BMW publicējis 4.sērijas testu prototipa attēlus un pastāstījis ar ko šis modelis atšķiras no 3.sērijas.
Nav noslēpums, ka BMW 4.sērijai ir daudz kopīga ar 3.sēriju, taču atšķirības ir, turklāt ne tikai izskatā. Abi modeļi top uz CLAR platformas ar McPherson statņiem priekšā un piecsviru piekari aizmugurē, taču 4.sērija ir nepilnus 6 cm zemāka, smaguma centrs ir 2 cm zemāks, bet riteņu šķērsbāze aizmugurē – vairāk nekā 2 cm platāka. Vēja pretestība 4.sērijai ir mazāka, konstrukcijā iebūvētas vismaz 10 jaunas detaļas, kas pastiprina virsbūves stingrību un arī amortizatori un atsperes ir stingrākas.
Pircējiem tiks piedāvāta vienkāršāka versija 430i ar 258 Zs četru cilindru motoru, aizmugures riteņu piedziņu un sporta diferenciāli aizmugures asī, kā arī 200 kg smagāka versija M440i xDrive ar 374 Zs sešcilindru motoru, pilnpiedziņu, un 48V daļējo hibrīdsistēmu, kas paātrinājuma brīžos pievieno 11 Zs. Jāatzīmē, ka šādu shēmu ar benzīna agregāta un sešcilindru motora kombināciju BMW realizē pirmoreiz.
BMW 4.sērijas kupeja tiks prezentēta jūnijā, bet dīleru centros tai jābūt oktobrī. 2021.gada pavasarī saimei pievienosies 4.sērijas kabriolets, bet vasarā – Gran Coupe ar četrdurvju virsbūvi.
Pašlaik aktuālais modelis versijā 430i Vācijas tirgū maksā 49 150 eiro, versijā M440i – 66 350 eiro, bet cenu ziņā pievilcīgākais bāzes variants ar 184 Zs pieejams par 44 350 eiro.
Var jau just, ka nekas īpaši glīts tur nebūs. Restes pa visu priekšu un tas arī viss.
Pēdējā laikā auģuks ar bmw samainījies vietām dizaina ziņā.
Ja agrāk Audi bija garlaicīgs, tad tagad ir jau pavisam interesanti.