Medijos nonākusi informācija par Mazda jauno krosoveru CX-50, kas tiek gatavots krosovera CX-5 nomaiņai. Par to ziņo spāņu izdevums Coche Spias.
Minētais izdevums vēsta, ka Mazda gatavo jaunu modulāro platformu Large Architecture, ko izmantos Mazda6 jaunajai paaudzei. Šis apstāklis liek ekspertiem domāt, ka sedans nepaliks vienīgais modelis, kas radīts ar šīs arhitektūras palīdzību, tādēļ tehniski līdzīgs krosovers (CX-50) būtu tikai loģisks turpinājums. Saskaņā ar šo informāciju, jaunais krosovers nomainīs CX-5 un tirgū konkurēs ar Lexus NX. Bāzes versijām būs aizmugures riteņu piedziņa, dārgākās iegūs pieslēdzamo pilnpiedziņu.
Pēc izmēriem CX-50 būs lielāks nekā 4,55 m garais CX-5 un varēs lepoties ar jaudīgākiem dzinējiem. Bāzes versijai paredzēts 190 Zs jaudīgs (270 Nm) 2,5 litru atmosfēriskais benzīna dzinējs ar 48V daļējo hibrīdsistēmu vai 2,2 litru 190 Zs (450 Nm) dīzeļdzinējs. Izvēlē arī 230 Zs (420 Nm) benzīna četrcilindru turbomotors, bet jaudīgākās versijas komplektēs ar sešcilindru motoriem, piedāvājot jauno SkyActiv-X 3,0 litru agregātu ar 285 Zs (340 Nm) un 48V daļējo hibrīdsistēmu vai analogas jaudas 3,3 litru turbodīzeli (600 Nm).
Par transmisiju izvēli informācijas nav, taču tiek pieļauts, ka sešcilindru motorus varēs komplektēt ar jauno astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Ja medijos publicētā informācija izrādīsies pareiza, Mazda CX-50 var gaidīt 2022.gadā.
Mazda CX-5 ir kompakts krosovers, kas dala platformu ar Mazda3 un Mazda6. Tirgū tas ienāca 2012.gadā, bet 2017.gadā tika laists klajā otrās paaudzes modelis.
Krosovera vai pilsētas apvidnieka? Kur jūsu konsekvence?
Kādreiz visus sauca par džipiem, tad izdomāja nosaukumu krosovers, suv, parketnieks, pilsētas parketnieks, apvidnieks, vēl ir visādceļu, visurceļu un paaugstinātie hečbeki, universāli utt., gan jau visus vēl nenosaucu... Ja kas, Latvijas autoasociācija šamējo iedala kompaktajā apvidus klasē
vispār jau suv nav tas pats, kas krosovers.....
izdari pakalpojumu - sākumam izskaidro mums visiem kas ir krosovers, suv, cuv, apvidnieks un bezceļcieks
bezceļnieks paredzēts tieši bezceļam (un tas nav vieglais, kas var izšļūkt pāri gludai pļavai), suv - tas ir pseido bezceļnieks, kas izskatās pēc bezceļnieka bet pamatā domāts ceļam + reizumis pa sūdu taku, krosovers ir paaugstināts auto ar augstāku salonu un ar bezceļiem tas pēc būtības nekādi nav saistīts - tas ir auto kurā iekāpjpt nav jāsēžas uz leju.
palika skaidrāk? )