Vācijas autobūves uzņēmums Audi pastāstījis par apvidus auto RS Q E-Tron, kas tiek gatavots Dakāras tuksneša rallija cīņām.
Šāds apvidus auto aprīkots ar hibrīdiekārtu, kuras sastāvā iekļauti divi FE07 elektromotori, ko Audi izmanto Formula E bolīdiem. Viens no motoriem nostiprināts pie priekšējās, otrs – pie aizmugures ass, un, kopā tie attīsta 670 Zs. Enerģiju tie saņem no 370 kg smagas 50 kilovatstundu baterijas, kuru uzlādē RC8 2.0 TFSI četru cilindru turbomotors no Audi RS5 Turbo DTM. Tas nepieciešams tādēļ, ka tuksnesī nav iespējas uzlādēt baterijas, bet rallijreids līdz Dakārai ilgst divas nedēļas.
Izstrādātāji atzīmē, ka motors darbojas diapazonā no 4500 līdz 6000 apgriezieniem minūtē "ārkārtīgi ekonomiskā režīmā". Degviela tiek padota no 295L tvertnes, kas atrodas aiz priekšējās ass.
Summā RS Q E-Tron hibrīdiekārtas jauda sasniedz 500 kilovatus.
Audi RS Q E-Tron jau ir sācis testēšanu testa vietā Noiburgā, Vācijā. Līdz gada beigām automašīnai būs jāiztur virkne sarežģītu testu, tostarp smagos bezceļa apstākļos.
Un tātad tomēr elektroauto nav nemaz tik konkurētspējīgs kā visādi Eloni Maski stāsta, ka vajag benzīnu lai lādēt bateriju, tad jau sanāk ka parasta benzīna mašīna kur pārnesumkārbas lomu pilda baterija.
Un te var redzēt ūdeņraža auto priekšrocību, nevajag vel papildus benzīnu,lai nobraukt garos savensību posmus.
fuelcellsworks.com/news/hydrogen...-race-in-baja/