Par Lietuvas Gada auto kļūst Volkswagen ID.3 37

 
iAuto | 28.novembris 2020 8:26

Lietuvā noskaidrots Gada auto 2021 galvenā titula ieguvējs – to pirmo reizi ieguvis elektriskās piedziņas automobilis.

Vakar, 27.novembrī Lietuvā tika noskaidrots Lietuvas Gada auto 2021 galvenā titula ieguvējs. Kā ziņo kaimiņvalsts mediji, finālam tika izvirzīti septiņi pretendenti:

  • CUPRA Formentor,
  • Peugeot 2008,
  • Porsche Taycan,
  • Renault Captur,
  • Škoda Octavia,
  • Toyota Yaris un
  • Volkswagen ID.3.

Rezultātu tabula

Saskaitot žūrijas piešķirtos punktus, izrādījās, ka par galveno titulu cīnās divi modeļi – Peugeot 2008 un Volkswagen ID.3, turklāt abi ieguvuši pilnīgi vienādu punktu summu.

Lietuvas žurnālistu automobiļu kluba prezidents un vēlēšanu komisijas loceklis Valdas Valiukevičius atzīmējis, ka tik sīva cīņa izvērsusies pirmoreiz un, lai noskaidrotu uzvarētāju, nācās pielietot papildu nosacījumu par to, ka uzvar tas, kam pirmā vieta piešķirta lielākā skaitā gadījumu.

Šis tad arī izrādījās izšķirošais apstāklis, lai par Lietuvas gada auto uzvarētāju atzītu elektroautomobili Volkswagen ID.3.

Piebildīsim, ka Latvijas Gada auto 2021 fināla septītnieks izskatās šāds:

  • “Kia Sorento”,
  • “Peugeot 2008”,
  • “Renault Zoe”,
  • “Seat Leon”,
  • “Škoda Octavia”,
  • “Toyota Yaris”,
  • “Volkswagen ID.3”.

Kā redzam, arī šajā gadījumā starp pretendentiem ir gan Peugeot 2008, gan Volkswagen ID.3. Latvijas Gada auto uzvarētāji tiks paziņoti interneta tiešraidē šī gada 3. decembrī plkst. 19:00 portālos Delfi, iAuto.lv un Tvnet.

Foto: iAuto.lv

 
37 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
phe 28.novembris 2020 10:29
6 4 Atbildēt

Kā par gada auto var būt auto, kas uz ceļiem ir 3gab. un nekas daudz par to nav skaidrs, ilgtermiņā? Tāda romantiska spekulācija par elektriskās nākotnes saldo reibumu. Dzīvē jums būs rindas uz uzlādi, uzpūtušās beterijas un nepieciešamība steidzami atjaunot softu pie dīlera. Pēc gadiem 10, kad elektroauto būs dapiļīti, būs parādījies jau nākamais ideālā auto kandidāts, kas nav jālādē katru dienu kā mobilka.

iAuto 28.novembris 2020 13:00
5 2 Atbildēt

Elektroauto un tā autotirgus pārņemšana ir tikai laika jautājums, proti, 2030.gads. Būtisks uzrāviens Eiropā sāksies 2022.gadā, Latvijā 2024.gadā. Neticās, daudziem negribās, bet tā būs!

viencexperc 28.novembris 2020 11:43
4 6 Atbildēt

Latvijas "žūrijai", precīzāk, tiem marasmātiskajiem pensionāriem, tagad būs dilēma. No vienas puses - balva jāatdot VW, no otras puses, balva jāatdot tāda pati kā lietuviešiem ( jo viņi taču gudrāki auto lietās...un ne tikai), kas atkal ir VW, bet no trešās puses - tam VW taču nav mehāniskās kārbas, un kurbuļa priekšā...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.Unyx – sportisks krosovers Ķīnas tirgum 4

Volkswagen ID.Unyx ir gandrīz tas pats Cupra Tavascan, tomēr ne gluži. Lasīt vairāk

 

Elektriskā Škoda Epiq par 25 000 eiro ieradīsies 2025. gadā (+ FOTO) 15

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda gatavo elektrisku mazauto, kas būs pievilcīgs arī cenu ziņā. Lasīt vairāk

 

Visu laiku jaudīgākais Volkswagen universāls – vēl viens elektriskais GTX saimes modelis (+ FOTO) 13

Reizē ar ID.3 GTX debitējis vēl viens šīs saimes modelis – ID.7 GTX Tourer. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti