Ford paskaidro, kādēļ vairs neražo sedanus - iAuto

Ford paskaidro, kādēļ vairs neražo sedanus 26

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 12.oktobris 2020 13:57

ASV autobūves kompānija Ford atklājusi, kādēļ viņu piedāvājumā vairs nav neviena sedana.

Šī gada vasarā Ford izlaida pēdējos sedanu Taurus un Fusion eksemplārus, līdz ar to kompānijas modeļu piedāvājumā palikuši tikai apvidus auto un krosoveri, kā arī pikapi un pony car Mustang. Tagad Ford Ziemeļamerikas nodaļas viceprezidents Kumars Galhotra atklājis, ka šāds lēmums pieņemts pārlūkojot uzņēmuma  produkcijas realizācijas pārskatus. Atskaites uzrādīja, ka pieprasījums pēc sedaniem pastāvīgi rūk, tādēļ ieguldīt līdzekļus šī segmenta attīstībā nebūtu lietderīgi.

Menedžeris norādījis, ka transportlīdzekļu ražošana ir ārkārtīgi resursu ietilpīgs bizness, tādēļ, kad uzņēmumā radās jautājums par investīcijām turpmākajā attīstībā, izvēloties starp sedanu un joprojām augošo krosoveru segmentu, atbildīgajiem darbiniekiem ilgi galva nebija jālauza, it īpaši tāpēc, ka pēdējie ir daudz rentablāki un populārāki.

Pēdējo mēnešu laikā Ford sedani tika svītroti viens pēc otra. Vispirms no piedāvājuma Ziemeļamerikā izzuda Fiesta un Focus, kam sekoja Taurus, un pavisam nesen arī Fusion un Lincoln MKZ. Jādomā, ka 2020.gads kļūs pēdējais arī Ford luksuss markas Lincoln sedanam Continental.

APSKATI: Pārdod: lietotu Ford sludinājumi 

 

 

 
26 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Freijers 12.oktobris 2020 16:31
8 3 Atbildēt

Nav nekas pret sedaniem kā tādiem, bet...ja ir māja un kaut kas pastāvīgi jāved - praktiski nevienā sedāna nekas prāvs neietilpst.

Par krosoveriem īpašs stāsts, pēc būtības tas pats universālis vien ir, tikai ar normālu klīrensu, ko paši savulaik mašīnām samazināja, lai var visādus papildus segmentus pārdot. Un jā, ir ērtāk iekāpt nekā sedānos un universāļos, vairāk labumus neredzu. No mīnusiem - nereti ir īpašs riepu izmērs, kas čakarē maku un prātu (protams var papkalkulēt un lētākas - standartu piemērot).

s 12.oktobris 2020 20:39
6 5 Atbildēt

Man ir māja, pats ikdienā braucu ar sedanu, vasarai ir retro kupeja. Draudzenei ir krosovers, kura bagāžniekā lielākoties tiek pārvadāts tikai suns.

Bet suns ir vests arī sedanā un pat kupejā.

Man personīgi patīk tikai sedani, vai kupejas, ja būtu kāds suvs- sedans, tad varbūt pat skatītos uz tādu, bet nu īsti nav tādas nepieciešamības.

Jautājums ko Tu vadā?

viencexperc 12.oktobris 2020 14:01
5 3 Atbildēt

Sedans ir visneparastākā mašīna.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti