AvtoVAZ atklāj modernizētās Lada Niva Legend Bronto versijas cenu 4

 

Foto: Ekrānbilde no instagram.com/ladatsentrcherepovets

iAuto | 5.augusts 2021 10:40

Viens no AvtoVAZ dīleriem atklājis, cik pircējam jāmaksā par Lada Niva Legend (agrāk Niva) visdārgāko modifikāciju Bronto. Cena sasniedz 953 900 rubļu (11 000 eiro).

Jūlija pēdējā nedēļā AvtoVAZ uzsāka pasūtījumu pieņemšanu no klientiem, kas vēlas iegādāties atjaunināto Lada Niva Bronto. Toreiz vēl nebija zināma cena, taču tagad to atklājis viens no dīleriem, kas prasa 935 000 rubļu (aptuveni 11 000 eiro) par automobili Prestige komplektācijā.

Bronto modifikācija no parastā Lada Niva Legend atšķiras ar modernizētu pilnpiedziņas sistēmu, kurai ir bloķējošie priekšējie un aizmugurējie diferenciāļi, pastiprinātu aizmugurējo asi un balstiekārtu, kā arī dubļu riepām, kurām rupjāks protektors. Modernizācijas gaitā automobilis ieguvis jaunu priekšējo paneli un klimatkontroles bloku.

Bronto modifikācija pieejama divos apdares līmeņos: Luxe un Prestige. Pirmā varianta aprīkojumā ietilpst jumta sliedes, riteņu arku uzlikas, 15 collu riteņi, gaisa kondicionieris, kā arī apsildāmi priekšējie sēdekļi un spoguļi. Automašīna Prestige versijā ir aprīkota ar īpašu radiatora režģi, masīviem plastmasas buferiem, riteņu arku uzlikām un miglas lukturiem.

Lada Niva Bronto ir aprīkots ar to pašu 1,7 litru agregātu, kas attīsta 83 Zs jaudu un 129 Nm griezes momentu. Motors ir savienots pārī ar piecu ātrumu manuālo pārnesumkārbu.

Vēl viena Bronto modifikācijas pazīme - Terra brūnās krāsas virsbūve.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Johnny 6.augusts 2021 6:50
10 0 Atbildēt

Jopcik bumbiers, es izvemšos vēlreiz lasot par šo "kārtējo" tehnoloģijām pārbagāto "modernizēto" ņivu. 1.7 litru, pirms 50 gadiem ražotais, motors nodrošina neticamu 20 sekunžu ieskrējienu(visi riteņbraucēji pie starta tevi apsteigs, taču līdz brīdim kad viņiem piekusīs kājas, jo šis motors jau nepiekūst, viņš vienkārši saplīst) un vidējo patēriņu kā gelendwāgenam. Turklāt nedrīkst aizmirst par modernā "kuzova" īpašībām, jo lielākas avārijas laikā, pateicoties pēdējām nano-tehnoloģijām tas avārijas brīdī apņem vadītāju izvedojot "drošu" kokonu. Tiesa gan tas krasi atšķirās no buhankas tehnoloģijām, kur vadītājs vienkārši tiek katapultēts ārā no pilotējamā bolīda.

ezis71 5.augusts 2021 18:15
7 3 Atbildēt

Es 7.augusts 2021 10:07
1 1 Atbildēt

Ezis, tu esi kārtējais muļķītis.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti