Pēdējo Audi markas automobili ar iekšdedzes dzinēju sagaidīsim 2026.gadā, pēc tam vācu autobūves uzņēmums izlaidīs tikai elektrificētus un pilnībā elektriskus modeļus.
Šādu informāciju izplatījis izdevums Sueddeutsche Zeitung, atsaucoties uz saviem ziņu avotiem. Saskaņā ar publikāciju Audi direktoru padomes priekšsēdētājs un galvenais inženieris Markuss Dīsmans, tiekoties ar augstākajiem vadītājiem un arodbiedrības pārstāvjiem, atklājis, ka 2026. gadā uzņēmumam vajadzētu pilnībā pabeigt ar klasisko iekšdedzes dzinēju komplektētu automobiļu ražošanu.
Pēc tam šādas automašīnas tiks pārdotas vēl apmēram septiņus gadus, aptuveni līdz 2032. vai 2033. gadam - atkarībā no klientu pieprasījuma. Pēc tam Audi ražos tikai pilnībā elektrisku modeļus, kā to paredz mātesuzņēmuma Volkswagen izstrādātā stratēģija.
Dīsmans jau martā paziņoja, ka jaunu iekšdedzes dzinēju izstrādāšana tiek pārtraukta, uzsverot, ka Audi turpinās uzlabot pašreizējos iekšdedzes spēka agregātus, lai tie atbilstu jaunajiem vides standartiem Eiropā.
Ļoti iespējams, ka par pēdējo Audi ar iekšdedzes motoru kļūs luksuss krosovers Q8 taū oficiāla apstiprinājuma tam nav.
Kamēr vēl no Vācijas nāk iekšā pietiekoši lēti dīzeļi, tikam ar steigu iesaku tos iepirkt!! Jo drīz tie paliks krietni dārgāki arī otrreizējā tirgū, tāpēc ka saprātīgs cilvēks negribēs izmest naudu uz elektrosūdu!
Mans sievasbrālis jau iegrābās......
Pārdeva savu Kia dīzeļdžipu un nopirka jaunu Hjundai bezīnhibrīdu (arī džipu). Kamēr kruķijās pa Rīgu, tikam bija apmierināts, bet kā izbrauca pirmo garāko gabalu, tā uzreiz ūsas bija lejā! Uz trases hibrīds ēd vairāk kā pliks dīzelis!!! Pie kam tie uzpūstie parametri par milzīgo ekonomiju ir pilnīgā pakaļā! Vieni vienīgi meli ja skatās reālajā dzīvē!
Pirka tikai tāpēc, ka Eiropā ar dīzeļiem jau ir problēmas, bet nepagāja ne 2 nedēļas, kā nožēlo savu izvēli!