Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

No 21 590 – Vācijā atklāj pieteikšanos jaunās Škoda Octavia iegādei 11

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 24.janvāris 2020 10:46

Vācijā uzsākta pieteikšanās jaunās Škoda Octavia iegādei, kas markas dīleru centros parādīsies vasarā.

Škoda dīleri Vācijā uzsākuši pieteikumu pieņemšanu no klientiem, kas vēlētos iegādāties jaunās paaudzes  Octavia. Šobrīd iespējams iegādāties Octavia Combi universālu Ambition un Style komplektācijās, kā arī īpašo modeli First Edition ar 1400 eiro cenas ieguvumu.

Pieteikties var arī aprīkojuma versijai Active (gada vidū), kas būs aprīkota ar 1,0 litru 110 Zs motoru un maksās 21 590 eiro. Universāls būs par 700 eiro dārgāks.

Sākumā motoru palete aptvers vienu benzīna un divus dīzeļdzinējus. 1,5 litru TSI benzīna agregāts ar aktīvo cilindru pārvaldes tehnoloģiju (ACT) attīsta 150 Zs un kombinēts ar 6MK, tāpat kā 115 Zs jaudīgais bāzes dīzeļdzinējs. Otrs dīzelis – 2,0 litru 150 Zs TDI komplektēts ar 7DSG.

Jaunās paaudzes universāls nedaudz pieaudzis izmēros un tagad ir 4689 mm (+22 mm) garš un 1829 mm (+15 mm) plats, bet riteņu bāze palikusi tā pati (2,69 m). 

Octavia liftbeka bagāžas nodalījuma ietilpība pieaugusi par 10 litriem (tagad 610), bet universālam – par 30 litriem (tagad 640). Universāla maksimālā ietilpība ir 1700 litri, kas gan par 30 l mazāk nekā trešās paaudzes modelim.

Uz vizuālajām atšķirībām ar iepriekšējo modeli norāda savādāki bamperi, radiatora reste un priekšējie lukturi, kas atkal apvienoti vienā kopējā blokā. Aizmugures lukturi zaudējuši agrāko četrkantīgo formu, dodot vietu izstieptiem, divdaļīgiem lukturiem, bet Škoda logotipa vietā tiek izmantots no burtiem veidots kompānijas nosaukums.

Plašāk kļuvušajā salonā tehniskais pildījums aizgūts no Golf 8 – Škoda ir tāds pats 10,25 collu mērinstrumentu un multimediju ekrāns, projekcijas displejs, panorāmas jumta sensorvadība un robotizētās pārnesumkārbas selektors. Tāpat kā Golf, arī Škoda multimediji saprot balss vadību un prot pieslēgties internetam. Atšķirībā no vācu ražojuma, čehi atstājuši astoņu fizisko pogu bloku virs centrālajiem ventilācijas izvadiem.

Octavia pirmoreiz pieejamas tādas ekstras kā matricu gaismas, ventilējami priekšējie sēdekļi ar masāžas funkciju, trīszonu klimatkontrole.

Jaunievedums ir modelis Octavia iV – uzlādējamais hibrīds, kas ar elektrību spēs nobraukt līdz 55 km. šajā gadījumā tiek izmantots 1,4 litru TSI benzīna motors apvienojumā ar elektromotoru un iebūvētu sešpakāpju robotizēto pārnesumkārbu. Tāpa kā Golf, arī Octavia pieejamas divas šādas hibrīdversijas ar attiecīgi 204 un 245 Zs jaudu.

 
Visi komentāri
 
LMT 24.janvāris 2020 12:13
3 3 Atbildēt

Tai kastei viena litra motors

Nja 24.janvāris 2020 15:00
1 0 Atbildēt

Ļoti daudzas pa Rīgu braucošās benzīna Octavia FL ir ar 1,0TSI dzinējiem. Kopš Auto 100 ir importieris, Igauņi aktīvi spiež Latvijas tirgū iekšā tos mazmotorus. Cik ir teikuši paziņas, kas ar tādām Octavia brauc ikdienā - nav slikti pilsētai, bet uz apdzīšanu ejot ir 3x jāpadomā, vai paspēs, īpaši, ja ir pasažieri un mantas bagažniekā.

Laaciz 24.janvāris 2020 15:44
6 1 Atbildēt

Nez kādā cenā pie mums būs. Nepilni 22K EUR par pliko Octavia ar 1.0 TSI, man liekas, ir diezgan šerpi.

Janka 24.janvāris 2020 16:31
4 1 Atbildēt

aha, iepriekšējā Octavia ne pašā švakākajā komplektācija sākas nedaudz zem 18kEur. Diezgan liels cenas pieaugums.

Bet pēdējo laiku škodas vispār liekas, ka cenās krietni dārgākas palikušas. Laikam VW apnicis pa lēto nodot savas tehnoloģijas Škodai, tad pacēla cenu, lai VW neizskatās krietni dārgāks par Škodu. Vismaz tā izskatās.

Khm 28.janvāris 2020 21:35
0 0 Atbildēt

Vācijā mašīnas ir dārgākas nekā pie mums, ja Vācijā būs no 21k, tad pie mums būs no 17-18, tas ir norma

dont worry 24.janvāris 2020 17:53
1 0 Atbildēt

skoda cenas lv ir lētākas - genau und immer

Es 24.janvāris 2020 19:25
1 0 Atbildēt

Parasti -1.5 līdz 2k lētāk nekā Vācijā.

Es 24.janvāris 2020 19:26
1 0 Atbildēt

Mums jau Superb sākas ar 21500 eur ar 1.5TSI

Egils 24.janvāris 2020 21:32
2 3 Atbildēt

Volksvagens galīgi sačakarēs auto pasauli ar saviem mikro motoriem un printētajiem auto pirmajam un vienīgajam pircējam. Knapi kurš pārvar garantijas slieksni, gan motoru, gan kuzovu ziņā. Pēc 150000 sākas remontdarbi, par kuriem pārdevēji klusē!

Nja 28.janvāris 2020 8:23
1 0 Atbildēt

Kā jau ar jebkuru auto, problēmu nav, ja auto kopj, regulāri mazgā (arī ziemā), iet apkopes un nežēlo naudu uz DSG eļļu maiņu un citām "dārgām"lietām. Pēdējo 3 gadu laikā ikdienā redzēju daudzas ŠKODA un VW , un pēc fakta varu pateikt, ka ir mk3 Octavijas ar nepilniem 300k uz "šiltes" bez neviena rūsas punkta un bez tehniskām problēmām, un ir redzēti arī eksemplāri ar

VWfans 31.janvāris 2020 18:17
0 0 Atbildēt

Tieši tā - man Fabijai 159 tūkst.km, auto kalpo ļoti labi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lietuvā 110 km/h uz auto maģistrāles ziemā! Latvijā? (+ VIDEO) 11

Lietuva vairāk uzticas saviem autovadītājiem un četru joslu autoceļa arī ziemas periodā atstāj maksimālo atļauto ātrumu 110 km/h, kamēr Latvijā tas jau oktobra vidū samazināts līdz 90 km/h. Lasīt vairāk

 

Volkswagen elektromobiļiem būs cits dizains un pievienos pogas 17

Volkswagen ieklausījies pircēju viedokļos, tādēļ nākamie markas elektromobiļi atšķirsies ar dizainu, bet līdzās skārienekrāniem atkal varēs redzēt pogas. Lasīt vairāk

 

Iznācis jaunais 2025. gada “Kalendārs Rallijs Latvijā”

Latvijas autorallija cienītāju uzmanībai nodots jaunais “Kalendārs Rallijs Latvijā"– pagājušās sezonas Latvijas un Baltijas autoralliju 14 spilgtāko mirkļu apkopojums, ko piedāvā fotogrāfi Raimonds Volonts un Jānis Asaris. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Huyndai Tucson lādējamo hibrīdu (+ VIDEO) 5

Jaunākais Hyundai Tucson ārēji izskatās tāpat kā iepriekš. Kas mainījies? Šī ir ceturtās paaudzes Tucson modeļa modernizētā versija. Eiropas tirgum to vēl arvien ražo Čehijā, un tirdzniecībā tā nonāca vien gada vidū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti