Līdz 4.līmeņa autopilotam vien sprīdis - Mercedes iepazīstina ar jauno S-klases sedanu (+ FOTO) 13

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.septembris 2020 10:05

S-klase būs pieejama standarta un pagarinātajā versijā, jaudīgajā AMG un īpaši komfortablajā Maybach modifikācijā.

Vācijā prezentēts jaunais W223 S-klases sedans. Standarta versijā  tas ir 5179 mm garš (+54 mm salīdzinot ar priekšteci), 1954 mm plats (+55 mm) un 1503 mm augsts (+10 mm), bet riteņu bāzes izmērs sasniedz 3106 mm (+71 mm). Savukārt pagarinātais modelis tagad izstiepies līdz 5255 mm (+34 mm), nodrošinot par 51 mm garāku riteņu bāzi (3216 mm).

S-klase kļuvusi ievērojami modernāka, komfortablāka un piedāvā vēl vairāk iespēju. Aprīkojumā atkarībā no versijas var būt līdz pat pieciem ekrāniem, OLED displejs un trīsdimensiju ekrāns, kuru bilde mainās atkarībā no vadītāja acu stāvokļa. Tas apveltīts ar satriecošu 3D efektu, kas piedāvā īstu „papildinātās realitātes" pieredzi - bultiņas un attēlotā informācija tiek projicētas uz laukuma transportlīdzekļa priekšā. Pieejams arī projekcijas displejs, kas informāciju atainos uz ceļa – vadītāja acu priekšā.

Elektronika saprot balss komandas, seko vadītāja skatienam, žestiem un stāvoklim. Piemēram, lai atvērtu panorāmas jumtu, pietiks ar rokas pavicināšanu, bet, ieslēdzot atpakaļgaitu un pagriežot galvu, elektronikai tiks dota komanda nolaist saulessargu uz aizmugurējā loga.

Sedanam pieejamas divas šasijas ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem. Ekstrēmākais variants ļauj pagriezt tos par 10 grādiem, samazinot apgriešanās rādiusu par 2 metriem. E-Active Body Control darbojas zibenīgi, 1000 reizes sekundē pieregulējot šasiju. Ar šo sistēmu S-klase var droši justies līkumos – elektronika nodrošinās to, ka sedans tos izbrauks līdzīgi kā motocikls vai ātrumlaiva.   

Jāpiemin arī augstvērtīgā Burmester audiosistēma ar 22 skaļruņiem un vibrācijām sēdekļos, kam jāpastiprina skaņu efekti, komforta apgaismojums ar 250 LED lampiņām, guļamsēdekļi aizmugurē, diožu lukturi, kas spēj projicēt dažādu informāciju uz ceļa, sistēma, kas ļauj noparkot automobili neatrodoties salonā, drošības spilveni aizmugures pasažieriem,durvju rokturi, kas „pazūd” virsbūvē, kad pēc tiem nav vajadzības.

Runājot par nākotni, ražotājs norādījis, ka līdz 4.līmeņa autopilotam „atlicis vien sprīdis”.

Sākumā jaunā S-klase būs pieejama ar diviem rindas sešcilindru benzīna motoriem (367 un 435 Zs) un 48V hibrīdsistēmu versijās S450 un S500, kā arī divos dīzeļa variantos  S 350d (286 Zs ) un S 400d (330 Zs). Tiks piedāvāts arī Plug-in hibrīda variants uz sešcilindru benzīna motora bāzes, kas 100 km varēs veikt elektriskā režīmā, bet variants ar 4,0 litru V8 motoru sekos drīzumā. Šī motora variants ar vairāk nekā 600 Zs, aizmugures un visu riteņu piedziņu, rezervēts jaudīgajam AMG modelim.  

 
Visi komentāri
 
GB12 3.septembris 2020 10:40
4 1 Atbildēt

Personīgi man iepriekšējais modelis patika labāk. Salons arī ne pēc kā... Bet, nu, tā ir gaumes lieta...

Antons 3.septembris 2020 12:04
3 7 Atbildēt

No tramvaja protams ir labāk spriest

WALA 3.septembris 2020 15:18
0 0 Atbildēt

Man tās pašas sajūtas - cik iepriekšējie MB patika lidz līmenim a moš vienu ģimene tomēr gribu, tik šis no.pakaļas Maserati, mani diezgan kaut kā atbaida ...

gunbox 3.septembris 2020 15:26
0 1 Atbildēt

Tev jau neviens neliedz iegādāties iepriekšējo. Man W220 facelift arī patika, W221 dēļ eksterjera neņemtu. W222 jau super.

GB12 3.septembris 2020 16:23
3 0 Atbildēt

Man gan W221 patika, esmu braucis gan ar sedanu, gan kupeju, W222 vispār daile. Bet meršiem kaut kas ar to dizainu dīvains - ir perdiodi, kad viņi ražot reāli skaistas mašīnas (2013.-2017.gads - CLA, C, GLE, E, S, pat Viano utt.), bet ir, kad tizleņus. Pirms tam 2007. - 2013. kantainie bija diezgan nesmuki, tagad arī galīgi neuzrunā.

eidis 4.septembris 2020 1:15
1 0 Atbildēt

MB kādu brīdi ir sajūta, ka priekšu dizainē itālis, aizmuguri rumānis. Šim sajūta, ka abi atlaisti undizainu veic dators ar formulu AVERAGE

Cik 3.septembris 2020 10:57
1 1 Atbildēt

cik gadi vēl paies līdz mašīnas brauks pašas? Šķiet, ražotāji tam jau tagad gatavi, atliek gaidīt valdību lēmumus

wes 3.septembris 2020 14:00
0 0 Atbildēt

No priekšas vēl atgādina k.cik MB, bet no aizmugures hyundai vai kāds ķīnietis...

gunbox 3.septembris 2020 15:23
3 2 Atbildēt

Ar MB gandrīz kā vienmēr, bildēs izskatās sliktāk. Bet dzīvē ir woow.

Hmmmm 4.septembris 2020 6:47
4 0 Atbildēt

Un dizains tiek veidots ilgakam laikam. Hujdajs pec 5 gadiem blakus jauniem auto izskatas novecojis klucis, mersi nomazga un nav kauns likt blakus vienalga kam.

Krotow 3.septembris 2020 18:53
1 1 Atbildēt

Lai taču vienreiz beidz šķidri d.... par pašbraucošajiem auto tūlīt ap brokastlaiku. Lai paziņo tad kad uztaisīs pa īstam.

650 4.septembris 2020 0:43
0 0 Atbildēt

Uiij,oii,biju palaidis garām,ka arī šim DĪZEĻA motori ir paredzēti..Tak uz Uļmanngatves tagad visi japona gibrīd-koki nokaltīs un Tīrrīgai visas ekogāzmaskas aizsērēs.Ē-lons Maukss caur noksa/koksa mākoni vairs neredzēs ceļu kā no marsa atpakaļ atmaukt.Bads und Posts ir gaidāms! Pirmklasnieki un pensionāri kritīs kā mušas,kaut kas taču ir Jādara!

WALA 4.septembris 2020 11:51
0 0 Atbildēt

He,he - tad jau sanāk ka jāimportē "rašisti", jādod iespēja iepirkt savigu MB ar dīzeli un jāļauj "godīgi" un maksimāli ātri tos nošķilt kontrolētā veidā - nez kur mums kāds labs MB "šķilšanas" poligons varētu būt ?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Meistara padoms". Kas jāņem vērā, mainot vējstikla slotiņas (+VIDEO) 4

Vējstikla slotiņas tika izgudrotas pirms vairāk kā simts gadiem, un pēdējos piecdesmit gados to konstrukcija nav kardināli mainījusies. Tomēr sava jaunrade vērojama arī šeit. Lasīt vairāk

 

Autovadītāja uztriecas riteņbraucējam (+ VIDEO) 1

Velosipēdists šķērso krustojumu un tiek notriekts ar kādas jaunas sievietes vadītu automašīnu. Lasīt vairāk

 

Jauns Land Rover Defender salūst nenobraucot pat 300 km (+ VIDEO) 6

Žurnālisti no Fast Lane iegādājušies jaunu Land Rover Defender, lai veiktu testu sēriju, taču 55 935 dolāru vērtā automašīna nenobrauca pat 300 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Suzuki Across kļūst pieejams Eiropā (+ FOTO) 3

Sākot ar 56 810 eiro - Suzuki uzsāk krosovera Across tirdzniecību Eiropā. Tas ir japāņu markas dārgākais modelis, kas patiesībā ir pārzīmolots Toyota RAV4. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti