Toyota izpilddirektors brīdina: ātra pāreja uz elektromobiļiem var novest pie lielām problēmām - iAuto

Toyota izpilddirektors brīdina: ātra pāreja uz elektromobiļiem var novest pie lielām problēmām 39

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 20.decembris 2020 13:12

Toyota izpilddirektors Akio Tojoda prognozē, ka cilvēce saskarsies ar lielām problēmām, ja pāreja uz elektrisko piedziņu turpināsies tik straujā tempā. Procesu gan tas neapstādinās un malā nepaliks arī Toyota.

Pasaulē otrās lielākās autobūves kompānijas Toyota vadītājs Akio Tojoda izteicies, ka autobūves nozare "sabruks", ja cilvēce turpinās pāriet uz elektriskajiem transportlīdzekļiem tikpat ātri kā tagad.

Šo viedokli viņš paudis preses konferences laikā, brīdinot, ka jau 2021.gada vasarā Japānā elektrības vairs visiem nepietiks, ja visas automašīnas pēkšņi vienlaikus kļūs par elektromobiļiem. Lai tas nenotiktu, infrastruktūrā būs jāiegulda milzīgas naudas summas - pēc koncerna vadītāja domām, šī summa varētu būt no 135 līdz 358 miljardiem dolāru.

Problēmu saasina tas, ka elektrību Japānā ražo, sadedzinot ogles un dabasgāzi, tāpēc pāreja uz elektriskajiem transportlīdzekļiem nepalīdzēs sasniegt "nulles emisijas".

„Jo vairāk mēs ražojam elektriskās automašīnas, jo vairāk izmešu. Vai politiķi, kuri ierosina atbrīvoties no automašīnām, kuras darbina ar benzīnu, to saprot? ", retoriski vaicājis pasaulē otra lielākā autobūves uzņēmuma vadītājs un Japānas automobiļu ražotāju asociācijas priekšsēdētājs.

Nedēļu pirms Toyota vadītāja preses konferences kļuva zināms, ka ar iekšdedzes motoriem apgādātu automašīnu tirdzniecība Japānā pēc 2035.gada būs aizliegta. Lēmums izriet no premjerministra Josihide Sugi paziņojuma līdz 2050. gadam sasniegt "nulles emisijas".

Šī mērķa sasniegšanā malā nepaliks arī Toyota – zināms, ka elektrisko transportlīdzekļu attīstībai nākamajos 10 gados tā atvēlēs 13 miljardus dolāru.

 
39 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Rexx 20.decembris 2020 16:06
28 4 Atbildēt

Tāds prātīgs vīrs tas Toyota šefs

hāh 20.decembris 2020 15:59
11 3 Atbildēt

ātri spraužot, var gan stroķi salauzt, gan pāksti saplēst....vot i visa aritmētika.

šobrīd birokrāti forsē pāreju, lai izskatītos ka tie dara lielu, vajadzīgu darbu...ražotāji pielāgojas, jo negrib palikt bez peļņas kad saļarkas auto aizliegs. Un beigās Janka būs samaksājis par šito cirku.

spriidiic 20.decembris 2020 14:16
9 4 Atbildēt

Tam , sviru kontrolētāju mikslim , kas iestudē tūnbergsāgas u.tml . , ir ērtāk baidīt un valdīt , nevis meklēt atrisinājumus .

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti