Groupe Renault un Faurecia sadarbosies, lai attīstītu ūdeņraža uzglabāšanas sistēmas 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 27.februāris 2021 10:39

Faurecia un Groupe Renault informē par lēmumu nodibināt sadarbību ar mērķi attīstīt ūdeņraža uzglabāšanas sistēmas, kuras būs paredzētas ar ūdeņradi darbināmam vieglajam komerctransportam.

Sākot ar 2021. gada beigām, Faurecia nodrošinās ūdeņraža uzglabāšanas sistēmas pirmajam vieglo kravas automobiļu parkam. Šīs sistēmas tiks izstrādātas un ražotas uzņēmuma globālajā ekspertīzes centrā Bavansā, Francijā. Palielinoties apjomam, ražošana tiks paplašināta un daļu no tās nodrošinās Faurecia jaunā ūdeņraža uzglabāšanas sistēmām paredzētā rūpnīca, kura tiek būvēta Allenjoie, Francijā.

Faurecia Clean Mobility izpilddirektora vietnieks Matiass Mīdreihs (Mathias Miedreich) norādīja:

“Šī partnerība lieliski atspoguļo mūsu kopējo vīziju par to, kā paplašināt ūdeņraža izmantošanu, jo tas ir enerģētiskas pārejas stūrakmens, kā arī ideāls risinājums bezemisiju mobilitātes sasniegšanai. Paredzēts, ka līdz 2030. gadam ar kurināmā elementiem darbināmu elektromobiļu tehnoloģija kļūs arvien nozīmīgāka spēka piedziņas bloku klāstā, tādēļ Faurecia iegulda ievērojamus resursus, lai paātrinātu šīs tehnoloģijas ieviešanu.”

Groupe Renault Inženierijas nodaļas izpilddirektora vietnieks Žils le Borņē (Gilles le Borgne) piebilda:

“Šī sadarbība ūdeņraža uzglabāšanas sistēmu jomā ir iekļauta mūsu stratēģijā, kuras mērķis ir piedāvāt tirgum gatavus ūdeņraža risinājumus vieglajam komerctransportam un beigu beigās nodrošināt 30% no šīs strauji augošās tirgus daļas Eiropā. Tā atbalsta mūsu un mūsu partnera Plug Power kopīgo mērķi veidot unikālu, kompleksu, ekoloģisku ūdeņraža un kurināmā elementu vērtību ķēdi, kā arī Francijā attīstīt aktivitātes, kas rada pievienotu vērtību.

 

 

 
Visi komentāri
 
mjā 28.februāris 2021 9:05
0 0 Atbildēt

doma laba, bet ja visa attīstītā pasaule ieguldīs pletīzeru lādēšanas sistēmā, tad renčik-ūdeņradis būs frīku sistēma, kas nesaņems valdību atbalstu un jādomā, diez vai spēs pietiekami izplatīties....diemžēl.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti