Jaunie BMW M3 un M4 - tagad oficiāli (+ FOTO) 12

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 24.septembris 2020 10:24

BMW sarīkojis sportisko modeļu M3 un M4 oficiālo prezentāciju, iepazīstinot ar abiem modeļiem, kas tiek neviennozīmīgi vērtēti, vispirms jau milzīgās radiatora restes dēļ.

Abi modeļi ieguvuši vienotu, izteikti sportisku stilu ar milzīgo vertikālo radiatora resti, lielām gaisa pieplūdes atverēm, profilētu motora pārsegu, oglekļa šķiedras pastiprinātu jumtu, aizmugures spoileri, difuzoru un četrām apaļām izplūdes sistēmas izejām.

Salonā ir M sporta sēdekļi, ko par piemaksu varēs nomainīt pret kausveida sēdekļiem ar oglekļa šķiedras karkasu. Pēdējie ir gandrīz 10 kg vieglāki. 

Zināms, ka M3 krāsu piedāvājumu papildinās ekskluzīvais Isle of Man Green zaļais tonis, bet M4 varēs dižoties ar Sao Paolo Yellow.
 
Motortelpā abiem modeļiem tiks montēts rindas trīslitru turbomotors ar diviem kompresoriem. Šis agregāts, kas tiek izmantots arī krosoveriem X3 M un X4 M, attīsta 480 Zs jaudu un 600 Nm griezes momentu un ir paredzēts bāzes versijām ar aizmugures riteņu piedziņu un sešu pakāpju mehānisko kārbu.

Competition modifikācijā motors attīsta 510 Zs, ir komplektēts ar īpaši sportiski noskaņoto M Steptronic automātu un pilnpiedziņas transmisiju, ko par piemaksu varēs iegūt arī 480 Zs versijas.

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
Antons 24.septembris 2020 11:11
2 8 Atbildēt

Šeit lasītājiem ir kaut kāds BMW kults. Jūs variet kritizēt jebkuru marku no Bentley līdz Subaru, bet tikai ne BMW. Pie tam, jo lielāks modelis jo vairāk necenzēto lamuvārdu. Ja runa iet par X5 un uz augšu - labāk vispār pakarties pašam, nevis komentēt.

Pēc būtības - pasaules eksperti, no Frenka Stīvensona līdz TG, vnk "iznīcinā" šo t.s.dizainu. Bet mūsējie tramvaju eksperti, protams, zina labāk.

s 24.septembris 2020 11:29
7 3 Atbildēt

Man jau šķiet, ka problēma ir tevī pašā, neviens jau neliedz kritizēt, tikai parasti jau kritizētāji neliek pretī nekādus argumentus. Manuprāt, lai kritizētu kaut ko, pašam tas ir jāpārbauda. Nu cik no šejieniešiem brauc ar m3, vai m4? Ļauj minēt pilnīgi neviens! Tad, ko tu vari pastāstīt par šo auto, ja neesi tajā pat sēdējis? Neko, tu vari tikai apspriest tā dizainu, kurš tev nepatīk, un tas ir ok, man arī tā priekša šķiet nu diezgan pretīga, bet jāredz dzīvē. Piemēram x5 un x7 lielās nāsis man arī nepatik, lai gan dzīvē vismaz x7 izskatās ok, proti citādāk nekā redzot to bildēs.

Piemērum tu pašlaik par šo auto nesaki ne vārda, tikai čīksti par to, ka tevi kāds apvaino.

Antons 24.septembris 2020 15:19
0 5 Atbildēt

Nopietni? Kā var da jebkurš apspriest šo vai jebkuru citu jaunu auto, ja dzīvē tos neviens nav redzējis? Tad mums ir jāsež ar lupatu mutē? Ja es neesmu braucis ar Zapiņu un Volgu, tad es nevaru par tiem neko pateikt?

s 24.septembris 2020 15:38
4 1 Atbildēt

Tu tiešām esi savāds.

Es domāju vispārināti, ja neesi pamanījis tad daudzi šeit "noliks" jebko tikai tādēļ, ka viņiem vienreiz dzīvē tāds auto būs nogriezis ceļu, vai turīgajam kaimiņam tāds ir!

Nu ko Tu vari pastāstīt par m sērijas bmw?

Es personīgi esmu braucis ar e46 m3, e92 m3, e60 m5. Un vizināts pa trasi ar e46 m3 cls, un f10 m5.

Par volgu un zapiņu ir tā, ka visi zin, ka tie auto ir sūdi, un tomēr ja tev pavaicās par to, kāda atsķirība vadāmībā ir volgai un 70 gadu volvo, ko tu atbildētu?

Kā jau teicu, es šeit runāju vismaz par kaut cik saturīgiem salīdzinājumiem nevis vienkārši - man nepatīk, sūds, miskaste utt.

P.s.

Turklāt par ko tu cepies? Neviens taču tev nebrauc virsū tikai tapēc, ka tev vizuāli šis auto nepatīk.

degunlācītis 24.septembris 2020 11:17
0 0 Atbildēt

tagad esam oficiāli

viencexperc 24.septembris 2020 15:38
4 4 Atbildēt

Pareizi. Kvadrātainie dibeni vairs nav modē. Tagad modē ir resnas, ļumīgas di*sas, tāpēc BMW priekšdaļā nomainīja dibenvaigu formu.

Bet zilīšiem jau patīk.

Antons 24.septembris 2020 17:17
0 3 Atbildēt

Kā nebrauc virsū? Citi argumenti pēc būtības parasti nav.

Zini, daudzi autoinženieri nebrauc ar auto, bet pastāstīs vairāk, nekā tu braucot ar to visu mūžu. Vēl viena lieta - piemēram, Corolla katram tirgum var krietni atšķirties, līdz ar to tavas atmiņas par braukšanu ar M neder. Un pēdējais- redzot tehnisko raksturojumu, taču var pateikt ko sagaidīt no mašīnas, vai nē?

s 24.septembris 2020 19:14
4 1 Atbildēt

Protams, ka visi inženieri nebrauc ar auto un kādēļ, lai viņi to darītu? Brauc tiez kuriem ir jābrauc, nevis visiem.

Pēc tevis teiktā lexus gs neatšķiras no bmw 5ser vai kia stinger, vai audi a6, un protams mb e klases. Visi vienādi vai ne? Visi vienādi klusi, viesiem vienādas bremzes, visiem vienādi strādā kārba, visiem vienādas balstiekārtas, par vadības mehānismiem protams nerunāsim, tie arī visiem vienādi. Un kurnu protams salona ergonomika, vai krēsli. Ā nu jā skodai apdares kvalitāte ir tāda pati, kā mercedes.

Es piemēram no lexus gs uz bmw 5.ser pārsēdos tieši vadāmības, dēļ. A ko, uz papīra ar 5. sēriju tur viss ļoti līdzīgi, kas tad par vainu bija tam gs ko?

Lūk kādēļ man nepatīk ielaisties komentāros ar tādiem, kā tu. Jo tu man pretī nedod savu pieredzi, vienalga labu, vai sliktu. Tu balsties uz vienkāršas teorijas - "tev nepatīk"..

Antons 25.septembris 2020 9:14
0 0 Atbildēt

Es tam visam piekrītu, bet atbildi tā arī nesaņēmu - ja neviens no mums nav redzējis auto dzīvē, tad nevar komentēt? Varbūt tad ir jāatslēdz komentāru daļa vispār?

s 25.septembris 2020 9:56
0 0 Atbildēt

Nu neizliecies!

Jau pirmajā komentārā rakstiju, ka neviens taču tev neaizliedz izteikt savas domas par auto izskatu, kurš vairumam liekās savāds, vai nedaudz pretīgs, tajā skaitā man.

Bet es labprāt redzētu dzīvē šo auto un velvairāk vēlētos izbraukt ar to.

WALA 25.septembris 2020 13:01
0 0 Atbildēt

Ir viena būtiski slikta lieta jaunajā M 3/4 - tie ir smagāki par priekšgājējiem par veselu kartupeļu maisu vai pat diviem atkarībā no versijas ...

Vai nu BMW ir izdomājis pārdot vairāk atvieglinātu elementu kā papildaprīkojumu, vai ...

Nu labi cerēsim ka "liekais" svars iegūts uz dažādu nepieciešamu stipribas elementu utml. rēķina ...

WALA 25.septembris 2020 13:05
0 0 Atbildēt

Un smagākais no variantiem praktiski jau ir turpat kur M5 ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti