Volkswagen uz Ženēvu ved trīs sportiskās versijas uz jaunā Golf bāzes 3

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 27.februāris 2020 9:59

Ženēvas starptautiskajā autoizstādē, kas durvis vērs 3. martā, Volkswagen prezentēs Golf saimes jaunākos sporta modeļus

Golf GTI, Golf GTD un Golf GTE – trīs Golf versijas, trīs raksturi, trīs ekonomiskas un videi draudzīgas piedziņas sistēmas, bet viens dizains un specifikāciju filozofija. Jaunais Golf GTI ir izveicīgs kompaktklases sporta automobilis digitālajā laikmetā, kas spēj sasniegt 180 kW (245 ZS) jaudu. Ar 180 kW kopējo jaudu jaunais Golf GTE ir tikpat jaudīgs kā Golf GTI. Hibrīda piedziņa radīta sportiskai veiktspējai, apvienojot elektrisko ilgtspējību, kā arī braukšanu bez izmešiem aptuveni 60 kilometrus ar lielisku automobiļa dinamiku. Jaunais Golf GTD ir patiess izturības atlēts, un tas aprīkots ar vienu no pasaulē videi draudzīgākajiem dīzeļdzinējiem, daļēji pateicoties dubultai AdBlue dozēšanai. Šajā modelī 147 kW (200 ZS) jauda apvienota ar ļoti augstu degvielas ekonomiju.

Eksterjers. Jaunie, sportiskie modeļi jau standarta komplektācijā aprīkoti ar LED priekšējiem un aizmugurējiem lukturiem. Atpazīstamā radiatora reste ar honeycomb rakstu papildināta ar X formas miglas lukturiem, kas pieejami papildu komplektācijā. Visiem modeļi pamata aprīkojumā pieejami 17 collu Richmond lietie diski. Uzraksts GTI, GTE vai GTD tagad izvietots centrā zem Volkswagen emblēmas. Sportiskais gaisa izkliedētājs apakšā atšķir jaunās modeļu versijas no citiem šīs saimes modeļiem. Tāpat tos iespējams atšķirt ar izpūtēju uzgaļiem – GTI ir viens izpūtēja uzgalis kreisajā pusē un viens labajā pusē, GTD ir divi uzgaļi kreisajā pusē, bet GTE izpūtēja uzgaļi nav redzami.

Interjers. Jauna daudzfunkciju ādas apdares sporta stūre ar skārienjutīgu vadību, kuru papildu komplektācijā iespējams papildināt ar vadītāja asistenta Travel Assist pogu, kas sniedz iespēju braukt daļēji automatizēti līdz 210 km/h. Klasiskais rūtiņu raksts sportiskajiem sēdekļiem ir saglabāts un izcelts ar jaunu versiju Scalepaper. Golf GTI, kas pamata komplektācijā aprīkots ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu, tagad ir pilnībā jauns GTI pārslēgmehānisma uzgalis. GTI papildu komplektācijā pieejams ar automātisko septiņu pārnesumu divsajūgu ātrumkārbu (DSG), savukārt GTD pieejams tikai ar DSG. GTE aprīkots ar sešu pārnesumu DSG, kas izstrādāta hibrīda piedziņai. Ar DSG aprīkotajos modeļos pārnesumi tiek pārslēgti elektroniski un tā pārslēgšanas svira ir īpaši tam izstrādāta.

GTI ar turbo benzīna dzinēju. Jauno Golf GTI darbina 180 kW (245 ZS) 2.0 litru turbo tiešās degvielas iesmidzināšanas dzinējs (EA888 evo4). Maksimālais griezes moments ir 370 Nm. Četru cilindru dzinējs pamata komplektācijā sajūgts ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu (MQ350). Septiņu pārnesumu divsajūga ātrumkārba (DQ381 DSG) pieejama papildu komplektācijā.

GTE ar plug-in hibrīda piedziņu. Golf GTE plug-in hibrīda piedziņa sastāv no 1,4 litru turbo benzīna dzinēja (EA211 TSI) ar 110 kW (150 ZS) jaudu un hibrīda moduļa ar elektrisko motoru (85 kW), sešu pārnesumu DSG (DQ400e) ātrumkārbas un jauna litija jona akumulatora. Kopumā šī kombinācija maksimumā rada 180 kW (245 ZS) jaudu, bet sistēmas lielākais griezes moments ir 400 Nm. Nobraukšanas distance tikai ar elektromotoru ir būtiski palielināta līdz aptuveni 60 kilometriem. Pilnībā elektriskajā režīmā ar automobili iespējams braukt līdz 130 km/h lielā ātrumā. Kad akumulators ir pietiekami uzlādēts, Golf GTE vienmēr tiek iedarbināts pilnībā elektriskajā E-MODE režīmā. Piedziņa pārslēdzas uz Hybrid režīmu, ja akumulatora enerģijas kapacitāte nokrītas zem noteikta līmeņa vai ja ātrums pārsniedz 130 km/h. Kad navigācijas sistēmā tiek izmantots maršruta asistents, akumulatora pārvaldnieks arī ņem vērā ceļa un topogrāfiskos datus, lai efektīvi uzkrātu un izmantotu enerģiju. Piemēram, ja galamērķis ir pilsēta, bet daļa brauciena jāveic pa šoseju, tad akumulators uzlādējas uz lielceļa, lai pēc tam izmantotu elektrību, braucot pa pilsētu.

GTD ar turbo dīzeļdzinēju. Ekonomiski sportiskais automobilis aprīkots ar 2.0 litru četru cilindru turbo dīzeļdzinēju (TDI), kas attīsta 147 kW (200 ZS) jaudu. Golf GTD dzinējs (EA288 evo sērija) spēj attīstīt maksimālo griezes momentu 400 Nm. Līdzīgi kā visi turbo dīzeļdzinēji – arī jaunajā Golf – GTD piedziņas sistēma ir savienota ar diviem SCR savstarpēji saistītiem katalītiskajiem neitralizatoriem (SCR – selektīvā katalītiskā redukcija). Jaunā dubultās dozēšanas SCR sistēma ar dubultu AdBlue iesmidzināšanu ievērojami samazina slāpekļa dioksīda izmešus. Volkswagen pamata komplektācijā piedāvā Golf GTD ar septiņu pārnesumu divsajūgu ātrumkārbu (DQ381 DSG).

Uzlabots komforts un dinamika. Volkswagen ir uzlabojis un pilnveidojis Golf GTI, GTE un GTD modeļu piekari, izstrādājot Mcpherson priekšējās ass un vairāku posmu aizmugurējās balstiekārtas kombināciju. Pirmo reizi izmantota jauna braukšanas dinamikas kontroles sistēma Vehicle Dynamics Manager. Šī sistēma kontrolē gan ierobežotas slīdēšanas diferenciāļa (XDS) funkciju, gan regulējamo amortizatoru (papildu komplektācijā DCC) sānu dinamikas komponentes. Tādējādi tiek būtiski palielināta atšķirība starp maksimālu komfortu un dinamiku, līdz ar to panākot ievērojami uzlabotu braukšanas pieredzi.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
msh 27.februāris 2020 12:18
2 0 Atbildēt

Tas ka kaut kas tiek izgriezts ir akmens attiecīgās valsts kontrolējošo institūciju dārziņā.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Čīlē atrastais rafiņš pārdots uz Krieviju (+ FOTO) 3

Marta sākumā mediji vēstīja, ka pārdošanā izlikts, iespējams, pasaulē vienīgais līdz mūsdienām izdzīvojušais RAF-977 mikroautobuss. Tagad zinām, ka Čīlē uzietais busiņš nonāks Krievijā. Lasīt vairāk

 

Kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes. (+ VIDEO) 12

Šajā reizē Tavs Auto TV stāsts par to, kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes! Un reālā dzīvē šīs patiesības noskaidrosim kopā ar mūsu testa dalībniekiem - rallija pilotiem Māri Neikšānu un Ivaru Vasaraudzi, kamaniņu braucēju Juri Šicu un LTV laika ziņu redaktori Ramonu Salmiņu. Lasīt vairāk

 

Detroitas autoizstāde atcelta; izstāžu zālēs ierīkos hospitāli

Detroitas autoizstāde, kurai pēc jaunā formāta vajadzēja notikt jūnija sākumā, ir atcelta, bet izstāžu zālēs ierīkos hospitāli koronavīrusa skarto pacientu ārstēšanai. Lasīt vairāk

 

Pieci ar vienu rāvienu (+ VIDEO) 8

Pieci vai seši baikeri gandrīz vienlaicīgi krīt no motocikliem kādu neredzamu braukšanas apstākļu izmaiņu dēļ. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti