207 Zs un pusautomātiskā braukšanas sistēma – prezentēts modernizētais VW Polo GTI 2

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.jūlijs 2021 5:48

Volkswagen iepazīstinājis ar modernizēto Polo GTI hečbeku, kas iegūs jaudīgu motoru un pusautomātisko braukšanas sistēmu, kas darbosies līdz 210 km/h.

Volkswagen iepazīstinājis ar modernizēto Polo GTI hečbeku, kas iegūs jaudīgu motoru un pusautomātisko braukšanas sistēmu, kas darbosies līdz 210 km/h.

Volkswagen pabeidzis darbu pie Polo GTI modernizācijas, kas vizuāli satuvinājies ar astotās paaudzes Golf, ieguvis diožu-matricas lukturus un dinamiskos virzienrādītājus aizmugures lukturos. Vēl viens jaunievedums dizaina jomā – diožu josta, kas savieno priekšējos lukturus. Labi pamanāmi arī sarkanie bremžu suporti un sapārotie izplūdes sistēmas izvadi. Jāpiemin arī 15 mm zemākā un stingrākā piekare, XDS diferenciālis stabilākai braukšanai un Sport Select piekare, ko var pasūtīt no papildaprīkojuma saraksta. Četri braukšanas režīmi „Eco“, „Individual“, „Normal“ un „Sport" jau standartā.

Piedziņu nodrošina 2,0 litru TSI dzinējs ar turbokompresoru, kas attīsta 207 zirgspēkus un 320 Nm griezes momentu. Motors darbojās komplektā ar septiņu pārnesumu robotizēto pārnesumkārbu. Volkswagen norādījis, ka hečbeks no nulles līdz simtam paātrinās 6,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 240 kilometriem stundā.

Viens no būtiskākajiem Polo GTI jaunievedumiem ir IQ.Drive Travel Assist pusautomātiskā braukšanas sistēma, kas apvieno adaptīvo kruīza kontroli un joslu uzturēšanas sistēmu. IQ.Drive Travel Assist darbojas uz šosejas ātruma diapazonā no 0 līdz 210 kilometriem stundā.

Polo GTI aprīkojuma sarakstā ietilpst MIB3 informācijas un izklaides sistēma ar integrētu eSIM karti un balss vadību (ekrāna diagonāle ir 8 vai 9,2 collas), kā arī 10,25 collu ciparu mērinstrumenti, bet par papildu samaksu var pasūtīt sporta priekšējos sēdekļus un kontrastējošu melnu glancētu jumtu.

Polo GTI parezēti riteņu diski 17 vai 18 collu formātā, bet bagāžas nodalījuma tilpums ir 351 litrs.

 
Visi komentāri
 
ipāls 1.jūlijs 2021 9:09
2 0 Atbildēt

Pirmajiem GTI bija eļļas temp. ceijeris un vēl tur kkas, jo tā padarīšana bija jāuzpasē un arī ātrumi jāštepselē. Tagad notirinies uz gumijas sievietes, iedzer bezalkoholiski alu un izbrauc ar robotizēto GTI.

Nu ja 2.jūlijs 2021 8:06
0 0 Atbildēt

Ļoti izpētīju šo "jaunumu". Izskatās pēc kārtējā vag mēsla, kas ietīts smukā papīrīti. Cena būs neadekvāta pret šī izstrādājuma resursu, tas ir skaidrs jau tagad. Cilvēki pirks, brauks, remontēs un priecāsies, cik labs auto. Nudien nesaprotu, kas tajos jaunajos un modernajos vagos tagad ir tik izcili labs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 3

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti