Daimler atlaidīs 10 000 darbinieku; „atvadu prēmijas” ir iespaidīgas 11

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.janvāris 2021 7:42

Daimler, kurā ietilpst arī labi pazīstamais autobūves uzņēmums Mercedes-Benz, visā pasaulē plāno atlaist aptuveni 10 000 darbinieku. Lai ilggadīgie darbinieki nejustos apdalīti, tiek solītas dāsnas „atvadu prēmijas”.

Koronavīruss un situācija pasaulē, kas pieprasa straujas izmaiņas, liek tikpat strauji mainīties arī autoražotājiem. Daimler plāno atlaist 10 tūkstošus darbinieku, taču stingrie Vācijas likumi ievirza šo procesu sarežģītā un dārgā gultnē. No sava nodoma ražotājs tomēr neatkāpsies, taču darbinieku sarūgtinājumu par „vilka pases” parādīšanu centīsies saldināt ar dāsnām atkāpšanās naudām.

Vācu izdevums Focus ziņo, ka ikvienam, kurš ir 45 gadus vecs un Daimler mēnesī nopelna 6500 eiro, vajadzētu saņemt vismaz 215 000 eiro. Tie, kas nolemj pēc iespējas ātrāk doties prom, saņem papildus "ekspress bonusu" un var pretendēt uz summu līdz 275 000 eiro.

Par darbinieku samazināšana bija izlemts jau agrāk, taču koronavīruss šo procesu ir paātrinājis. Vācu mediji uzsver, ka daļai Daimler personāla šis nebūt nav sliktākais brīdis pārmaiņām – Tesla Eiropas Gigafabrika Berlīnes tuvumā darbu sāks vasarā un amerikāņu ražotājam jaunās ražotnes darbības nodrošināšanai būs nepieciešami 12 000 darbinieku.

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 10.janvāris 2021 11:20
12 8 Atbildēt

Latviešu strādniekus un muļķa žurnaļugus gribu nolikt vietā.

Atslēgas vārdi ir: "kurš ir 45 gadus vecs un Daimler mēnesī nopelna 6500 eiro"

Tik saņem ļoti maz darbinieki. Komunistiskajā vācijā algas ir daudz zemākas.

6500 tas ir kaut kas virs parastā inženiera. Piemēram, parastais inženieris Daimler firmā saņem 6000, kontrolieris - 5900, Konsultants - 5000, bet parastais nēģeris pie konveijera vēl stipri mazāk.

Virs šīs summas varētu būt - attīstības inženieris ( 6,8k), kaut kādi vadītāji, utt.

Tā, ka neteciniet skaudības čuriņu.

K 10.janvāris 2021 13:20
4 1 Atbildēt

Un dēļ tā ka raksta popularitātes dēļ ielikti lielākie cipari un ka 10% starpību katrai pozīcijai neviens neliks te, jo lapu penterus neviens te nelasīs tev neaiziet vai ne? Tas ka tu zini pagājušā gada ciparus neko neizsaka par šo gadu jo visi valsts darbinieki un lielo kompāniju darbinieki pakļauti smukām indeksācijām, bet pie lentas jāpiekrīt tur saņem maz un pat mazāk kā tu teici, atkarīgs arī no lentas gan, jaunie saņem 3000€ pirms nodokļiem pēc tam kādi 1500€ paliek, ja dzīvo uz vietas Vācijā. Bet tie ir pagājušā gada cipari, ja neko nemaina vīruss tad šogad jau vismaz 100€ klāt ir tiem pašiem darbiniekiem.

Pļurkt 10.janvāris 2021 11:55
3 4 Atbildēt

Lielas firmas maksā lielas algas sākot ar apkopēju garderobisti!

Vagonrūpnīcā Štadler metinātājs saņem 5+ tEur katru mēnesi!

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai tā ir drošāk, ka smagajiem virs 7.5 t Latvijā jābrauc uz 80 km/h??? (+ VIDEO) 30

CSN nosaka, ka Latvijā kraviniekam, kas smagāks par 7,5 tonnām, jābrauc 10 km/h lēnāk nekā pārejai transporta plūsmai, taču - vai tā ir drošāk? Lasīt vairāk

 

Škoda Enyaq 80 (+ foto) 7

Ar Škodu Enyaq 80 uz Liepāju. Lasīt vairāk

 

Pēc desmitiem autobraucēju ierašanās "Elkor plaza" stāvlaukumā policija nekonstatē aizliegtu pulcēšanos vai citus pārkāpumus 4

Pēc daudzu autobraucēju ierašanās universālveikala "Elkor plaza" stāvlaukumā Valsts policija (VP) piektdienas vakarā nav konstatējusi aizliegtu masveida pulcēšanos vai citus pārkāpumus, aģentūrai LETA apliecināja VP preses pārstāve Līna Kaļķe. Lasīt vairāk

 

Atjaunotā krāsa uz gājēju pārejas Bulduros pat neiztur mēnesi un neatbilst Latvijas standartam RL100 (+ VIDEO) 6

Ceļu uzturētājs atjaunojis gājēju pārejas krāsojumu Bulduros, taču atstarojuma elementu izvietojums ir nevienmērīgs un neatbilst standartam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti