Statistika par Vācijas jauno auto tirgu februārī liecina, ka pieprasījums pēc elektromobiļiem krities salīdzinājumā ar 2023.gada februāri, kamēr reģistrēto dīzeļauto daudzums pieaudzis.
Kā liecina Federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras (KBA) apkopotie dati, pagājušajā mēnesī Vācijā no jauna reģistrētas 217 388 automašīnas, kas ir par 5,4 procentiem vairāk nekā 2023. gada februārī. Elektriskās automašīnas veidoja 12,6 procentus no visiem jaunreģistrētajiem automobiļiem (27 479 vienības), kas par 15,6 procentiem mazāk nekā 2023. gada februārī, toties strauji palielinājusies interese par Plug-in uzlādējamiem hibrīdautomobiļiem, šī segmenta automobiļiem pieaugot par gandrīz piektdaļu līdz 14 575 pārdotiem auto.
Februārī par 9,7 procentiem pieauguši pārdošanas apjomi ar dīzeļdzinējiem aprīkotām automašīnām (42 153 vienības), sastādot 19,4 procentus no kopējās tirgus daļas, bet pieprasījums pēc automašīnām ar benzīna motoriem pieaudzis par 2,3 procentiem, veidojot lielāko tirgus daļu – 35,5 procenti (77 106 vienības).
Spēcīgāko izaugsmi starp vācu ražotājiem uzrādījis Porsche – sportisko luksuss automašīnu pārdošanas apjoms pieaudzis par 66,5 procentiem, tirgus daļai pieaugot līdz 2 procentiem, pieprasījums pēc Opel automobiļiem pieaudzis par 20,1 procentu, tirgus daļa – līdz 5,3 procentiem, bet BMW un Volkswagen atzīmējies ar attiecīgi 8,1% un 2,1% pieaugumu un .
Visi pārējie Vācijas zīmoli atpalika no iepriekšējā gada rezultātiem. Starp importa zīmoliem labākie rādītāji Škoda un Seat.
Cilvēki nāk pie prāta!
Ne jau visiem tas dārgais neērtais elektroauto der, pie tam vēl tādiem nav otreizējais tirgus!
Diemžēl, šo redz arī EV bīdītāju lobijisti, kas par šo ideju potēšanu saņem grandiosus labumus.
Tādējādi turpmākajā desmitgadē varam gatavoties uz vēl lielākām ICE un naftas degvielas makslīgajām nodevām, speciāli nospiežot un padarot šo segmentu nepievilcīgāku. 😉