Pieprasījums pēc franču varenauto šī gada trešajā ceturksnī bijis rekordliels, līdz ar to 500 vienībām noteiktais ražošanas apjoms drīz varētu tikt izsmelts.
Neraugoties uz cenu, kas pārsniedz 2 miljonus eiro, Bugatti Chiron ir pieprasīts, kā vēl nekad. Par lielāko noieta tirgu šobrīd kļuvušas ASV, taču arī citos pasaules reģionos interese tikai pieaug. Ražotājs ziņo, ka dažas Chiron modifikācijas jau izpārdotas, bet no Pur Sport un Super Sport atlikuši 40 eksemplāri.
Kopš modeļa atklāšanas Ženēvas autoizstādē 2016. gadā, Chiron ir piedzīvojis vēl nebijušu veiksmes stāstu - astoņpadsmit mēnešus pēc pasaules pirmizrādes jau bija rezervēti 300 eksemplāri no ražošanai paredzēto 500 automašīnu.
Ar maksimālo jaudu 1500 ZS, kas bija rekords sērijveida transportlīdzekļiem brīdī, kad tas devās pie pircējiem , 1600 ņūtonmetru griezes momentu, kā arī daudzām tehnoloģiskām inovācijām Chiron pagājušās desmitgades vidū pārņēma vadību automobiļu inženierijā, uzstādot rekordu latiņu jaunā augstumā.
No 0 līdz 100 km / h tas ieskrienas 2,4 sekundēs, 200 km / h sasniedz 6,1 sekundē un 300 km / h atzīmi 13,1 sekundē.
Lai ieskrietos no 0 līdz 400 km/h Chiron pietiek ar 42 sekundēm, turklāt sērijveida auto tuvs prototips pirmo reizi pārkāpa maģisko 300 jūdžu/h robežu, uzrādot precīzi 304,773 jūdzes stundā (490,484 km/h), kas ir jauns pasaules rekords.
Uzvilksi mantotās tēva pastalas un iesi kārtīgi nopētīt to chironi? Nu, malacis taču, moloģec!