Renault iepazīstina ar savu stratēģisko plānu 3

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 15.janvāris 2021 10:41

Iepazīstinot ar Groupe Renault “Renaulution” stratēģisko plānu, Renault atklāja savu stratēģiju nākamajiem pieciem un arī turpmākajiem gadiem.

Ar “Renaulution” zīmols aptvers izmaiņas automobiļu tirgū. Ar savu “Nouvelle Vague” Renault automobiļu nozarē ieviesīs mūsdienīgumu, kļūstot par tehnoloģiju, pakalpojumu un tīras enerģijas zīmolu. Renault saglabās vadošo lomu pārejā uz elektrisko piedziņu, izmantojot elektrificētos un ūdeņraža risinājumus, tādējādi piedāvājot zaļāko kombināciju Eiropā līdz 2025. gadam. Kas attiecas uz tehnoloģijām, Renault izmantos atvērto ekosistēmu “Software République”, kas veltīta programmatūrai, datiem, kiberdrošībai un mikroelektronikai. Tas veicinās Renault saderību ar savienotajiem pakalpojumiem. Papildu vērtību radīs labāka kombinācijas sadale par labu C segmentam, modernu tehnoloģiju attīstība un jauna dzīves cikla biznesa iespējas.

Izšķiroši argumenti iniciatīvas atbalstam

Jau 120 gadu garumā inovācijas ir bijušas Renault uzmanības centrā. Zīmolam ir lielas iespējas sasniegt mērķi, kļūtot par “Nouvelle Vague”. Renault ir līderis Eiropas elektroauto tirgū ar vairāk nekā 10 gadu padziļinātu pieredzi elektromobilitātē, pakalpojumiem un vairāk nekā 300 000 pārdoto transportlīdzekļu. Turklāt Renault izgudroja hibrīdtehnoloģiju E-TECH, ko aizsargā vairāk nekā 150 patenti, kā arī smeļas iedvesmu no zīmola pieredzes elektromobilitātes un F1 jomā. Software Factory pulcē vairāk nekā 1000 inženieru, kas specializējas programmatūras, datu un mākoņpakalpojumu jomā. Drīz vien šim kuplajam pulkam pievienosies daudzi citi speciālisti. Renault mūsdienīgumu iemieso arī unikāla ražotne, t.i. Re-Factory Flēnā, kas ir Eiropā pirmā mobilitātei veltīta aprites ekonomikas rūpnīca. Bet tas ir tikai sākums...

“Mēs esam revolucionāri, nākot klajā ar savu “Nouvelle Vague”. Iecere ir ieviest mūsdienīgumu automobiļu nozarē. Mēs pāriesim uz enerģijas zīmolu, nostiprinot savu  līderību elektroauto segmentā ar projektu “Electro Pole” un ieguldot ūdeņradī, lai sasniegtu zaļāko kombināciju Eiropā līdz 2025. gadam. Mēs arī kļūsim par tehnoloģiju zīmolu, izmantojot pašu izstrādātus jauninājumus un programmatūru caur atvērto ekosistēmu “Software République”, kas ir paredzēta Eiropas kompetences attīstīšanai tādās galvenajās jomās kā dati vai kiberdrošība. Tas mums kā pakalpojumu zīmolam nodrošinās konkurētspēju, pateicoties gan iekšējiem, gan ārējiem modernākajiem savienotajiem pakalpojumiem. Un šo mūsdienīguma vīziju esam noenkurojuši Francijā. Tas ir tādēļ, ka mēs kā zīmols apzināmies, ka mūsu dvēsele un spēks ir mūsu izcelsmē. Jaunais R5 ir “Nouvelle Vague” iemiesojums - tas ir cieši saistīts ar savu vēsturi, tajā pašā laikā nesot nākotnes vēsmas un padarot elektriskās automašīnas populāras,” norāda Luka de Meo, Groupe Renault izpilddirektors.

Trīs konkurētspējas jomas

Renault kļūs par:

- Tehnoloģiju zīmolu, izmantojot ekosistēmas pieeju, kuras mērķis ir radīt pasaulē vadošos nākamās paaudzes mobilitātes oriģināliekārtu ražotājus un piegādātājus. “Software République” ekosistēma ļaus Renault, citiem dibinātājiem un nākotnes partneriem attīstīt kopīgu pieredzi, veidot Eiropas zinātību (know-how) un aizstāvēt mūsu suverenitāti galvenajās tehnoloģijās, sākot no lielajiem datiem līdz elektronikai. Tā arī ļaus Renault aprīkot savus transportlīdzekļus ar vadošajām mākslīgā intelekta un kiberdrošības sistēmām.

- Pakalpojumu zīmolu, piedāvājot labākos savienojamības un augsto tehnoloģiju pakalpojumus, kuri būs iekļauti mūsu transportlīdzekļos. 2022. gadā Renault ieviesīs jaunu informācijas un izklaižu sistēmu My Link ar Google Built-in. Renault būs pirmais automobiļu ražotājs, kurš ieviesīs Google pakalpojumus masveida ražotās automašīnās.

Katru dienu kļūstot arvien inteliģentākiem, mūsu transportlīdzekļi ar laiku iegūs vēl lielāku vērtību. Tiem arī būs ilgāks mūžs. Papildus Renault centīsies pārtraukt patērētāju kultūras ciklu un radīt vērtību līdz pat transportlīdzekļu kalpošanas laika beigām, izmantojot Flēnas Re-Factory (Francija) sniegtās iespējas. Iekārta atjaunos vairāk nekā 100 000 lietotu automašīnu gadā, atkārtoti izmantos dīzeļa piegādes automašīnas un pārveidos tās par transportlīdzekļiem, kas darbināmi ar biogāzi vai elektrību. Renault ir lielas priekšrocības attiecībā uz nolietotu akumulatoru otrreizējo izmantošanu. Šo vērtību ķēdes elementu kontrolei ir potenciāls radīt jaunas biznesa iespējas un vērtību.

- Tīras enerģijas zīmolu, kļūstot par līderi pārejā uz elektrisko piedziņu. Pateicoties revolucionārajai E-TECH tehnoloģijai, Renault izaicina hibrīdo automašīnu tirgus līderus. Zīmols saglabās līderpozīcijas elektromobiļu tirgū ar jaunām produktu grupām, kuru pamatā ir divas īpašās elektriskās platformas CMF-EV un CMF-B EV. Zīmols piedāvās arī tirgum gatavus, visaptverošus ūdeņraža risinājumus vieglajām automašīnām. Mērķis ir sasniegt zaļāko kombināciju Eiropas tirgū.

Runājot par klāstu, Renault veiks lielākus ieguldījumus gan elektrifikācijā, gan kombinācijas uzlabošanā. Pārskatīts sakārtojums palīdzēs zīmolam atgūt pozīcijas C segmentā, vienlaikus nostiprinot savas līderpozīcijas B segmentā. Līdz 2025. gadam tiks laisti klajā 14 modeļi (7 elektriskie un 7 C/D segmenta transportlīdzekļi), lai nodrošinātu, ka augšējie segmenti veidotu 45% no pārdošanas apjomiem līdz tā paša gada beigām.

Renault 5 prototips: ikoniskā automobiļa atdzimšana – modernāks nekā jebkad agrāk

Zīmola dvēsele ir tā saknēs. Tāda ir Renault 5 prototipa loma – parādīt, ka Renault demokratizēs elektromobiļu nozari Eiropā, izmantojot mūsdienīgu pieeju. Renault 5 prototips ir glīts, kompakta izmēra pilsētas auto, kurš ar 100% elektrisko pieeju ieved Renault spožajā nākotnē. Tas ir saglabājis jautro, pretkrīzes un rotaļīgo pusi ar dzelteniem akcentiem. Žila Vidāla dizaina komandu iedvesmojis pasaulslavenais Renault kulta modelis R5. Renault 5 prototipam ir raksturīgas oriģināla dizaina iezīmes. Mūsdienīgā pieeja ir redzama arī izvēlētajos apdares elementos un materiālos, kurus iedvesmojusi elektronikas, mēbeļu un sporta pasaule.

“Renault 5 prototipa dizains ir balstīts uz mūsu mantojumu – kulta modeli R5. Šis prototips vienkārši iemieso mūsdienīgumu – transportlīdzekli, kas atbilst tā laikam. Tas ir piemērots pilsētvidei, elektrisks, pievilcīgs,” uzsver Žils Vidāls, Renault dizaina direktors.

R5 ir atpazīstams uzreiz, taču, pateicoties mūsdienīgajām līnijām un futūristiskajām detaļām (gaismas, priekšējais režģis), rezultāts ir ideāli piemērots mūsdienu garam. Stila elementi, kuri modernā veidā tika aizgūti no oriģinālā dizaina, slēpj ļoti inovatīvas funkcijas, piemēram, aizmugurējos lukturos ir aerodinamiski pārloki, savukārt bufera miglas lukturi ir arī dienas lukturi. Pat sānu režģī, riteņos un aizmugurējā logotipā ir iestrādāts neliels mājiens uz oriģinālo modeli. Atpakaļskata spoguļos iestrādātais Francijas karogs uzsver automašīnas franču izcelsmi. Galvas balstu gaismas un nelielais uzraksts, kas atrodas uz mazā caurspīdīgā ekrāna, aicina dotos nezināmajā.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
imzz 15.janvāris 2021 12:46
1 0 Atbildēt

Un ar daiļo dzimumu arī māk apieties

Pareizi. Nav vis kā amerikāņi , kuri lieto Trampa paņēmienu "grab them by the pussy" , par ko amerikānietes beidzot apvainojās un izgudroja MeToo ;)

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Smagā artilērija" sāk darbu (+ VIDEO)

Aršana Francijas laukos ar puskāpurķēžu Claas Axion 960TT un Kverneland 12 lemešu arklu. Lasīt vairāk

 

Piektdien ceļu satiksmes negadījumos gājuši bojā divi cilvēki

Piektdien ceļu satiksmes negadījumos Latvijā gājuši bojā divi cilvēki, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijas Sabiedrisko attiecību nodaļā. Lasīt vairāk

 

Ar kampaņu "Viltotā realitāte – online realitāte" aicina iedzīvotājus neiegādāties viltotas preces internetā

Patentu valde sadarbībā ar Tieslietu ministriju, Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Muitas pārvaldi, Valsts policiju un Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC) trešdien, 9.jūnijā, atklāja jau ceturto kampaņas “Viltotā realitāte” posmu, kur šoreiz iedzīvotāji tiek aicināti neiegādāties viltotas preces internetā jeb “Viltotā realitāte – online realitāte”. Lasīt vairāk

 

BMW 325 kauss – Baltijas autošosejas populārākā klase noskaidros labākos sacensībās Pērnavā!

Baltijas autošosejas čempionāta šobrīd populārākā klase turpinās sezonu ar “Henkell Grand Prix” sacensībām “Audruring” trasē Igaunijā no 18. līdz 20. jūnijam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti