Jaunā Renault Megane GrandCoupe ar elegantāku un izsmalcinātāku dizainu 6

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 29.oktobris 2020 15:49

Mégane Coupé ir iecienījuši tie klienti, kuri meklē prestižu C segmenta sedanu. Kopš šī modeļa nākšanas klājā 2016. gadā, kopumā pārdotas 200 000 vienības. Pieejams aptuveni trīsdesmit valstīs, šis auto veicina Renault starptautisko izaugsmi.

Jaunā Mégane GrandCoupé ir aprīkota ar jaunākajām tehnoloģijām, kuras paaugstina braukšanas komfortu un drošību. Izteiksmīgais un  spēcīgais stils palielina automašīnas pievilcību prasīgu klientu acīs.

Elegants un izsmalcināts stils

Jaunā Mégane GrandCoupé ir aprīkota ar Renault raksturīgajiem C-formas (C-Shape) 100% LED Pure Vision lukturiem.

Priekšpusē ieraudzīsim jaunus buferus un jaunu radiatora režģi ar hromētu apdari. Priekšējo riteņu arku priekšā iestrādātas gaisa ieplūdes atveres, kas uzlabo virsbūves aerodinamiku. Jaunās Mégane GrandCoupé sāni ir ieguvuši jaunus spārnu dekoratīvos elementus un izgaismotus durvju rokturus.

Jaunā Mégane GrandCoupé ir pieejama septiņās virsbūves krāsās, tostarp jaunajā Highland Grey tonī. Komplektāciju papildina jauni riteņu diski izmēros no 16 līdz 18 collām.

Ergonomisks, moderns un ērts salons

Jaunā Mégane GrandCoupé ir aprīkota ar 10,2 collu digitālo instrumentu paneli. Tajā var tikt arī integrēta GPS navigācija (atkarībā no tirgus), lai varētu personalizēt braukšanas pieredzi.

Informācijas panelī ir iespējams uzstādīt jaunu, divreiz lielāku 9,3 collu multivides ekrānu (opcija ir atkarīga no komplektācijas līmeņa). Vertikālā planšete piešķir interjeram mūsdienīgu stilu. Pateicoties jaunajai Renault EASY LINK tiešsaistes multivides sistēmai, ekrāns nodrošina ērtu piekļuvi bagātīgam navigācijas, informācijas un izklaides pakalpojumu klāstam, kā arī MULTI-SENSE iestatījumiem. Sistēmu vadības taustiņi, kas iestrādāti stūrē, nodrošina labāku ergonomiku. Tāpat vieglāk pieejami kļuvuši centrālās konsoles slēdži, piemēram, temperatūras displejam.

Jaunās Mégane GrandCoupé salonā ir arī fotohroms atpakaļskata spogulis bez ietvariem un hromēta gaisa kondicionētāja slēdžu apdare. Salonu apdari papildina jauna veida polsterējums. Tagad vadītājs var baudīt elektriski regulējamu sēdekli, kas nodrošina labāk pielāgotu un ērtāku sēdēšanas pozīciju.

Personalizēta braukšanas pieredze

Renault EASY LINK multivides sistēma ar jaunu, plūstošu, intuitīvāku, uz viedtālruņiem balstītu saskarni integrē balss komandu sistēmu, telefona brīvroku sistēmu, kas saderīga ar Android Auto un Apple CarPlay, kā arī navigāciju ar Google adrešu meklētāju, degvielas cenām un satiksmes informāciju reāllaikā. MY Renault viedtālruņu lietotne un Renault EASY CONNECT piedāvājums (atkarībā no tirgus) nodrošina jaunus mobilo pakalpojumu lietošanas veidus gan automašīnā, gan ārpus tās, piemēram, attālinātu interaktīvu saziņu ar automašīnu, automašīnas atrašanās vietu, navigāciju “no durvīm līdz durvīm” utt.

Renault MULTI-SENSE tehnoloģija ar četriem braukšanas režīmiem (Eco, Comfort, Sport un MySense – atkarībā no dzinēja versijas) tika pilnveidota, lai lietotājiem nodrošinātu vēl aizraujošāku braukšanas pieredzi. Jaunums ir labāka ergonomika intuitīvākai lietošanai un ērtākai iestatījumu maiņai, jaunas salona apgaismojuma krāsas un R-Sound lietotne dzinēja skaņai.

Instrumentu paneļa digitālos ekrānus (ar 7,0 vai 10,25 collu diagonāli) var personalizēt ar logrīkiem, kuri, piemēram, sniedz informāciju par degvielas patēriņu Eco režīmā vai dzinēja jaudu sporta režīmā.

Jaunas autovadītāja palīgsistēmas lielākai drošībai

Mégane GrandCoupé ir aprīkota ar jaunām autovadītāja palīgsistēmām, kas palielina drošību un braukšanas prieku:

-       Adaptīvā kruīza kontrole ar Stop & Go funkciju uztur drošu attālumu no priekšā braucošā transportlīdzekļa atkarībā no braukšanas ātruma, kā arī kontrolē automašīnas paātrinājumu un bremzēšanu.

-       Aktīvā avārijas bremzēšanas sistēma (AEBS) tagad spēj noteikt gājēju un velosipēdistu klātbūtni. Tā brīdina vadītāju un palielina drošību. Ja vadītājs nav savlaicīgi noreaģējis, sistēma pati var iedarbināt bremzes.

-       Aizmugurējo sānu zonu uzraudzības sistēma (RCTA) atklāj tuvojošos šķēršļus un brīdina vadītāju par sadursmes risku, braucot atpakaļgaitā.

Tāpat sistēmai tika pievienota stāvbremzes “Auto-hold” funkcija, kas liek mašīnai palikt uz vietas pēc bremzes nolaišanas, lai nodrošinātu vēl lielāku komfortu, braucot pilsētā. Jaunā Mégane GrandCoupé joprojām ir aprīkota ar pilnu palīgsistēmu klāstu drošai un ērtai braukšanai, piemēram, braukšanas joslas kontroles sistēmu (LDW), vadītāja modrības brīdinājuma funkciju (UTA) un aklās zonas brīdinājuma sistēmu (BSW).

Dzinēju klāsts papildināts ar jauno 1.0 TCe

Jaunā Mégane GrandCoupé tiek piedāvāta ar plašāku motoru klāstu, kas pielāgots dažādiem veidiem, kādos klienti lieto automašīnas, kā arī atbilst Euro 6D FULL standartam:

-       Benzīna dzinēju klāstā ir jaunais 1,0 TCe tiešās iesmidzināšanas dzinējs, kas pieejams jaudīgā 115 ZS versijā (ar manuālo pārnesumkārbu). Tā ir optimizēta, lai samazinātu degvielas patēriņu un CO2 izmešus.Piedāvājumā joprojām atradīsiet arī 140 ZS 1,3 TCe dzinēju ar cieto daļiņu filtru un mehānisko 6 pakāpju pārnesumkārbu vai 7 pakāpju EDC automātisko pārnesumkārbu ar dubultsajūgu.

-       Dīzeļdegvielas dzinēju klāstā ir 1,5 Blue dCi 115 ZS versija ar mehānisko 6 pakāpju pārnesumkārbu vai 7 pakāpju EDC automātisko pārnesumkārbu ar dubultsajūgu.

“Piecus gadus pēc nākšanas tirgū Renault atsvaidzina Mégane GrandCoupé – prestižo sedanu ar slaidām līnijām, uzlabojot visas īpašības, kuras veicināja tā veiksmi braukšanas prieka un komforta ziņā. Jaunā Mégane GrandCoupé katram klientam piedāvā personalizētu braukšanas pieredzi, pateicoties jaunām tehnoloģijām, piemēram, Renault EASY LINK sistēmai, izsmalcinātam, rūpīgi apdarinātam salonam un jaunam, efektīvam 1,0 TCe benzīna dzinējam. Jaunās Mégane GrandCoupé tehnoloģiski attīstīto klāstu papildina modernas vadītāja palīgsistēmas,” uzsver Renault vidējās klases automobiļu mārketinga direktore Mariona Imo.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
msh 29.oktobris 2020 18:29
2 0 Atbildēt

Lēts ražotājs lētā veidā cenšas uzķert muļķus. Ar ko šī "grandcoupe" atšķiras no "normalsedan", mazāku grabažnieku un mazāk vietas aizmugurē sēdošo galvām?

šoferīc 30.oktobris 2020 4:37
1 1 Atbildēt

lukturi ar pielipinātajiem bumerangiem - pilnīgs čau

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jau šo ceturtdien skaties “Latvijas Gada auto 2021” rezultātu paziņošanu TV un interneta tiešraidē (+ VIDEO) 4

Konkursa “Latvijas Gada auto 2021” titula ieguvējs un nomināciju uzvarētāji šogad tiks paziņoti šo ceturtdien (3. decembrī) plkst. 19:00 TV tiešraidē SportaCentrs.com un interneta tiešraidē: Delfi, iAuto, Tvnet. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Škoda Octavia RS-vairāk komforta, nezaudējot sportisko tvērienu (+VIDEO) 4

Jaunā Škoda Octavia RS būs īsts atradums tiem, kam nepatika iepriekšējā modeļa pārlieku cietā balstiekārta. Šeit saglabāts sportiskais tvēriens, bet piekare ir blīva, nevis cieta. Tā ir atšķirība. Lasīt vairāk

 

Konference "Nulles vīzija ilgtspējīgai ceļu satiksmes drošībai Baltijas jūras reģionā" 1

Ceļu satiksmes drošībā pēdējā laikā Latvija ir bijuši daudzi notikumi. Ilgus gadus esam bijuši ar visskumjāko bojā gājušo statistiku Eiropas Savienībā, tagad esam vieni no pēdējiem. Lasīt vairāk

 

Interesants eksperiments – seši e-auto brauc līdz galam 13

Lielbritānijā veikts eksperiments, kura gaitā seši elektroautomobiļi ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem „brauc līdz galam”. Puse no šiem auto zināmi arī kā Latvijas Gada auto 2021 konkursa dalībnieki. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti