Mēģinājumi atgriezt dzīvē leģendāro Lancia Delta S4, kas 80.gadu vidū dominēja WRC rallija sacīkstēs, nebeidzas.
Pirms kāda laika varēja iepazīties ar Angelelli Automobili variāciju par šo tēmu modeļa Hintegrale veidolā, tagad tam pievienojas Grassi 044S no Grassi Scuderia Milanese.
Arī jaunākais mēģinājums ir itāliešu darbs. Ārējais veidols ar 80.gadu Lancia Delta S4 raksturīgo četracu optiku tapis Džuzepes Armano vadībā, dzinējs ir uzstādīts gareniski aizmugurējā tilta priekšā tāpat kā oriģinālam. Motortelpā atrodas 3.0 biturbo četrcilindru agregāts ar 650 zirgspēku jaudu, ko pēc klienta izvēles var savienot ar mehānisko vai sekvenciālo pārnesumkārbu. Pilnpiedziņa obligāta, tāpat kā trīs diferenciāļi griezes momenta sadalei. Hečbeks ir aprīkots ar disku bremzēm ar sešu virzuļu mehānismiem priekšā un četru virzuļu mehānismiem aizmugurē, ABS un gaisa spilvenu. Riteņu diametrs ir 19 collas, aizmugurē montē 305 mm izmēra riepas
No nulles līdz simtam hečbeks paātrinās 2,9 sekundēs, maksimālais ātrums ir 300 kilometri stundā. Paredzēts uzbūvēt 44 šādas automašīnas.
Cenu ražotājs nav atklājis, taču jau pieminētais Hintegrale hečbeks no Angelelli Automobili tiek pārdots par 90 000 eiro.
BTW auto ir reāls un izskatās, ka šis auto ir bijis Moncā reizē ar Polestar prezentāciju" (Skatīt no 6:24 "augšējās" priekšskata kameras "skatu") :
P.S. izskatās ka tās vispār ir kaut kādas auto prezentāciju/testa dienas Moncā, daudz un dažādi ražotāji utml.
Laikam Misha Charoudin tomēr izvāca video, kur atļāvās krietni trases tiesnešu norādijumus pārkāpt ar Polestar ekstrēmāko versiju vizinot meitenes...