No 128 100 eiro - jaunie BMW X5 M un Х6 М 100 km/h sasniegs 3,8 sekundēs (+ FOTO) 9

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.oktobris 2019 8:53

BMW iepazīstinājis ar jaunās paaudzes X5 M un X6 M. Abi iegūs 600 Zs jaudīgu motoru no M5 un 100 km/h sasniegs 3,8 sekundēs.

BMW iepazīstinājis ar X5 un X6 jaudīgajiem M modeļiem. Savā trešajā paaudzē tie iegūst 4,4 litru twin-turbo V8 motoru, kas attīstīs 600 vai 625 Zs (Competition versija), astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un M xDrive pilnpiedziņu ar aktīvo diferenciāli.  

Vizuāli sportiskie krosoveri atšķiras ar agresīvāka izskata noformējumu, aerodinamiski optimizētiem spoguļiem, 21 collu riteņu diskiem un izplūdes sistēmu ar diviem izvadiem katrā pusē difuzoram. 625 Zs jaudīgā Competition versija izcelsies ar melniem akcentiem eksterjera noformējumā un M Sport izplūdes sistēmu ar īpašu skanējumu.

Salonā par piederību sportiskajai elitei atgādina M stūre, sporta sēdekļi ar ādas apdari, izteiktu sānu atbalstu un izgaismotu logotipu, alumīnija vai oglekļa šķiedras dekori priekšējam panelim un viduskonsolei, transmisijas selektors ar M logotipu.

Abi krosoveri komplektēti ar 4,4 motoru no M5, kas attīsta 600 Zs (750 Nm) vai 625 Zs īpaši jaudīgajā Competition. Standarta versijā 100 km/h varēs sasniegt 3,9 sekundēs, Competition ir par 0,1 sekundi ātrāks. Pirmajā gadījumā maksimālais ātrums ir 250 km/h - elektroniski ierobežots, otrā iespējams paātrināties līdz 290 km/h. Salīdzinājumam pieminēsim, ka 575 Zs jaudīgie iepriekšējās paaudzes modeļi 100 km/h atzīmi sasniedza 4,2 sekundēs.

Sportiskie modeļi jau bāzes versijā komplektēti ar adaptīvo piekari, elektroniski regulējamiem amortizatoriem un aktīvo sānsveres stabilizācijas sistēmu. Krosoveriem ir spēcīgas bremzes ar sešu virzuļu skavām un 395 un 380 mm bremžu diskiem attiecīgi priekšā un aizmugurē.

Ar viduskonsolē iemontētā slēdža palīdzību vadītājs var regulēt motora, amortizatoru, stūres iekārtas, pilnpiedziņas un bremžu sistēmas iestatījumus, turklāt divus variantus var saglabāt un pēc vajadzības aktivizēt ar stūres taustiņu palīdzību. Savukārt M taustiņš ļauj pārvaldīt braukšanas sistēmas, mērinstrumentu paneļa un Head-up projekcijas displeja rādījumus.

Abi augstās veiktspējas modeļi tirgū nonāks 2020.gada aprīlī. Eiropā cenas sāksies no atzīmes 128 100 eiro.

 
Visi komentāri
 
650 3.oktobris 2019 11:15
2 1 Atbildēt

Test ētājiem drošvien gribēsies kā parasti "pēc iespējas

atrāk beigt šo braucienu".

Antons 3.oktobris 2019 11:35
2 6 Atbildēt

Laikam jau bezjēdzīgāko mašīnu grūti atrast.

s 3.oktobris 2019 14:51
2 1 Atbildēt

Drīzāk Tavs komentārs Anton....

Antons 3.oktobris 2019 16:33
3 7 Atbildēt

Mašīna milzīga bet vietas maz, paātrināties var tikai līdz pagriezienam, braukšanas baudas nekādas, ciets kā spainis, bezceļos - nulle. Izskats? Cik vajag ienīst cilvēkus lai brauktu ar šo?

s 4.oktobris 2019 14:30
1 1 Atbildēt

Vietas maz salīdzinot ar ko?

Pagriezienos tas turas uz ceļa pat loti labi, priekš šāda tipa auto. Ciets kā spainis? Tu stulbs esi? Tu pat sēdējis tajā auto neesi, šo auto pat vēl nav iespējams iegādāties, bet jau "ciets, kā spainis". Iepriekšējā paaudze galīgi nebija cieta ar r20 diskiem un adaptīvo piekari, tad kādēļ, lai ar šo būtu citādāk?

Tu esi bomžskauģis parastais, un nekas vairàk...

Antons 4.oktobris 2019 16:00
1 2 Atbildēt

Priekš šāda izmēra auto vietas nav daudz. "priekš šāda tipa auto" - ASV tas skaitas truck, tad tiešam var teikt, ka šis kravinieks tur ceļu izcili. Vai tiešam šis brauks mikstāks par 5.vai 7.modeli?

Conqueror 3.oktobris 2019 19:00
8 0 Atbildēt

Cena laba, visādi antoni bezjēdzīgi turpinās komentēt

Antons 4.oktobris 2019 8:44
0 1 Atbildēt

Cik ir Eiropā ir šādu auto? Vai tiešam cilvēki ir tik stulbi ka par to naudu izvēlas kaut ko citu?

jànis 4.oktobris 2019 6:27
2 1 Atbildēt

antons ir tipisks skauğu daunis.....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti