No 128 100 eiro - jaunie BMW X5 M un Х6 М 100 km/h sasniegs 3,8 sekundēs (+ FOTO) 9

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.oktobris 2019 8:53

BMW iepazīstinājis ar jaunās paaudzes X5 M un X6 M. Abi iegūs 600 Zs jaudīgu motoru no M5 un 100 km/h sasniegs 3,8 sekundēs.

BMW iepazīstinājis ar X5 un X6 jaudīgajiem M modeļiem. Savā trešajā paaudzē tie iegūst 4,4 litru twin-turbo V8 motoru, kas attīstīs 600 vai 625 Zs (Competition versija), astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un M xDrive pilnpiedziņu ar aktīvo diferenciāli.  

Vizuāli sportiskie krosoveri atšķiras ar agresīvāka izskata noformējumu, aerodinamiski optimizētiem spoguļiem, 21 collu riteņu diskiem un izplūdes sistēmu ar diviem izvadiem katrā pusē difuzoram. 625 Zs jaudīgā Competition versija izcelsies ar melniem akcentiem eksterjera noformējumā un M Sport izplūdes sistēmu ar īpašu skanējumu.

Salonā par piederību sportiskajai elitei atgādina M stūre, sporta sēdekļi ar ādas apdari, izteiktu sānu atbalstu un izgaismotu logotipu, alumīnija vai oglekļa šķiedras dekori priekšējam panelim un viduskonsolei, transmisijas selektors ar M logotipu.

Abi krosoveri komplektēti ar 4,4 motoru no M5, kas attīsta 600 Zs (750 Nm) vai 625 Zs īpaši jaudīgajā Competition. Standarta versijā 100 km/h varēs sasniegt 3,9 sekundēs, Competition ir par 0,1 sekundi ātrāks. Pirmajā gadījumā maksimālais ātrums ir 250 km/h - elektroniski ierobežots, otrā iespējams paātrināties līdz 290 km/h. Salīdzinājumam pieminēsim, ka 575 Zs jaudīgie iepriekšējās paaudzes modeļi 100 km/h atzīmi sasniedza 4,2 sekundēs.

Sportiskie modeļi jau bāzes versijā komplektēti ar adaptīvo piekari, elektroniski regulējamiem amortizatoriem un aktīvo sānsveres stabilizācijas sistēmu. Krosoveriem ir spēcīgas bremzes ar sešu virzuļu skavām un 395 un 380 mm bremžu diskiem attiecīgi priekšā un aizmugurē.

Ar viduskonsolē iemontētā slēdža palīdzību vadītājs var regulēt motora, amortizatoru, stūres iekārtas, pilnpiedziņas un bremžu sistēmas iestatījumus, turklāt divus variantus var saglabāt un pēc vajadzības aktivizēt ar stūres taustiņu palīdzību. Savukārt M taustiņš ļauj pārvaldīt braukšanas sistēmas, mērinstrumentu paneļa un Head-up projekcijas displeja rādījumus.

Abi augstās veiktspējas modeļi tirgū nonāks 2020.gada aprīlī. Eiropā cenas sāksies no atzīmes 128 100 eiro.

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Conqueror 3.oktobris 2019 19:00
8 0 Atbildēt

Cena laba, visādi antoni bezjēdzīgi turpinās komentēt

Antons 3.oktobris 2019 16:33
3 7 Atbildēt

Mašīna milzīga bet vietas maz, paātrināties var tikai līdz pagriezienam, braukšanas baudas nekādas, ciets kā spainis, bezceļos - nulle. Izskats? Cik vajag ienīst cilvēkus lai brauktu ar šo?

650 3.oktobris 2019 11:15
2 1 Atbildēt

Test ētājiem drošvien gribēsies kā parasti "pēc iespējas

atrāk beigt šo braucienu".

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti