Vācijas tehniskās inspekcijas asociācija (TÜV) apkopojusi datus trīs gadu garumā. Tas ir pietiekami garš laika posms, lai varētu izdarīt secinājumus arī attiecībā uz elektroautomobiļu segmentu.
Savā TÜV-Report 2022 atskaitē organizācija balstās uz datiem, kas iegūti pārbaudot 9,6 miljonus transportlīdzekļu, to skaitā četrus elektriskās piedziņas modeļus, proti 1142 BMW i3, 1939 Renault Zoe, 1645 Smart Fortwo Electric Drive un 812 Tesla Model S.
Saskaņā ar to, no augstāk minētajiem četriem elektriskajiem transportlīdzekļiem Hauptuntersuchung (HU) tehniskajā apskatē sevi vislabāk pierādījis Smart Fortwo Electric Drive, kas ar 3,5 procentu defektu līmeni ierindotos kopējā saraksta pirmajā trešdaļā starp 128 2–3 gadus veciem automobiļiem ar iekšdedzes dzinējiem.
Smart seko BMW i3, kas ar 4,7 procentiem ierindotos otrajā trešdaļā. Papildus defektiem, kas saistīti ar tuvajām gaismām, i3 bieži sastopami arī bremžu disku defekti. Pēc TÜV asociācijas domām, tas ir raksturīgi elektriskajiem automobiļiem, jo bremzes tiek izmantotas daudz retāk rekuperācijas sistēmas dēļ. TÜV iesaka e-auto īpašniekiem bremzes tomēr izmantot un neaizmirst par to regulāru apkopi.
Populārais Renault Zoe nonāktu pēdējā trešdaļā ar defektu vidējo rādītāju 5,7 procenti. Papildus bojātiem vai nepareizi noregulētiem priekšējiem lukturiem, Zoe ir vairāk nekā vidēji defektu ar piekares komponentiem.
Pārliecinoši sliktāko rezultātu uzrāda aptuveni 100 000 eiro dārgaisTesla Model S. Ar 10,7 procentu defektu līmeni katrs desmitais Tesla Model S izkrīt pirmajā vispārējā pārbaudē un arī nonāktu pēdējā trešdaļā no visiem 128 ICE dzinēju automobiļiem, turklāt aiz sevis amerikāņu Premium elektriskais modelis atstāj vien Dacia Duster un Dacia Logan. Papildus defektiem ar miglas un tuvās gaismas lukturiem, Model S HU pārbaudēs galvenokārt atklājas problēmas ar piekares svirām.
tā ir, kad vienā stulbā planšetē sabāž bērnu spēlītes un svarīgas funkcijas