Holivudas aktieris prezentē ukraiņu amfībiju (+ FOTO) 15

 

Foto: Ekrānbilde no Motor.ru

iAuto | 27.februāris 2021 13:58

Holivudas aktieris Stīvens Sīgals Abu Dabī notiekošajā Starptautiskajā aizsardzības izstādē (IDEX) prezentējis hibrīda kāpurķēžu amfībiju Storm.

 Storm tapis divu uzņēmumu sadarbībā – viens no tiem Kanādas Streit Group, ko dibinājis krievs Germans Gutorovs, bet otrs – Ukrainas Highland Systems ar pārstāvniecību Lielbritānijā un Apvienotajos Arābu Emirātos.

Stīvens Sīgals ir liels bruņu tehnikas entuziasts, tādēļ viņš ar prieku pastāstījis par Storm, apgalvojot, ka būtu viņam iespēja iegādāties šādas klases mašīnu, viņš izvēlētos tieši Storm. Ukraiņu amfībijas dizainu grāvējfilmu aktieris raksturojis, kā Lamborghini un iznīcinātāja Stealth simbiozi.

Kāpurķēžu amfībija ir aprīkota ar trim elektromotoriem, kas rada kopējo jaudu 2500 zirgspēku un sadarbojas ar dīzeļdzinēju.

Hibrīda režīmā visurgājējs var darboties 18–36 stundas, elektriskajā režīmā - 1,5–3,5 stundas. Ja dīzeļa agregātu izmanto tikai kā ģeneratoru, tad Storm ceļos 8,5 stundas.

Astoņu tonnu smagā amfībija ar 50 cm klīrensu uz sauszemes attīsta līdz 140, bet uz ūdens - līdz 30 kilometriem stundā. Transportlīdzeklis aprīkots ar kompozītmateriālu kāpurķēdēm, kas samazina spiedienu uz grunti līdz 230 gramiem uz kvadrātcentimetru.

Visurgājēju var komplektēt ar bruņām pēc klases STANAG 4569 1. vai 2. standarta, tādejādi Storm izturēs apšaudi ar 7,62 x 39 kalibra bruņu sitēju aizdedzinošām lodēm un mīnas sprādzienu zem korpusa.

 
15 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 27.februāris 2021 14:30
6 1 Atbildēt

Sena leģenda vēsta, ka krievu ( ukraiņu) razoto tanku vel neviens banans nav pārsitis. Tāpēc vienīgais to sūdu tirgus ir bananu valstis, kuras plano karot pret iezemiešiem, bruņotiem ar lokiem, kalašiem un banāniem.

Jau pat Pakistāna un Indija sāk pirkt normālu valstu ražojumus.

viencexperc 27.februāris 2021 17:40
6 0 Atbildēt

Tu jau kā īstens krievs un neizglītots sazverestības teoriju piekritējs fano par maznozīmīgām lietām. Priekš kam bruņumasīnai vajadzīgs ātrums? Lai ātrāk varētu aizbēgt no kādiem sūda krievu tankiem. Viss.Jo mūsdienu tehnika ( mūsdienu- tas ir no virs 60-to gadu razojuma) notrieks tik un tā. Var braukt kaut uz 200, raķete vai lidojošs lādiņs tik un tā ies ātrāk.

Ātrums atkarīgs no vairakiem faktoriem - bruņas biezuma un aprīkojuma. Labāk lai aparāts iet uz 70 bet aprīkots ar nakts redzamības iekārtam, prettanku raķetēm, radariem, kontroles sistēmām, vadības sistēmām, un bruņu, kas pasargās no strēlnieku ieročiem, nekā tāds uz 140 skrienošs sūds, kurš pats neko nevar izdarīt un sašķīdīs no rokasgranātas vai kājnieku mīnas.

Volx 27.februāris 2021 14:17
4 3 Atbildēt

Bet 140km tas ir iespaidīgi priekš kāpurķēdēm.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 8

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti