Groupe Renault un Faurecia sadarbosies, lai attīstītu ūdeņraža uzglabāšanas sistēmas - iAuto

Groupe Renault un Faurecia sadarbosies, lai attīstītu ūdeņraža uzglabāšanas sistēmas 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 27.februāris 2021 10:39

Faurecia un Groupe Renault informē par lēmumu nodibināt sadarbību ar mērķi attīstīt ūdeņraža uzglabāšanas sistēmas, kuras būs paredzētas ar ūdeņradi darbināmam vieglajam komerctransportam.

Sākot ar 2021. gada beigām, Faurecia nodrošinās ūdeņraža uzglabāšanas sistēmas pirmajam vieglo kravas automobiļu parkam. Šīs sistēmas tiks izstrādātas un ražotas uzņēmuma globālajā ekspertīzes centrā Bavansā, Francijā. Palielinoties apjomam, ražošana tiks paplašināta un daļu no tās nodrošinās Faurecia jaunā ūdeņraža uzglabāšanas sistēmām paredzētā rūpnīca, kura tiek būvēta Allenjoie, Francijā.

Faurecia Clean Mobility izpilddirektora vietnieks Matiass Mīdreihs (Mathias Miedreich) norādīja:

“Šī partnerība lieliski atspoguļo mūsu kopējo vīziju par to, kā paplašināt ūdeņraža izmantošanu, jo tas ir enerģētiskas pārejas stūrakmens, kā arī ideāls risinājums bezemisiju mobilitātes sasniegšanai. Paredzēts, ka līdz 2030. gadam ar kurināmā elementiem darbināmu elektromobiļu tehnoloģija kļūs arvien nozīmīgāka spēka piedziņas bloku klāstā, tādēļ Faurecia iegulda ievērojamus resursus, lai paātrinātu šīs tehnoloģijas ieviešanu.”

Groupe Renault Inženierijas nodaļas izpilddirektora vietnieks Žils le Borņē (Gilles le Borgne) piebilda:

“Šī sadarbība ūdeņraža uzglabāšanas sistēmu jomā ir iekļauta mūsu stratēģijā, kuras mērķis ir piedāvāt tirgum gatavus ūdeņraža risinājumus vieglajam komerctransportam un beigu beigās nodrošināt 30% no šīs strauji augošās tirgus daļas Eiropā. Tā atbalsta mūsu un mūsu partnera Plug Power kopīgo mērķi veidot unikālu, kompleksu, ekoloģisku ūdeņraža un kurināmā elementu vērtību ķēdi, kā arī Francijā attīstīt aktivitātes, kas rada pievienotu vērtību.

 

 

 
Visi komentāri
 
mjā 28.februāris 2021 9:05
0 0 Atbildēt

doma laba, bet ja visa attīstītā pasaule ieguldīs pletīzeru lādēšanas sistēmā, tad renčik-ūdeņradis būs frīku sistēma, kas nesaņems valdību atbalstu un jādomā, diez vai spēs pietiekami izplatīties....diemžēl.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti