Mercedes atklāj jaunā S-klases sedana salona attēlus (+ FOTO) - iAuto

Mercedes atklāj jaunā S-klases sedana salona attēlus (+ FOTO) 12

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 16.augusts 2020 20:04

Vācijas autobūves kompānija Mercedes-Benz publicējusi jaunā S-klases sedana interjera attēlus, ļaujot ielūkoties biznesa klases automobiļa salonā vēl pirms oficiālās pirmizrādes.

Fotosesijā piedalījies S-klases sedans ar pagarināto riteņu bāzi un diviem atsevišķiem sēdekļiem otrajā rindā. Parastā S-klase būs piecvietīga.

Izvēloties četrvietīgo versiju, pircējs saņems īpašus “viedos” aizmugurējos sēdekļus ar Energizing seat kinetics sistēmu. Sēdekļi spēj automātiski mainīt regulējumus nelielā diapazonā, lai pasažieri brauciena laikā nenogurtu. Papildus komfortu nodrošina apsildes, ventilācijas un masāžas funkcijas.

Zināms, ka jaunā S-klase būs aprīkota ar pieciem displejiem, kas paredzēti lielākās daļas funkciju izpildei, savukārt fizisko pogu skaits sarucis par 27 vienībām. Ērtāku lietošanu nodrošinās balss vadības palīgsistēma, ko aktivizē ar komandu “Hey, Mercedes”.

Jau agrāk publicētā informācija liecina, ka S-klase iegūs šasiju ar piestūrējošiem riteņiem aizmugurē un frontālos drošības spilvenus aizmugures pasažieriem.

Par motoriem Mercedes sola pastāstīt 2.septembrī, taču jau tagad apstiprināts, ka flagmanis saglabās V8 un V12 motorus, bet divpadsmit cilindru agregāts tiks uzstādīts tikai bruņu versijām un apakšzīmola Maybach limuzīniem, kamēr biturbo astoņcilindru agregāts paredzēts jaudīgajam Mercedes-AMG S 63 un parastās S-klases topmodelim.

Mercedes-Benz S-klases jaunā modeļa prezentācija notiks 2.septembrī.

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
gunbox 17.augusts 2020 16:54
4 7 Atbildēt

Ar laiku pierod pie visa un nesaprot kā to veco vispār varēja ērti lietot. Šobrīd visas mehāniskās pogas tiek iznestas uz stūres pogām, kuras tad arī saistītas ar galvenajām funkcijām. Ja runa par klimatkontroli, tad MB s-klasei ir viena no pareizākajām jau kā gadus 20. Ja reiz uzliki salonā 22 grādus, tad viņi arī būs un nekas regulāri nav jāregulē kā kaut kādiem VW un Škodām, kur no klimata kontroles ir tikai nosaukums bez temperatūras sensora salonā un vienu dimmeri uz centrālo ventilatoru. MB ir vesela sensoru kopa sasieta ar gaisa plūsmas vārstiem un pat saules sensori, kuri nosaka saules intensitāti, lai piedzītu komfortablu temperatūru salonā.

Pats vienkāršākais - sēdekļu ventilācija. Ja tādai KIA var uz pirmā ātruma iedzīvoties mugurkaula problēmās, tad MB 3šo ātrumu knapi jūt. Pirmais vispār nav jūtams, kā tam arī jābūt. Ar to gribu teikt, ka ne visus auto var mest vienā maisā. Ja šis raksts būtu par Škoda, kuram planšeti uzlika, tad tev būtu absolūta taisnība.

Vagens 18.augusts 2020 8:12
3 1 Atbildēt

Nu nu, kas tad konkrēti vw klimai vainas? Nosauc kas tur nestrādā?

Turklāt labāk klimata kontrole bija tieši vw pheantom, nevis mb s- klasei, paši frīči to atzina. Tā kā pietiks šeit liet ūdeni! Mūsdienās teju visos auto klimata kontrole strādā, kā nākas, jautājums ir kā tas klimats tajā salonā tiek panākts, cik tas ir manāmi, vai traucējoši utt.

gunbox 17.augusts 2020 9:33
2 0 Atbildēt

Varbūt tikai liekas, bet pirmais iespaids, kaut kāda ASV 1920-30 gadu stila pieskaņa.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti