Pēdējais Audi ar iekšdedzes dzinēju – 2026.gadā 7

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 19.jūnijs 2021 5:52

Pēdējo Audi markas automobili ar iekšdedzes dzinēju sagaidīsim 2026.gadā, pēc tam vācu autobūves uzņēmums izlaidīs tikai elektrificētus un pilnībā elektriskus modeļus.

Šādu informāciju izplatījis izdevums Sueddeutsche Zeitung, atsaucoties uz saviem ziņu avotiem. Saskaņā ar publikāciju Audi direktoru padomes priekšsēdētājs un galvenais inženieris Markuss Dīsmans, tiekoties ar augstākajiem vadītājiem un arodbiedrības pārstāvjiem, atklājis, ka 2026. gadā uzņēmumam vajadzētu pilnībā pabeigt ar klasisko iekšdedzes dzinēju komplektētu automobiļu ražošanu.

Pēc tam šādas automašīnas tiks pārdotas vēl apmēram septiņus gadus, aptuveni līdz 2032. vai 2033. gadam - atkarībā no klientu pieprasījuma. Pēc tam Audi ražos tikai pilnībā elektrisku modeļus, kā to paredz mātesuzņēmuma Volkswagen izstrādātā stratēģija.

Dīsmans jau martā paziņoja, ka jaunu iekšdedzes dzinēju izstrādāšana tiek pārtraukta, uzsverot, ka Audi turpinās uzlabot pašreizējos iekšdedzes spēka agregātus, lai tie atbilstu jaunajiem vides standartiem Eiropā.

Ļoti iespējams, ka par pēdējo Audi ar iekšdedzes motoru kļūs luksuss krosovers Q8 taū oficiāla apstiprinājuma tam nav.

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 19.jūnijs 2021 6:41
9 5 Atbildēt

Jptvm Neticu!

Upss 19.jūnijs 2021 6:42
11 2 Atbildēt

Drīz tā mašīnbūve aizrīsies ar saviem elektroauto,- elektroenerģijas cenas kāps strauji (kā tas jau ir uzpildes stacijās Vācijā), utilizācīja izmaksās dārgi, un paši auto arī nav nekādi lētie. Un cik izmaksā batereju izejvielu ieguve!

Pļurkt 19.jūnijs 2021 9:09
11 2 Atbildēt

Kamēr vēl no Vācijas nāk iekšā pietiekoši lēti dīzeļi, tikam ar steigu iesaku tos iepirkt!! Jo drīz tie paliks krietni dārgāki arī otrreizējā tirgū, tāpēc ka saprātīgs cilvēks negribēs izmest naudu uz elektrosūdu!

Mans sievasbrālis jau iegrābās......

Pārdeva savu Kia dīzeļdžipu un nopirka jaunu Hjundai bezīnhibrīdu (arī džipu). Kamēr kruķijās pa Rīgu, tikam bija apmierināts, bet kā izbrauca pirmo garāko gabalu, tā uzreiz ūsas bija lejā! Uz trases hibrīds ēd vairāk kā pliks dīzelis!!! Pie kam tie uzpūstie parametri par milzīgo ekonomiju ir pilnīgā pakaļā! Vieni vienīgi meli ja skatās reālajā dzīvē!

Pirka tikai tāpēc, ka Eiropā ar dīzeļiem jau ir problēmas, bet nepagāja ne 2 nedēļas, kā nožēlo savu izvēli!

Trabant 19.jūnijs 2021 11:11
3 0 Atbildēt

Audi tas jau ir VW lielais brālis, VW teica ka būs tikai uz baterijām, nu un arī lielais brālis Audi akli seko.

Nu bet VW un Audi paši vainīgi, nebūtu krāpušies ar izmešiem (būtu likuši adblue sistēmu, kas auto sadardzina ražošanas izmaksas par 300€, bet kungi nolema ietaupīt).

Tad vēl līdz 2050.gadam vai pat ilga varetu dragāt ar dīzeļiem.

PS ar elektroauto lielākā daļa ražotāju iet mīnusos, šobrīd iekšdedzes dzineju bizness uztur elektroauto biznesu.

feciic 19.jūnijs 2021 16:41
0 0 Atbildēt

NU diezvai pliks adblue sanāk par 300eur, turklāt šīs izmaksas pilnīgā pofigā var pārmest uz pircēju.

2025 stājas spēkā EURO 7 atgāzu normas, kuras faktiski jau vairs nevar izpildīt ar šodienas tehnoloģijām, maz ticams ka kautkas mega jauns tik atklāts jo jaunu tehnologiju izstrādes izmaksas ir pasakainas. Kādam tās ir jākompensē-pircējam. Ņemot vērā vispārējās automobilizācijas tendences ir jābūt ļoti drosmīgam lai pāris miljardus noskalotu podā, jo ja arī izdotos izstrādāt atgazu normām atbilstošu dzinēju tad vēl pēc pieciem gadiem stājas spēkā nākošie normatīvi.

Trabant 19.jūnijs 2021 18:15
0 0 Atbildēt

Nu VW uz 10 000 000 mašīnu ar to ietaupija 3 miljardus euro.

Ar šo skandālu VW sabojāja dīzeļu reputāciju, jo amerikā šos auto sauca clean diesel, bet pēc skandāla sāka saukt par clean diesel is not so clean.

Līdz ar to samainīja Euro atgāzu testu algoritmus un izdomaja, ka jasamazina NOx līdz tādam ka iekšdedzes dzinējiem vairs nav variantu, pat ja svilina tajā ūdeņradi.

Motorolers 21.jūnijs 2021 7:00
0 0 Atbildēt

Ok, mums eiropā te visādi euro 7, 8, utt., bet pārējai pasaulei tas tak pie dirsas? Uztaisīs rūpnīcu Āfrikā, Brazīlijā, Krievijā utt, un kļepīs cik vajag dīzeļ-benzīnauto. Pārējā pasaule tak nav sajukusi prātā?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti