Katrs piektais BMW ar elektromotoru jau līdz 2023.gadam 12

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.janvāris 2021 13:22

Vācijas autobūves kompānija BMW plāno ievērojami palielināt elektrificēto modeļu klāstu, solot, ka līdz 2023.gadam katrs piektais jaunais automobilis būs apgādāts ar elektromotoru.

Izdevums Augsburger Allgemeine, atsaucoties uz informāciju, kas iegūta no BMW vadītāja Olivera Cipses ziņo, ka nākamo trīs gadu laikā vācu uzņēmums saražos par ceturtdaļmiljonu vairāk elektrificēto automobiļu nekā bija plānots iepriekš.

Tādējādi BMW vēlas palielināt saražoto elektromobiļu un hibrīdu daļu no pašreizējiem astoņiem procentiem līdz divdesmit procentiem līdz 2023. gadam. Jau 2022. gadā visās četrās BMW rūpnīcās, kas atrodas Vācijā, tiks pārveidotas tā, lai varētu ražot elektriskās automašīnas.

Tomēr veiksmīgai elektromobiļu tirdzniecībai ir nepieciešama jaudīga infrastruktūra, kas pat Vācijā vēl tālu no pilnības.

Viņš prognozē, ka līdz 2030.gadam valstī būs aptuveni 10 miljoni bateriju automašīnu, kuru apkalpošanai būs nepieciešams vismaz miljons uzlādes staciju.

Lai to nodrošinātu, katru nedēļu vajadzētu parādīties 15 tūkstošiem privātu un 1,3 tūkstošiem publisku lādētāju. Diemžēl, līdz tam vēl tāls ceļš ejams. BMW vadītājs baidās, ka uzņēmuma plānotā elektromobiļu ofensīva var sabremzēties nepietiekami attīstītās uzlādes infrastruktūras dēļ.

Septembrī BMW atklāja savus nākotnes plānus līdz 2030. gadam. Tajā teikts, ka deviņu gadu laikā bavārieši izlaidīs deviņus jaunus pilnībā elektriskus transportlīdzekļus, tostarp vienu ar MINI emblēmu. Jaunie modeļi tiks radīti uz pašlaik izmantotajām platformām - FAAR un CLAR.

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Asaris 3.janvāris 2021 15:09
7 0 Atbildēt

Kapēc elektriskajam būtu jāliek tā pretīgā reste priekšā

imzz 3.janvāris 2021 15:42
7 1 Atbildēt

Leģenda ir, ka BMW restes dizaina pamatā ir Hitlera ūsas ;)

viencexperc 3.janvāris 2021 18:34
6 2 Atbildēt

Tas dibens BMW priekšgalā, pavisam resns palicis. Atbilstoši mūsdienu tendencēm, kad resno, ļumīgo speķu kļūst aizvien vairāk.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti