Volkswagen rūpnīcas pakāpeniski atsāks darbu 2

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 16.aprīlis 2020 9:49

Volkswagen paziņojis, ka koncerna rūpnīcas atsāks darbu, sākot ar nākamo pirmdienu, 20.aprīli. Vispirms tiks iedarbināts ID.3 konveijers Cvikavā, citas rūpnīcas sekos.

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen pamazām atsāks darbu savās Eiropas ražotnēs. Pirmie savos cehos atgriezīsies elektriskā hečbeka ID.3 ražošanā iesaistītie darbinieki. Pēc tam tiks iedarbināts Bratislavas (Slovākija) rūpnīcas konveijers, kas ražo Audi Q7, VW Touareg, Porsche Cayenne un pilsētas mazauto Volkswagen Up.

No 27.aprīļa aprīļa darbs tiks atsākts arī citās Vācijas rūpnīcās.

Ražošana pakāpeniski tiks atsākta arī Portugālē, Spānijā, Krievijā un ASV

Maijā pakāpeniski pieslēgsies Dienvidāfrikas, Argentīnas, Brazīlijas un Meksikas ražotnes, bet Volkswagen Components rūpnīca, kas nodrošina detaļas vācu koncerna Ķīnas rūpnīcām, strādā jau no 6.aprīļa.

 

 
Visi komentāri
 
Nu? 16.aprīlis 2020 10:05
0 0 Atbildēt

Pareizi vai tomēr pāragri?

Krotow 17.aprīlis 2020 0:58
2 0 Atbildēt

Nez vai ar ID.3 softa problēmām tautasvāģis jau tika galā? Lai taču no tā ko viņi pirms mēneša demonstrēja, izravē ciparus uz stikla un atstāj normālu paneli bez visādām planšetēm blakus stūrei. Pie rezes varēs 10K no cenas nomest ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti