Range Rover piektā paaudze (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.oktobris 2021 10:57

Britu Land Rover iepazīstinājis ar jaunās paaudzes Range Rover, kas būs pieejams četru, piecu un septiņu sēdvietu konfigurācijā, kā arī pagarinātajā versijā. Dzinēju piedāvājumā ne tikai iekšdedzes motori, bet arī hibrīda un pilnībā elektriskas modifikācijas.

Jaunais Range Rover ieguvis virsbūvi ar slīpu jumtu, horizontāli novietotiem priekšējiem lukturiem, salīdzinājumā ar priekšteci noslēgtāku priekšpusi, gludus sānu paneļus ar iegremdējamie durvju rokturiem, kā arī šaurus vertikālus aizmugures lukturus, kas kļūst redzami tikai tad, kad iedegas.

Virsbūves stingrība pret vērpi palielinājusies par 50%, aerodinamiskās pretestības koeficients samazināts līdz 0,30, trokšņu līmenis, pateicoties jaunajai grīdas konstrukcijai sarucis par 24% salīdzinājumā ar priekšteci.

Jaunais Range Rover izgatavos uz Modular Longitudinal Architecture (MLA-Flex), kas pieļauj ne tikai tradicionālo iekšdedzes dzinēju, bet arī vieglā hibrīda un uzlādējamā hibrīda spēka agregātu, kā arī pilnībā elektriskas modifikācijas montēšanu.

Nulles emisiju elektriskais modelis piedāvājumu papildinās 2024.gadā, taču arī uzlādējamais hibrīds (PHEV) nodrošina CO2 emisiju zem 30g/km. Šāds modelis ar elektrību varēs nobraukt līdz 100 km, saskaņā ar WLTP ciklu.

Sākumā britu luksuss SUV būs pieejams ar diviem trīslitru dīzeļdzinējiem un 4,4 litru benzīna V8 motoru. Abi dīzeļi attīsta attiecīgi 249 un 350 Zs, benzīna agregāts – 530 Zs. Ar benzīna motoru komplektēts automobilis 100 km/h sasniedz 4,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h – elektroniski ierobežots.

Jaunais Range Rover ir apgādāts ar progresīvo šasijas vadības sistēmu Integrated Chassis Control, visu riteņu stūrēšanas sistēmu, kas nodrošina labāku stabilitāti pie lieliem ātrumiem un mazāko apgriešanās apli starp visiem Land Rover modeļiem, progresīvo pneimatisko balstiekārtu Electronic Air Suspension, kas izmantojot eHorizon navigācijas datus reaģē uz vismazākajām ceļa virsmas izmaiņām, nodrošinot pasažieriem augstāko komfortu, bet jaunā Dynamic Response Pro tehnoloģija nodrošina sānsveru kontroli, paaugstinot stabilitāti un veiklību jebkuros braukšanas apstākļos.

Jaunajam Range Rover ir uzlabota Pivi Pro multivides sistēma ar visu laiku lielāko skārienekrāna displeju (13,1 colla) Land Rover vēsturē, turklāt tai pirmoreiz ir taktilās uztveres iespēja, kas ļauj sajust apstiprinājumu par virtuālo taustiņu nospiešanu ar pirkstiem un tādejādi samazināt uzmanības novēršanu no ceļa. Šim nolūkam paredzēta arī balss vadība, izmantojot integrēto Amazon Alexa asistentu.

Piektās paaudzes SUV iebūvēts jauns 13,7 collu interaktīvais Driver Display digitālais instrumentu panelis ar dažādām displeja konfigurācijas iespējām, kas ļauj atainot arī parasto analogo instrumentu paneli. Pieejams arī projekcijas displejs, bezvadu uzlāde viedtālrunim, ekrāni aizmugures pasažieriem, gaisa attīrīšanas sistēma Cabin Air Purification Pro, salona apdare ar vilnas tekstilmateriālu (alternatīva ādas apdarei), aktīvā trokšņu slāpēšanas tehnoloģija u.c. ekstras.

Jaunās paaudzes Range Rover Rover Launch Edition izpildījumā var pasūtīt jau tagad, bet pirmos automobiļus ražotājs sola piegādāt 2022.gada pavasarī.

Foto: Publicitātes attēls

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
TML 27.oktobris 2021 18:04
5 1 Atbildēt

Papriekš tiec pie suņa, tad trepēm, skaties, ka arī par Range Rover drīz aizdomāsies

LMT 27.oktobris 2021 17:00
2 1 Atbildēt

Kas tās pa suņu trepēm?

Plebam 28.oktobris 2021 8:55
1 0 Atbildēt

Pleb tev to nesaprast bomzi.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti