Hamburgas birģermeistars un kanclera Šolca partijas biedram Peteram Čenčeram ir rūgta pieredze ar 120 000 eiro vērto Mercedes EQE 500, jo elektriskā kreisera piemērotība tālsatiksmes braucieniem ir apšaubāma.
Izdevumam Bild politiķis sūkstījies, ka jau vairāk kā gadu ir neapmierināts ar savu dienesta auto, kas nenodrošina pietiekamu gaitas rezervi – aukstākā laikā diapazons ir tik īss, ka ar to nepietiek pat atgriešanās braucienam uz Berlīni. Tie ir 580 kilometri,” teikts laikrakstā.
Savukārt Mercedes boss Ola Kallenius vēlas ieviest EQE kā jaunu standartu augstākās klases uzņēmumu automašīnu segmentā, pēc iespējas ātrāk pieslēdzot tam klientus, kas agrāk skatījās automašīnu ar iekšdedzes dzinējiem virzienā.
Kallenius vairākas reizes ir skaidri norādījis, ka zīmola nākotnes stratēģija ir „elektrība vai nekas.”
Arī Čenčers Mercedes muguru negriež – jaunais dienesta auto būs Mercedes, tikai šoreiz ne pilnībā elektrisks, bet ar iekšdedzes motoru, kas kā hibrīds vismaz daļēji spēj braukt tīri elektriski.
Izdevumam Focus mēra preses pārstāvis atklājis, ka līzinga līgums par šī dienesta auto izmantošanu drīz beidzas, tādēļ tiks izvēlēts jauns auto – hibrīds, kas būs piemērots gan tālākiem izbraucieniem, gan braucieniem pa pilsētu, kur noderēs tā spēja braukt elektriskā režīmā.
Mercedes piedāvājumā ir pieci E-klases modeļi ar hibrīdpiedziņu, cenām sākoties no nepilniem 62 000 eiro.
Kapc tie lohi paši nebrauc ar sabtransu vai velotransportu?? Vai tas tikai uz "citiem" (zemāku kastu lohiem) attiecas?