Hyundai modernizējis i30 saimi; starts Eiropā šovasar - iAuto

Hyundai modernizējis i30 saimi; starts Eiropā šovasar 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 15.aprīlis 2020 10:45

Hyundai modernizējis savu i30 modeļu saimi, kas ietver piecdurvju modeli, fastbeku un universālu. Eiropas tirgū korejiešu jaunumu var gaidīt šovasar.

Modernizācijas gaitā i30 ieguvis pārveidotu priekšējo bamperi ar modificētu radiatora režģi 3D šūnveida struktūrā, priekšējo sekciju ar jauniem LED lukturiem un integrētiem V-veida LED dienas gaitas lukturiem. Izskats pamainīts arī aizmugures bamperim, kas papildināts ar LED aizmugurējiem lukturiem. Modernizētajam modelim būs pieejami jauna dizaina vieglmetāla diski 16 vai 17 collu formātā.

Salonā jaunais i30 piedāvā uzlabotas savienojamības funkcijas un lielāku komfortu pasažieriem. Pārmaiņas raksturo jauns septiņu collu digitālais mērinstrumentu displejs un 10,25 collu skārienekrāns navigācijai un dažādām lietotnēm, ko nākotnē bezvadu režīmā varēs pārvaldīt ar viedtālruņa palīdzību. Funkcionalitāti daudzveidos uzlabotā Bluelink telemātikas sistēma.

i30 drošības funkciju klāsts paplašināts, iekļaujot sastrēgumu asistentu (LFA), aktīvo aizmugures satiksmes brīdinājumu (RCCA) un autonomo avārijas bremzēšanas palīgu (FCA), kas atpazīst ne tikai citus transportlīdzekļus un gājējus, bet arī velosipēdistus.

Modernizētajam Hyundai i30 pieejami jauni dzinēju un transmisiju varianti. Motoru gammas virsotnē jauns 1,5 T GDi četrcilindru agregāts ar 160 Zs jaudu un 48 voltu daļējo hibrīdsistēmu.

Standarta 48 voltu daļējā hibrīdsistēma ir pieejama arī citiem benzīna un dīzeļdzinējiem, kas sekmēs mazāku degvielas patēriņu un samazinās izmešu daudzumu. Šajos modeļos tiek izmantots elektroniski vadāms sajūgs (iMT), kas atsevišķās braukšanas situācijās un atkarībā no motora apgriezieniem, atdala motoru no transmisijas un pārslēdzas uz degvielas taupīšanu ripošanas režīmā, tiklīdz vadītājs noņem kāju no akseleratora pedāļa.

Ražotājs parūpējies arī par sportisko N-Line variantu, kas būs pieejams visiem saimes modeļiem un izcelsies ar jauna dizaina 17 vai 18 collu riteņiem, jauniem lukturiem, lielāku radiatora resti, gaisa pievadiem un difuzoru.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
rulez 15.aprīlis 2020 23:35
1 0 Atbildēt

16 gadīgais golps 4eva.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti