Šveices Micro Mobile Systems gatavojas elektriskās piedziņas modeļa Microlino ražošanai. Alpu zemes pārstāvji neslēpj, ka dizains un koncepcija noskatīti no leģendārā 50.gadu BMW Isetta.
Arī Microlino kabīnē iekļūst atverot mašīnas priekšējo daļu kopā ar visu vējstiklu, taču 298 kubikcentimetru benzīna motora vietā šajā gadījumā piedziņu nodrošina elektromotors, kura jaudas pietiks, lai tikai 512 kg smagais automobilis varētu paātrināties līdz 90 km/h. Kabīne ir divvietīga, bet bagāžnieks tik liels, lai aizvestu „pāris kastes alus”.
Microlino piedāvās divās versijās – ar bateriju 125 un 200 km. Automašīnā nebūs audio sistēmas, toties iebūvēts īpašs nodalījums viedtālrunim vai pārnēsājamiem skaļruņiem. Saskaņā ar provizoriskiem datiem automašīnu cena sāksies no atzīmes 12 000 eiro.
Šobrīd inženieri pabeidz prototipu testēšanu un šovasar cer saņemt transportlīdzekļu apstiprinājumu Eiropas tirgum. Elektriskā transportlīdzekļa ražošanai vajadzēja sākties jau 2019.gadā, taču plānus izjauca īpašnieku savstarpējās nesaskaņas. Acīmredzot tās novērstas un tiek prognozēts, ka pirmos pasūtītos Microlino klienti saņems rudenī.
Vācieši tagad visus tos mikroauto ar motocikla motoriem uzlūkojot ar riebumu, jo aiz pēckara nabadzības pašiem ir nācies ar tādiem braukāt. Kad noplaks putas un cilvēki sapratīs ka ir pavilkušies uz peļņas nolūkos inspirēto co2 viltusteoriju, tad arī visi šie elektroizdzimteņi tiks uztverti ar riebumu.