti konservatīva nozare, kur dominēja fiziskā pārdošana, taču Covid-19 ietekmē arī šajā jomā aizvien pieaug tiešsaistes pakalpojumu loma. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti