Vācijas autobūves kompānija BMW radījusi jaunu logotipu, ko izmantos sociālajos tīklos un reklāmas bukletos.
Satraukums, ko bavāriešu markas cienītājos marta sākumā izraisīja ziņa par logotipa nomaiņu nu ir rimis – tagad zinām, ka uz sērijveida automašīnām tas neattiecas un BMW produkcija joprojām būs pazīstama ar zili baltajiem segmentiem, ko ietver melns aplis.
Tiesa, lietošanai sociālajos tīklos un reklāmas nolūkiem tiešām izveidots jauns logotips ar caurspīdīgu apli un burtiem, taču uz bavāriešu mašīnām mēs to neredzēsim.
Izņēmums ir šovkārs BMW Concept i4, kas arī deva iemeslu tēmas apspriešanai medijos.
Ieslēdza atpakalgaitu. Bet vispār uz pedējiem modeļiem lai neliek to bļembu vispār, nav ko pazorīties. Bet tagad visi logo vienkāršo, jo 2000. gadu mode ar krāsu pārejām un 3D efektiem slikti darbojas musdienu mobilajā vidē un dažādiem pārlūkiem. BMW nav izņēmums tas 97. gada logo vairs neder.
jā, kaut kā daži ražotāji pāriet uz viendimensionāliem logo... VW tikko samainīja uz tādu "retro" stila logo. Šis BMW logo ar izskatās tāds plakans un, manā skatījumā, nenostrādāts - tāds, kura izstrādē nav piedalījies mākslinieks.