BMW sarīkojis sportisko modeļu M3 un M4 oficiālo prezentāciju, iepazīstinot ar abiem modeļiem, kas tiek neviennozīmīgi vērtēti, vispirms jau milzīgās radiatora restes dēļ.
Abi modeļi ieguvuši vienotu, izteikti sportisku stilu ar milzīgo vertikālo radiatora resti, lielām gaisa pieplūdes atverēm, profilētu motora pārsegu, oglekļa šķiedras pastiprinātu jumtu, aizmugures spoileri, difuzoru un četrām apaļām izplūdes sistēmas izejām.
Salonā ir M sporta sēdekļi, ko par piemaksu varēs nomainīt pret kausveida sēdekļiem ar oglekļa šķiedras karkasu. Pēdējie ir gandrīz 10 kg vieglāki.
Competition modifikācijā motors attīsta 510 Zs, ir komplektēts ar īpaši sportiski noskaņoto M Steptronic automātu un pilnpiedziņas transmisiju, ko par piemaksu varēs iegūt arī 480 Zs versijas.
Man jau šķiet, ka problēma ir tevī pašā, neviens jau neliedz kritizēt, tikai parasti jau kritizētāji neliek pretī nekādus argumentus. Manuprāt, lai kritizētu kaut ko, pašam tas ir jāpārbauda. Nu cik no šejieniešiem brauc ar m3, vai m4? Ļauj minēt pilnīgi neviens! Tad, ko tu vari pastāstīt par šo auto, ja neesi tajā pat sēdējis? Neko, tu vari tikai apspriest tā dizainu, kurš tev nepatīk, un tas ir ok, man arī tā priekša šķiet nu diezgan pretīga, bet jāredz dzīvē. Piemēram x5 un x7 lielās nāsis man arī nepatik, lai gan dzīvē vismaz x7 izskatās ok, proti citādāk nekā redzot to bildēs.
Piemērum tu pašlaik par šo auto nesaki ne vārda, tikai čīksti par to, ka tevi kāds apvaino.