Jaunais Renault Kangoo Van saņem starptautisko "2022. gada furgons" balvu - iAuto

Jaunais Renault Kangoo Van saņem starptautisko "2022. gada furgons" balvu

 

Foto: Renault

Velocita | 22.novembris 2021 15:28

Žūrija, kurā darbojas 24 žurnālisti no Eiropas, izraudzījās jauno Renault Kangoo Van par starptautiskās "2022. gada furgons" balvas (IVOTY) ieguvēju.

Automobiļu izstādē “Solutrans”, kas norisinājās Lionā, IVOTY žūrijas priekšsēdētājs Džarlats Svīnijs (Jarlath Sweeney) pasniedza Markam Satklifam (Mark Sutcliffe), Renault Group vieglo komerctransportlīdzekļu biznesa nodaļas vecākajam viceprezidentam, Kangoo Van balvu nominācijā “2022. gada starptautiskais furgons”. Visas Eiropas žūrija, kurā piedalījās 24 vadošie žurnālisti, kas specializējas komerciālajos, rūpnieciskajos un pārvadāšanas transportlīdzekļos, izvirzīja Renault jaunāko furgonu balsojuma priekšgalā (14 vieglie komercautomobiļi no 11 dažādiem zīmoliem, kas izlaisti pēdējo mēnešu laikā).

IVOTY žūrija uzskata, ka galvenais starptautiskās balvas “Gada furgons” kritērijs ir automobiļa ieguldījums vieglo komercautomobiļu sektora efektivitātes, drošības, ilgtspējības un vides standartu nodrošināšanā.

Šī ir ceturtā reize, kad Renault komerctransports iegūst IVOTY balvu: Master (1998), Trafic (2002), un Kangoo Z. E. (2012).

Marks Satklifs, Renault Group vieglo komerctransportlīdzekļu biznesa nodaļas vecākais viceprezidents

"Vēlos pateikties visai Eiropas žūrijai, ka tā ir izvēlējusies jauno Renault Kangoo Van par starptautiskās balvas "2022. gada furgons" ieguvēju. Šī balva, ko Renault ļoti augstu vērtē, raisa lielu lepnumu mūsu komandā. Tā atalgo pūles, kas ieguldītas, izstrādājot un ražojot furgonu atbilstoši augstākajiem kvalitātes standartiem. Ieviestie jauninājumi ir unikāli tirgū, turklāt tie uzlabo mūsu profesionālo klientu ikdienas dzīvi. Šī prestižā balva ir jaunākā atzinība par Renault 120 gadu inovācijām un zinātību vieglo komercautomobiļu segmentā.”

JAUNAIS KANGOO VAN – INOVATĪVS FURGONS

Jaunais Kangoo Van ir paredzēts galvenokārt korporatīvajiem autoparkiem, tirgotājiem un uzņēmumu īpašniekiem ar augstām prasībām, kuri meklē īpaši pielāgotu transportlīdzekli, kas var lepoties ar jaunākajām tehnoloģijām un inovācijām un atbilst biznesa vajadzībām. Inovatīvajam atlētiskā un dinamiskā stila furgonam ir:

·       Viegla iekraušana ar revolucionāro jauninājumu, kas pazīstams kā "Open Sesame by Renault": noņemot B statni, tam tagad ir tirgū visplatākā labās puses piekļuve ar durvju atvērumu, kas sasniedz 1,45 metrus. Auto aprīkots arī ar “Easy Inside Rack”, izvelkamu iekšējo plauktu, lai droši pārvadātu garus priekšmetus kravas nodalījuma augšdaļā un labāk izmantotu galveno uzglabāšanas vietu.

·       Klasē labākās funkcijas ar standarta versiju, kas var lepoties ar līdz pat 3,9 m3 uzglabāšanas ietilpību, 600 kg maksimālo kravnesību, ko var palielināt līdz 800 kg kā papildu aprīkojumu, un 1500 kg vilkšanas jaudu.

·       Mūsdienīgs, izsmalcināts un ergonomisks salons ar uzlabotu termālo un akustisko komfortu, 60 l uzglabāšanas vietu un papildaprīkojuma sēdekļiem (līdz trim pieaugušajiem kabīnē). Šī konfigurācija, nolaižot centrālo atzveltni, ļauj kabīni pārvērst par mobilo biroju.

·       Mūsdienīga savienojamība ar jauno Renault “EASY LINK” multivides sistēmu ar 8 collu displeju, viedtālruņa dokstaciju, 15 W bezvadu lādētāju, Renault brīvroku atslēgas karti ērtai un drošai piekļuvei, kā arī divām USB un divām 12 V rozetēm.

·       12 jaunākās paaudzes “ADAS”, ieskaitot pastāvīgo atpakaļskata palīgsistēmu, aktīvo avārijas bremzēšanas sistēmu, piekabes šūpošanās asistentu un automaģistrāles un satiksmes palīgsistēmu, kas apvieno adaptīvo kruīza kontroli ar joslas saglabāšanas palīgsistēmu.

·       1,3 TCe benzīna un 1,5 “Blue dCi” dīzeļdzinēju klāsts, kas pieejams ar 6 pakāpju manuālo vai 7 pakāpju EDC automātisko pārnesumkārbu, kā arī divi “Ecoleader” dzinēji ar ierobežotu degvielas patēriņu līdz 4,8 l/100 km un 6,1 l/100 km attiecīgi dīzeļa un benzīna dzinējam.

Jaunā Kangoo Van elektriskais modelis būs pieejams 2022. gada pavasarī, tāpat vēlāk būs pieejama arī modeļa garā versija.

MOBĒŽAS RŪPNĪCA – IZCILĪBAS CENTRS

Kopš 1997. gada Renault rūpnīca Mobēžā (Francijas ziemeļos) ir bijusi Kangoo vadošā ražotne. Cenšoties industrializēt jaunā Kangoo un minivenu modeļu, kā arī partnerzīmolu Mercedes-Benz un Nissan transportlīdzekļu ražošanu un garantēt visaugstāko iespējamo ražošanas kvalitāti, Renault ieguldīja 450 miljonus eiro, lai pārveidotu rūpnīcu: jauna “High Speed” XXL presēšanas līnija, kas paredzēta ļoti lielu detaļu štancēšanai, 630 jauni lokšņu metāla roboti, jauni uzklāšanas roboti un jauna krāsas kvalitātes kontroles līnija, montāžas telpu modernizācija ar pilnas komplektācijas[i] detaļu piegādi, kā arī jauna apdares līnija. Rūpnīca tika aprīkota arī ar jaunu akumulatoru montāžas darbnīcu, lai sagatavotos jaunā Kangoo Van elektriskā modeļa ieviešanai, ko paredzēts sākt pārdot 2022. gada pavasarī.

RENAULT KANGOO – PATIESS VEIKSMES STĀSTS

Kopš tā atklāšanas 1997. gadā Renault visā pasaulē ir saražojis 4,3 miljonus Kangoo – gan pasažieru, gan pielāgoto pārvadājumu transportlīdzekļu versijās trīs paaudzēs. Līdztekus galvenajai ražotnei Mobēžā, Kangoo tika ražots arī “Santa Isabel” rūpnīcā Kordovā, Argentīnā.

i Pilnas komplektācijas metode ļauj sašķirot detaļas un automātiski transportēt līdz līnijai, izmantojot elektriski vadāmus ratiņus.

Renault – vēsturisks mobilitātes zīmols un elektrisko transportlīdzekļu līderis Eiropā – vienmēr ir izstrādājis inovatīvus automobiļus. Ar stratēģisko plānu “Renaulution” Renault ir uzsācis vērienīgu, jaunu vērtību radošu transformāciju, virzoties uz konkurētspējīgāku, līdzsvarotāku un elektrificētāku automobiļu klāstu. Tā mērķis ir iemiesot mūsdienīgumu un inovatīvas tehnoloģijas enerģijas mobilitātes pakalpojumu jomā automobiļu nozarē un arī ārpus tās.

 

 

 

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti