Renault Flēnā rada pirmo rūpnīcu eiropā, kas īsteno aprites ekonomikas principus mobilitātes jomā 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 27.novembris 2020 16:06

Re-FACTORY Flēnā: Eiropas vadošā aprites ekonomikas rūpnīca mobilitātes jomā, kuras mērķis ir panākt negatīvu CO2 bilanci līdz 2030. gadam

Buloņa-Bilankūra, 2020. gada 25. novembris. Groupe Renault paziņo par Flēnas rūpnīcas pārveidošanu, lai izveidotu Re-FACTORY – Eiropas pirmo aprites ekonomikas rūpnīcu mobilitātes jomā, kuras mērķis ir līdz 2030. gadam panākt negatīvu CO2 bilanci. Šis projekts, kas ir daļa no Grupas transformācijas stratēģijas, ļaus Renault izmantot strauji augošo vērtības avotu, vienlaikus nostiprinot savu rūpniecisko lomu Francijā. Saskaņā ar Grupas plāniem Re-FACTORY ietvaros, plānota arī Šuazīleruā rūpnīcas atjaunošana. Groupe Renault plāno veikt atbalsta un apmācības pasākumus Flēnas un Šuazīleruā rūpnīcu darbiniekiem, lai celtu viņu kvalifikācijas, ar mērķi panākt, ka līdz 2030. gada tajā strādā vairāk nekā 3000 darbinieki.

“Šis ir rezultāts Renault komandas ievērojamajam darbam un konstruktīvām konsultācijām ar ieinteresētajām pusēm, tostarp vietējām pašvaldībām. RE-FACTORY iedveš jaunu elpu Renault, uzņēmuma darbiniekos un visa reģiona attīstības dinamikā. Projekts ir balstīts uz mūsu apņemšanos īstenot aprites ekonomiku, uz mūsu vērtībām, zinātību un tas ļauj mums pilnībā ieviest pozitīvas pārmaiņas nozarē,” skaidro Žans Dominiks Senards, Renault Direktoru padomes priekšsēdētājs.

Klimata krīze un mūsu klientu gaidas ir mudinājušas Groupe Renault vērst savu stratēģiju uz savu produktu kvalitāti un izturību, kā arī uz oglekļa emisiju samazināšanu. Groupe Renault ir pārliecināti, ka aprites ekonomikai ir ārkārtīgi spēcīgs izaugsmes potenciāls. Atverot RE-FACTORY rūpnīcu, Grupa centīsies būt vienu soli priekšā saviem konkurentiem.

“Līdz ar RE-FACTORY palaišanu Flēna kļūs par Eiropas atskaites punktu aprites ekonomikas jomā. RE-FACTORY ļaus Grupai risināt izaicinājumus, ar kuriem mobilitātes un autobūves nozares dalībnieki saskaras jau šodien, bet galvenokārt – nākotnē. Šī rūpnīca, kuras mērķis ir panākt negatīvu CO2 bilanci līdz 2030. gadam, pilnībā atbilst Grupas globālajai stratēģijai, apvienojot aprites ekonomiku, emisiju samazināšanu, prasmju pilnveidošanu un jaunu vērtību radīšanu,” piebilst Renault izpilddirektors Luka de Meo.

Re-FACTORY projekts, kurš tiks īstenots laikposmā no 2021. līdz 2024. gadam, iekļaus plašu daudznozaru partneru tīklu (jaunuzņēmumi, akadēmiskie partneri, koncerni, vietējās pašvaldības utt.). Rūpnīcas darbības pamatā būs četras darbības jomas, kuru kompetences atbalstīs visu transportlīdzekļa mūža ciklu, izmantojot galvenos aprites ekonomikas elementus (piegāde, ekodizains, funkcionalitāte, apkope, atkārtota izmantošana, apstrādes un pārstrādes ekonomika).

4 darbības jomas:

·         RE-TROFIT: šī nodaļa, sadarbojoties ar Re-Cycle nodaļu, apvienos visus tos pasākumus, kas ļaus pagarināt transportlīdzekļu kalpošanas laiku un to lietojumu, lai nodrošinātu efektīvu nolietotu detaļu un materiālu plūsmas pārvaldību tajā pašā rūpnīcā. Tas iekļaus Factory VO lietotu transportlīdzekļu atjaunošanai, iekšdedzes transportlīdzekļu “modernizāciju”, lai tiem nodrošinātu ekoloģiskākas piedziņas, remonta pakalpojumus autoparkiem un jaunajai mobilitātei, kā arī retu detaļu ražošanas pakalpojumu, izmantojot 3D printerus. Nodaļas darbība balstīties arī uz transportlīdzekļu un materiālu izturības testēšanas un prototipu veidošanas centru, lai pilnveidotu nākotnes transportlīdzekļu dizainu un veicinātu uzlabojumus ekspluatācijas laikā.

·         RE-ENERGY: šis klasteris plāno rūpnieciskā mērogā attīstīt pielietojuma potenciālu, ko rada elektriskās baterijas un jauna enerģija (ieskaitot akumulatoru pirmā ekspluatācijas cikla optimizāciju, otrā ekspluatācijas cikla attīstību, piemēram, ar stacionāru enerģijas uzglabāšanu, bateriju kalpošanas mūža pārvaldību, kā arī tehnisko un piegādes risinājumu izstrādi jaunajiem enerģijas avotiem, piemēram, ūdeņradim).

·         RE-CYCLE: šī nodaļa, sadarbojoties ar Šuazīleruā rūpnīcu, apvienos visas Groupe Renault darbības, kuru mērķis ir nodrošināt efektīvu resursu un to plūsmu pārvaldību, lai veicinātu detaļu un materiālu piegādi īsos ciklos un integrētu arvien lielāku pārstrādāto vai atkārtoti izmantoto materiālu īpatsvaru (līnijas uzstādīšana nolietotu transportlīdzekļu demontāžai, pārstrādes iespēju paplašināšana, materiālu atkārtota izmantošana un pārstrāde).

·         RE-START: lai uzlabotu un attīstītu rūpniecisko zinātību, kā arī paātrinātu pētniecību un jauninājumus aprites ekonomikā, šis klasteris plāno izveidot inkubatoru, kā arī universitāti un mācību centru.

Šīs četras vienības mijiedarbosies ar apkārtējo vidi (meitasuzņēmumiem, klientiem, partneriem utt.) un strādās, pamatojoties uz savstarpējās koordinācijas un papildināmības principiem. Tādējādi RE-TROFIT nodaļa varēs nosūtīt nolietotās detaļas uz RE-CYCLE nodaļu, pretī saņemot atjaunotas vai atkārtoti izmantotas detaļas. Tāpat RE-CYCLE nodaļa piegādās pārējām nodaļām detaļas un materiālus, kā arī izlietotos akumulatorus no RE-ENERGY centra, lai sagatavotu tos jaunam ekspluatācijas ciklam.

 

 
Visi komentāri
 
imzz 27.novembris 2020 20:06
0 0 Atbildēt

mērķis ir panākt negatīvu CO2 bilanci līdz 2030. gadam --

negatīvu, tas nozīmē uzsūkt CO2 no atmosfēras,nevis ražot klāt.

Esmu domājis par to. Problēma ir uzglabāt CO2 uz planētas Zeme, jo, lai jebkādā veidā tas tiktu uzglabāts, tas var pasprukt atkal. Piem. koki, krūmi un citi augi var sadegt uzgunsgrēkos.

Risinājums: CO2 uzglabāt sausā ledus veidā kosmosā stabilās gravitācijas punktos starp Zemi un Mēnesi, vai uz paša Mēness ( vēlāk varēs uz Marsa). CO2 var būt noderīga kā starpplanētu raķešu darba viela, kā arī Marsa atmosfēras veidošanai tā kolonizācijas laikā.

Krotow 28.novembris 2020 14:36
0 0 Atbildēt

Tas, ka darbiniekus pārkvalificēs, gan ir labāk kā vnk izmest visus uz ielas. "Mobilitātes joma" virsrakstā sākumā gan lika iedomāties ka franči iedomājušies uz jauno auto rūpnīcu amerikāņu stilā savākt līdz visus kas strādāja vecajā kaut kur hvz cik km tālāk

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Kad neredz acīmredzamo (+ VIDEO) 22

Pa kreiso malējo joslu braucošais pikaps ar piekabi pazaudē daļu kravas. Vadītājs apstājas, padod atpakaļ un sāk nostiprināt no piekabes izkritušo priekšmetu, taču brīdi vēlāk stāvošajā sastāvā ietriecas vieglais automobilis. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām elektroauto par 20 000 eiro (+VIDEO) 6

Ķīniešu elektromobilis Ora neilgi pēc ierašanās Latvijā sacēlis pamatīgu ažiotāžu, turklāt vismaz ducis drosmīgo jau izvēlējušies to kā savu. Šajā video skaidrosim, kā Ora 03 uzvedas gaitā, un cik praktisks un ietilpīgs ir tās salons reālā braucienā. Lasīt vairāk

 

“Latvijas Gada auto 2024” TOP 3 modeļi. Kādi tie ir? (+ FOTO)

20.martā sāksies jaunāko automobiļu pieteikšana konkursam "Latvijas Gada auto 2025", kas ilgs līdz 31.oktobrim. Kad visi konkursam pieteiktie auto tiksies vienuviet Lielajā Testa braucienā, kas iepriekš notika Mežaparka Lielajā estrādē Lasīt vairāk

 

Ar jaudu līdz 326 Zs - Volkswagen prezentējis jauno ID.3 GTX (+ FOTO) 6

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen iepazīstinājis ar jauno ID.3 GTX – sportisku elektriskās piedziņas modeli, kas pārdošanā nonāks šogad. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti