Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vācijas TÜV statistika – Tesla tehniski neuzticamākais elektroauto 28

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 30.janvāris 2022 8:29

Vācijas tehniskās inspekcijas asociācija (TÜV) apkopojusi datus trīs gadu garumā. Tas ir pietiekami garš laika posms, lai varētu izdarīt secinājumus arī attiecībā uz elektroautomobiļu segmentu.

Savā TÜV-Report 2022 atskaitē organizācija balstās uz datiem, kas iegūti pārbaudot 9,6 miljonus transportlīdzekļu, to skaitā četrus elektriskās piedziņas modeļus, proti 1142 BMW i3, 1939 Renault Zoe, 1645 Smart Fortwo Electric Drive un 812 Tesla Model S.

Saskaņā ar to, no augstāk minētajiem četriem elektriskajiem transportlīdzekļiem Hauptuntersuchung (HU) tehniskajā apskatē sevi vislabāk pierādījis Smart Fortwo Electric Drive, kas ar 3,5 procentu defektu līmeni ierindotos kopējā saraksta pirmajā trešdaļā starp 128 2–3 gadus veciem automobiļiem ar iekšdedzes dzinējiem.

Smart seko BMW i3, kas ar 4,7 procentiem ierindotos otrajā trešdaļā. Papildus defektiem, kas saistīti ar tuvajām gaismām, i3 bieži sastopami arī bremžu disku defekti. Pēc TÜV asociācijas domām, tas ir raksturīgi elektriskajiem automobiļiem, jo ​​bremzes tiek izmantotas daudz retāk rekuperācijas sistēmas dēļ. TÜV iesaka e-auto īpašniekiem bremzes tomēr izmantot un neaizmirst par to regulāru apkopi.

Populārais Renault Zoe nonāktu pēdējā trešdaļā ar defektu vidējo rādītāju 5,7 procenti. Papildus bojātiem vai nepareizi noregulētiem priekšējiem lukturiem, Zoe ir vairāk nekā vidēji defektu ar piekares komponentiem.

Pārliecinoši sliktāko rezultātu uzrāda aptuveni 100 000 eiro dārgaisTesla Model S. Ar 10,7 procentu defektu līmeni katrs desmitais Tesla Model S izkrīt pirmajā vispārējā pārbaudē un arī nonāktu pēdējā trešdaļā no visiem 128 ICE dzinēju automobiļiem, turklāt aiz sevis amerikāņu Premium elektriskais modelis atstāj vien Dacia Duster un Dacia Logan. Papildus defektiem ar miglas un tuvās gaismas lukturiem, Model S HU pārbaudēs galvenokārt atklājas problēmas ar piekares svirām.

 
28 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
planšete 30.janvāris 2022 8:54
9 1 Atbildēt

tā ir, kad vienā stulbā planšetē sabāž bērnu spēlītes un svarīgas funkcijas

Slinkais 30.janvāris 2022 10:29
7 0 Atbildēt

pati teslas transmisija šķiet arī nav nekāda dievu dāvana. ik pa laikam palūru vienas ukraiņu darbnīcas kanālu. jamie labo EV. tekoši blīvslēgi, caur kuriem dzinējā noplūst dzeses sķidrums, enkura tinumi vnk sarūsē un uzpūšas nokīlējot visu. arī elektriskas problēmas ir gana daudz. teslas motors tiek lietots arī mersī un toyotā, darba un peļņas vīriem netrūkst

WALA 30.janvāris 2022 8:38
3 6 Atbildēt

Nu īsti nav par ko brīnities, pievtās cenas klienti ir jau ļoti prasīgi, pat mazakais štrunc, kurs parstāj stradāt šiem krīt uz nerva. Nu un arī Tesla mēģina autobūvē iedzīvināt lētas komponentes, neņemot vērā MTBF radītājus. Tuesa tagad iespejams tie riski tiek labak rēķināti, bet sākums bija pašvakrs ...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Apvidus auto ražotājs Ineos atsāks darbu

Ineos Automotive rūpnīca Francijas Hambahā, kas septembrī apturēja konveijeru sakarā ar detaļu piegādātāja Recaro bankrotu, atsāks ražošanu 2025. gada janvārī. Lasīt vairāk

 

Volkswagen uzsāk krosovera Tayron ražošanu 2

Volkswagen galvenajā rūpnīcā Volfsburgā uzsākta jaunā krosovera Tayron ražošana, lai līdz 2025. gada martam, kas sāksies modeļa oficiālā tirdzniecība, pagūtu piegādāt jaunās automašīnas dīleriem. Lasīt vairāk

 

Motociklu ražotājs KTM iesniedz bankrota pieteikumu 20

Sliktas ziņas Austrijas motociklu KTM cienītājiem – uzņēmums ir iesniedzis bankrota pieteikumu un cīnās par savu izdzīvošanu. Lasīt vairāk

 

Valdība konceptuāli vienojas no sākuma Rīgu neiekļaut "Rail Baltica" dzelzceļa trasē (+ VIDEO) 16

Vairāku stundu diskusijas, asa viedokļu apmaiņa, bet skaidrs ir viens – ko darīt ar projektu “Rail Baltica” ir sāpīgs jautājums. Trūkst ne tikai naudas, bet arī plāna, ko darīt tālāk. Par ko valdībai izdevās vienoties, un ko sola projekta nākotne? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti