Vācijas autobūves kompānija BMW radījusi jaunu logotipu, ko izmantos sociālajos tīklos un reklāmas bukletos.
Satraukums, ko bavāriešu markas cienītājos marta sākumā izraisīja ziņa par logotipa nomaiņu nu ir rimis – tagad zinām, ka uz sērijveida automašīnām tas neattiecas un BMW produkcija joprojām būs pazīstama ar zili baltajiem segmentiem, ko ietver melns aplis.
Tiesa, lietošanai sociālajos tīklos un reklāmas nolūkiem tiešām izveidots jauns logotips ar caurspīdīgu apli un burtiem, taču uz bavāriešu mašīnām mēs to neredzēsim.
Izņēmums ir šovkārs BMW Concept i4, kas arī deva iemeslu tēmas apspriešanai medijos.
Tāds pajēls krāsās. Vēl tikai varavīksnes logo jāpieliek un liberālā Eiropa gavilēs.