207 Zs un pusautomātiskā braukšanas sistēma – prezentēts modernizētais VW Polo GTI - iAuto

207 Zs un pusautomātiskā braukšanas sistēma – prezentēts modernizētais VW Polo GTI 2

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.jūlijs 2021 5:48

Volkswagen iepazīstinājis ar modernizēto Polo GTI hečbeku, kas iegūs jaudīgu motoru un pusautomātisko braukšanas sistēmu, kas darbosies līdz 210 km/h.

Volkswagen iepazīstinājis ar modernizēto Polo GTI hečbeku, kas iegūs jaudīgu motoru un pusautomātisko braukšanas sistēmu, kas darbosies līdz 210 km/h.

Volkswagen pabeidzis darbu pie Polo GTI modernizācijas, kas vizuāli satuvinājies ar astotās paaudzes Golf, ieguvis diožu-matricas lukturus un dinamiskos virzienrādītājus aizmugures lukturos. Vēl viens jaunievedums dizaina jomā – diožu josta, kas savieno priekšējos lukturus. Labi pamanāmi arī sarkanie bremžu suporti un sapārotie izplūdes sistēmas izvadi. Jāpiemin arī 15 mm zemākā un stingrākā piekare, XDS diferenciālis stabilākai braukšanai un Sport Select piekare, ko var pasūtīt no papildaprīkojuma saraksta. Četri braukšanas režīmi „Eco“, „Individual“, „Normal“ un „Sport" jau standartā.

Piedziņu nodrošina 2,0 litru TSI dzinējs ar turbokompresoru, kas attīsta 207 zirgspēkus un 320 Nm griezes momentu. Motors darbojās komplektā ar septiņu pārnesumu robotizēto pārnesumkārbu. Volkswagen norādījis, ka hečbeks no nulles līdz simtam paātrinās 6,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 240 kilometriem stundā.

Viens no būtiskākajiem Polo GTI jaunievedumiem ir IQ.Drive Travel Assist pusautomātiskā braukšanas sistēma, kas apvieno adaptīvo kruīza kontroli un joslu uzturēšanas sistēmu. IQ.Drive Travel Assist darbojas uz šosejas ātruma diapazonā no 0 līdz 210 kilometriem stundā.

Polo GTI aprīkojuma sarakstā ietilpst MIB3 informācijas un izklaides sistēma ar integrētu eSIM karti un balss vadību (ekrāna diagonāle ir 8 vai 9,2 collas), kā arī 10,25 collu ciparu mērinstrumenti, bet par papildu samaksu var pasūtīt sporta priekšējos sēdekļus un kontrastējošu melnu glancētu jumtu.

Polo GTI parezēti riteņu diski 17 vai 18 collu formātā, bet bagāžas nodalījuma tilpums ir 351 litrs.

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ipāls 1.jūlijs 2021 9:09
2 0 Atbildēt

Pirmajiem GTI bija eļļas temp. ceijeris un vēl tur kkas, jo tā padarīšana bija jāuzpasē un arī ātrumi jāštepselē. Tagad notirinies uz gumijas sievietes, iedzer bezalkoholiski alu un izbrauc ar robotizēto GTI.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti