Škoda modernizējusi krosoveru Kodiaq (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 14.aprīlis 2021 8:55

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda iepazīstinājis ar modernizēto krosoveru Kodiaq, kas Eiropas tirgū pārdošanā nonāks šovasar.

Škoda piedāvājumā Kodiaq ienāca 2016.gadā, bet tagad tam veikta modernizācija, kuras rezultātu pircēji varēs novērtēt sākot ar šī gada jūliju. Jaunais modelis atšķiras ar sešstūrainu radiatora resti, jauniem lukturiem, kur LED dienasgaismas nodalītas atsevišķos blokos, jauniem sarežģīta grafiskā zīmējuma diožu lukturiem aizmugurē, kā arī sānu paneļiem, kam izveidots labāk pamanāms izlocījums sliekšņu tuvumā. Aizmugurē pieaudzis spoilera izmērs, jo tāds nodrošinot labāku aerodinamiku. Par piemaksu var pasūtīt LED-Matrix lukturus.

Salonā būs jauna divspieķu stūre, multimediju komplekss ar 8 vai 9,2 collu ekrānu, kā arī 10,25 collu ciparu mērinstrumenti (par piemaksu) ar četriem vai pieciem (RS un Sportline) interfeisa variantiem. Atkarībā no aprīkojuma komplektācijas Kodiaq var būt sēdekļi ar auduma, kombinēto, ādas apdari, apsildes, masāžas un ventilācijas funkcijām. Paredzēts arī variants, kad apdarei izmantoti ekoloģiskie materiāli no pārstrādājamiem materiāliem. Kvalitatīvas skaņas cienītāji varēs novērtēt, kā izmainījies 575 vatu Canton audio sistēmas skanējums pēc tam, kad skaļruņu skaits palielināts no astoņiem līdz desmit.

Elektroniskās palīdzības sistēmas ir paplašinātas, iekļaujot aktīvo pasažieru aizsardzību, kas tagad modri stāvēs sardzē arī tad, ja sadursme draudēs no aizmugures.

Atjauninātā Skoda Kodiaq dzinēju klāstā ietilpst 1,5 litru benzīna turbo četrinieks un 2,0 litru 190 zirgspēku kompresora agregāts. Dīzeļdzinēju piedāvājumu pārstāv 2,0 litru dzinēji ar 150 un 200 zirgspēkiem. Mazāk jaudīgais benzīna motors var strādāt gan ar manuālo pārnesumkārbu, gan ar septiņu pakāpju "robotu", bet visi pārējie agregāti strādā pārī tikai ar robotizētu transmisiju. Krosovers būs pieejams gan ar priekšējo, gan ar visu riteņu piedziņu.

Lielākās pārmaiņas piedzīvo sportiskā versija RS, kas ekoloģisko normatīvu dēļ palikusi bez 240 ZS dīzeļdzinēja, toties tikusi pie 245 Zs, ko nodrošina Octavia RS divlitru benzīna turbomotors. Jaunā motora iespējas vēl netiek atklātas, tādēļ atgādināsim, ka iepriekšējais dīzeļdzinējs Kodiaq RS ļāva sasniegt 219 km/h, pirmajam simtam patērējot 7 sekundes.

Modernizētā Kodiaq cenu ražotājs sola atklāt vēlāk.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GTD2 14.aprīlis 2021 14:34
7 0 Atbildēt

sēdekļu rinda bagāžniekā gan lieka normali cilvelam vietas tur nav, savus bērnus tur neviens gudrs arī nesēdinās,jo ja ir trieciens no aizmugures pat bails iedomāties kas ar viņiem notiks. Aizņemta lieka vieta jau tā ne visai lielajā bagāžniekā. Auto pāredzēts lauciniekiem, , makšķerniekiem, sēņotājiem un tiem bagāznieku ietilpība svarīga, bet ja vēlās vest septiņus pasažierus tad laikam tomēr jaizvēlās mikroautobuss,jeb sliktākā variantā minivens

LMT 14.aprīlis 2021 13:43
1 4 Atbildēt

Kam ta tādu ērmu vajag!

Latvietis 15.aprīlis 2021 6:34
1 5 Atbildēt

Uz mežu un nošaut, škoda tā nav automašīna, bet gan izdirstas jāņogas.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti