Ford paskaidro, kādēļ vairs neražo sedanus 26

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 12.oktobris 2020 13:57

ASV autobūves kompānija Ford atklājusi, kādēļ viņu piedāvājumā vairs nav neviena sedana.

Šī gada vasarā Ford izlaida pēdējos sedanu Taurus un Fusion eksemplārus, līdz ar to kompānijas modeļu piedāvājumā palikuši tikai apvidus auto un krosoveri, kā arī pikapi un pony car Mustang. Tagad Ford Ziemeļamerikas nodaļas viceprezidents Kumars Galhotra atklājis, ka šāds lēmums pieņemts pārlūkojot uzņēmuma  produkcijas realizācijas pārskatus. Atskaites uzrādīja, ka pieprasījums pēc sedaniem pastāvīgi rūk, tādēļ ieguldīt līdzekļus šī segmenta attīstībā nebūtu lietderīgi.

Menedžeris norādījis, ka transportlīdzekļu ražošana ir ārkārtīgi resursu ietilpīgs bizness, tādēļ, kad uzņēmumā radās jautājums par investīcijām turpmākajā attīstībā, izvēloties starp sedanu un joprojām augošo krosoveru segmentu, atbildīgajiem darbiniekiem ilgi galva nebija jālauza, it īpaši tāpēc, ka pēdējie ir daudz rentablāki un populārāki.

Pēdējo mēnešu laikā Ford sedani tika svītroti viens pēc otra. Vispirms no piedāvājuma Ziemeļamerikā izzuda Fiesta un Focus, kam sekoja Taurus, un pavisam nesen arī Fusion un Lincoln MKZ. Jādomā, ka 2020.gads kļūs pēdējais arī Ford luksuss markas Lincoln sedanam Continental.

APSKATI: Pārdod: lietotu Ford sludinājumi 

 

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 12.oktobris 2020 14:01
5 3 Atbildēt

Sedans ir visneparastākā mašīna.

Krievija 12.oktobris 2020 14:17
2 0 Atbildēt

Krievijā sedani ir cieņā, tur ar hečiem neviens pacans nebrauc!

ko tu 12.oktobris 2020 14:19
3 0 Atbildēt

Krievijā pirmais ir lai mazāk maksā, bet sedani patīk tālo Āzijas zemju pircējiem - kaut mazs, bet tomēr sedans! Kā lielajam bosam, tikai mazāks!

Antons 12.oktobris 2020 14:07
5 6 Atbildēt

Un tad vēl brīnas, kāpēc kāds brauc uz citām zemēm meklēt sev auto - tāpēc ka mums arī drīz visi auto būs vienādi - pilsētas krosoveri, kuri atšķiras tikai ar apdari.

12.oktobris 2020 14:14
3 1 Atbildēt

Rietumu iedzīvotāji noveco un penzionāriem vieglāk ierausties krosoverā, nevis slaiki iemesties kupejā. Tas arī viss popularitātes noslēpums.

msh 12.oktobris 2020 23:58
2 0 Atbildēt

Pensionāriem vieglāk būtu iekāpt normāla augstuma sedanā vai hečbekā nekā ierāpties pseidodžipā - tas ka tāda lieta kā normāla augstuma hečbeks vai sedans tirgū vairs nepiedāvājas ir sekas pircēju tuvredzīgai krišanai uz PR āķiem...

reku 13.oktobris 2020 23:13
0 0 Atbildēt

Pensionāram vieglāk būtu iekāpt tādā auto kuru var nopirkt par savu pensijas iekrājumu.

Antons 13.oktobris 2020 16:40
0 0 Atbildēt

Interesanti, ar ko Meriva ir sliktāka par Mokku? Ar ko Golf+, Touran ir sliktākts par T-Roc?

Freijers 12.oktobris 2020 16:31
8 3 Atbildēt

Nav nekas pret sedaniem kā tādiem, bet...ja ir māja un kaut kas pastāvīgi jāved - praktiski nevienā sedāna nekas prāvs neietilpst.

Par krosoveriem īpašs stāsts, pēc būtības tas pats universālis vien ir, tikai ar normālu klīrensu, ko paši savulaik mašīnām samazināja, lai var visādus papildus segmentus pārdot. Un jā, ir ērtāk iekāpt nekā sedānos un universāļos, vairāk labumus neredzu. No mīnusiem - nereti ir īpašs riepu izmērs, kas čakarē maku un prātu (protams var papkalkulēt un lētākas - standartu piemērot).

s 12.oktobris 2020 20:39
6 5 Atbildēt

Man ir māja, pats ikdienā braucu ar sedanu, vasarai ir retro kupeja. Draudzenei ir krosovers, kura bagāžniekā lielākoties tiek pārvadāts tikai suns.

Bet suns ir vests arī sedanā un pat kupejā.

Man personīgi patīk tikai sedani, vai kupejas, ja būtu kāds suvs- sedans, tad varbūt pat skatītos uz tādu, bet nu īsti nav tādas nepieciešamības.

Jautājums ko Tu vadā?

msh 13.oktobris 2020 0:01
3 1 Atbildēt

Jā, ko tu vadā - kontrabandas cigaretes? To, ko es vadāju ar hečbeku, es neredzu iemeslu kāpēc es nevarētu vadāt ar sedanu kam nolaižas pakaļas ķeblis - un tāpat lielākoties ir kas lielāks, kas tiek vadāts ar piekabi vai, pāris reizes gadā, patapinātu busu.

imzz 13.oktobris 2020 12:14
1 0 Atbildēt

Paaugstināts klīrenss pilsētā ir svarīgs tāpēc, ka iespēja uzbraukt uz apmalēm ir derīga daudzās situācijās.

msh 13.oktobris 2020 12:53
0 0 Atbildēt

Paaugstināts attiecībā pret ko? Kāds ir etalons?

imzz 15.oktobris 2020 13:47
0 0 Atbildēt

sedaniem parasti ir 120-150 , krosoveriem vismaz 180mm

Krotow 13.oktobris 2020 17:32
0 0 Atbildēt

Krosoveriem ar ietilpšanu ir kā kuram. Lielākoties tagadējie krosoveri ir paaugstināti hečbeki ar vairāk vietas salonā un apgrieztu bagāžnieka ietilpību. Attiecīgi hečbeka bagāžniekā izdodas salikt vairāk mantu kā krosoverā, kur bagāžnieka tilpums izstiepts slīpi uz augšu. It kā nedaudz lielāks, taču praksē nekur neder. Un ja jāved ledusskapis, tāpat jāprasa čomam aizdot universāli vai jāīrē buss. Par riepām pilnībā piekrītu. Tā vien liekas ka šobrīd speciāli liek lielāka izmēra ripuļus lai riepu un disku tirgotāji vairāk nopelnītu.

Upss 12.oktobris 2020 21:03
0 0 Atbildēt

Un kur paliek universālis Ford Mondeo?

Laaciz 13.oktobris 2020 8:12
1 0 Atbildēt

Pieņemu, ka tas attiecas vairāk uz Ameriaks tirgu. Eiropā Focus, Fiesta vēl aizvien piedāvā. Gan jau arī Mondeo paliks.

msh 13.oktobris 2020 12:54
0 0 Atbildēt

Mondeo gadījumā nav vienīgais kam no tiem trīs eiropā ir pieejams sedans?

Laaciz 13.oktobris 2020 13:43
0 0 Atbildēt

Manam Mk III bija sedans pieejams, kas gan bija dārgāks par hečbeku. Jaunajam šķiet nav sedana. Es vairāk par to, ka pieminētā Fiesta un Focus no Eiropas tirgus nekur nepazudīs.

msh 13.oktobris 2020 17:22
1 0 Atbildēt

Pazust viņi nepazudīs, bet tie ir hečbeki - raksts ir par to ka sedanus šie ņem nost no ražošanas.

Zemesgramata 13.oktobris 2020 14:07
0 0 Atbildēt

Klarksons kaut kad nesen teica, ka arī Mondeo ir beidzies.

darklight 13.oktobris 2020 16:44
0 0 Atbildēt

Man arī stāv atmiņā, ka tika rīkotas atvadas no Mondeo.

reku 13.oktobris 2020 23:18
0 0 Atbildēt

Sedanam aizmugure tīra nerauj dubļus klāt,izskatīgāks,bet tā universāls praktiskāks,var izmantot kā telti un vairāk salikt.

šoferīc 15.oktobris 2020 5:12
0 0 Atbildēt

Visām strupastēm logu birste pakaļā, aizmugurē braucošos arī vairāk apķēza. Sedaniem braucot pa šoseju, kad lietus līst, aizmugures stikls ir tīrs un sauss bez birstes.

Ford Mondeo 15.oktobris 2020 11:57
0 0 Atbildēt

māja un 3 auto=oligarhs

imzz 15.oktobris 2020 13:46
0 0 Atbildēt

Hruščovka un 1 auto=nabags (?)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti