BMW izstrādā jaunu tehnoloģisko platformu, kas aizstās līdzšinējās UKL un CLAR arhitektūras.
Nākotnē visi BMW automobiļi taps uz vienas Neue Klasse platformas. Tas būs jauns universāls konstruktīvs risinājums, kas derēs gan automobiļiem ar benzīna un dīzeļa motoriem, gan hibrīdiem un pilnībā elektriskiem modeļiem.
Neue Klasse pamatkonfigurācija ir elektriska aizmugurējo riteņu piedziņas platforma, ko viegli pielāgot visu garumu transportlīdzekļiem, tostarp pilnpiedziņas modeļiem.
Saskaņā ar ražotāja plāniem, pāreja uz jauno platformu ļaus līdz 2030.gadam elektromobiļu īpatsvaru bavāriešu modeļa piedāvājumā palielināt līdz 50 procentiem.
Pagaidām BMW automobiļi top uz UKL un CLAR platformām. Pirmo no tām izmanto kopš 2014.gada BMW un Mini kompakto priekšpiedziņas modeļu ražošanai, bet CLAR ieviesa gadu vēlāk BMW aizmugures un pilnpiedziņas automobiļu, kā arī elektrisko iX3, i4 un iX ražošanai.
Neue Klasse platformu BMW sāks izmantot 2025.gadā.
Līdz 2023.gadam BMW laidīs klajā 13 pilnībā elektriskus transportlīdzekļus. Divi no tiem (iX un i4) tika prezentēti aizvadītajā nedēļā, taču starta laukumā drīz vien ieraudzīsim arī pilnībā elektriskos piektās un septītās sērijas modeļus (i5, i7), elektrisko Mini Countryman un X1 (iX1).
Varbūt pietiks stumt muļķības ?
Kā būtu ja pavirši apgrābstītiem skaitļiem paskatītos uz to kas tad īsti migrē un kāpēc. Ģimenes draugi, kā "tupēja Vācijā" tā tup joprojām, ex-draudzenes ģimene, kā tup Vācijā tā tup - vīrs diplomēts inženieris kurš sāka savu darbu pie atrakciju parku inženiertehniskajām sistēmām, bet tagad pārmeties naftas pārstrādes inženiertehniskiem risinājumiem utml.
Un turki, poļi utml. vācu rūpnīcās gan nav nekas jauns, tik tās celoņsakarības tu acīmredzami izrauj no tā līmeņa "kurā laikam taču pats apgrozies", citādi tavu nespēju redzēt globālas likumsakarības es vienkāŗsi nespēju iztulkot ...
Un droši vien vēl lielāks izbrīns tev būs par britu emigrāciju visos laikos, un ka tevi - jamie pat ir Latvijas imigrantu vidū ... kas to būtu domājis ...