S-klase būs pieejama standarta un pagarinātajā versijā, jaudīgajā AMG un īpaši komfortablajā Maybach modifikācijā.
Vācijā prezentēts jaunais W223 S-klases sedans. Standarta versijā tas ir 5179 mm garš (+54 mm salīdzinot ar priekšteci), 1954 mm plats (+55 mm) un 1503 mm augsts (+10 mm), bet riteņu bāzes izmērs sasniedz 3106 mm (+71 mm). Savukārt pagarinātais modelis tagad izstiepies līdz 5255 mm (+34 mm), nodrošinot par 51 mm garāku riteņu bāzi (3216 mm).
S-klase kļuvusi ievērojami modernāka, komfortablāka un piedāvā vēl vairāk iespēju. Aprīkojumā atkarībā no versijas var būt līdz pat pieciem ekrāniem, OLED displejs un trīsdimensiju ekrāns, kuru bilde mainās atkarībā no vadītāja acu stāvokļa. Tas apveltīts ar satriecošu 3D efektu, kas piedāvā īstu „papildinātās realitātes" pieredzi - bultiņas un attēlotā informācija tiek projicētas uz laukuma transportlīdzekļa priekšā. Pieejams arī projekcijas displejs, kas informāciju atainos uz ceļa – vadītāja acu priekšā.
Elektronika saprot balss komandas, seko vadītāja skatienam, žestiem un stāvoklim. Piemēram, lai atvērtu panorāmas jumtu, pietiks ar rokas pavicināšanu, bet, ieslēdzot atpakaļgaitu un pagriežot galvu, elektronikai tiks dota komanda nolaist saulessargu uz aizmugurējā loga.
Sedanam pieejamas divas šasijas ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem. Ekstrēmākais variants ļauj pagriezt tos par 10 grādiem, samazinot apgriešanās rādiusu par 2 metriem. E-Active Body Control darbojas zibenīgi, 1000 reizes sekundē pieregulējot šasiju. Ar šo sistēmu S-klase var droši justies līkumos – elektronika nodrošinās to, ka sedans tos izbrauks līdzīgi kā motocikls vai ātrumlaiva.
Jāpiemin arī augstvērtīgā Burmester audiosistēma ar 22 skaļruņiem un vibrācijām sēdekļos, kam jāpastiprina skaņu efekti, komforta apgaismojums ar 250 LED lampiņām, guļamsēdekļi aizmugurē, diožu lukturi, kas spēj projicēt dažādu informāciju uz ceļa, sistēma, kas ļauj noparkot automobili neatrodoties salonā, drošības spilveni aizmugures pasažieriem,durvju rokturi, kas „pazūd” virsbūvē, kad pēc tiem nav vajadzības.
Runājot par nākotni, ražotājs norādījis, ka līdz 4.līmeņa autopilotam „atlicis vien sprīdis”.
Sākumā jaunā S-klase būs pieejama ar diviem rindas sešcilindru benzīna motoriem (367 un 435 Zs) un 48V hibrīdsistēmu versijās S450 un S500, kā arī divos dīzeļa variantos S 350d (286 Zs ) un S 400d (330 Zs). Tiks piedāvāts arī Plug-in hibrīda variants uz sešcilindru benzīna motora bāzes, kas 100 km varēs veikt elektriskā režīmā, bet variants ar 4,0 litru V8 motoru sekos drīzumā. Šī motora variants ar vairāk nekā 600 Zs, aizmugures un visu riteņu piedziņu, rezervēts jaudīgajam AMG modelim.
Un dizains tiek veidots ilgakam laikam. Hujdajs pec 5 gadiem blakus jauniem auto izskatas novecojis klucis, mersi nomazga un nav kauns likt blakus vienalga kam.