Vācijas jauno auto tirgus februārī: pieprasījums pēc elektroauto krities, pēc dīzeļiem – audzis 11

 

Ilustratīvs attēls Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 6.marts 2024 4:45

Statistika par Vācijas jauno auto tirgu februārī liecina, ka pieprasījums pēc elektromobiļiem krities salīdzinājumā ar 2023.gada februāri, kamēr reģistrēto dīzeļauto daudzums pieaudzis.

Kā liecina Federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras (KBA) apkopotie dati, pagājušajā mēnesī Vācijā no jauna reģistrētas 217 388 automašīnas, kas ir par 5,4 procentiem vairāk nekā 2023. gada februārī. Elektriskās automašīnas veidoja 12,6 procentus no visiem jaunreģistrētajiem automobiļiem (27 479 vienības), kas par 15,6 procentiem mazāk nekā 2023. gada februārī, toties strauji palielinājusies interese par Plug-in uzlādējamiem hibrīdautomobiļiem, šī segmenta automobiļiem pieaugot par gandrīz piektdaļu līdz 14 575 pārdotiem auto.

Februārī par 9,7 procentiem pieauguši pārdošanas apjomi ar dīzeļdzinējiem aprīkotām automašīnām (42 153 vienības), sastādot 19,4 procentus no kopējās tirgus daļas, bet pieprasījums pēc automašīnām ar benzīna motoriem pieaudzis par 2,3 procentiem, veidojot lielāko tirgus daļu – 35,5 procenti (77 106 vienības).

Spēcīgāko izaugsmi starp vācu ražotājiem uzrādījis Porsche – sportisko luksuss automašīnu pārdošanas apjoms pieaudzis par 66,5 procentiem, tirgus daļai pieaugot līdz 2 procentiem, pieprasījums pēc Opel automobiļiem pieaudzis par 20,1 procentu, tirgus daļa – līdz 5,3 procentiem, bet BMW un Volkswagen atzīmējies ar attiecīgi 8,1% un 2,1% pieaugumu un .

Visi pārējie Vācijas zīmoli atpalika no iepriekšējā gada rezultātiem. Starp importa zīmoliem labākie rādītāji Škoda un Seat.

 
Visi komentāri
 
Onsis 6.marts 2024 7:39
28 3 Atbildēt

Cilvēki nāk pie prāta!

Ne jau visiem tas dārgais neērtais elektroauto der, pie tam vēl tādiem nav otreizējais tirgus!

Ābols 25.marts 2024 14:43
1 0 Atbildēt

Diemžēl, šo redz arī EV bīdītāju lobijisti, kas par šo ideju potēšanu saņem grandiosus labumus.

  Tādējādi turpmākajā desmitgadē varam gatavoties uz vēl lielākām ICE un naftas degvielas makslīgajām nodevām, speciāli nospiežot un padarot šo segmentu nepievilcīgāku. 😉

LMT 6.marts 2024 10:33
3 6 Atbildēt

LAUKI

Pļurkt 6.marts 2024 12:54
22 2 Atbildēt

Eļektričkas der tikai tad, ja tās var uzlādēt mājās (DIENĀ SAULAINĀ LAIKĀ) pa tiešo no saules paneļa. Jo uzlāde aizbraucot uz darbu no ātrās uzlādes ir ne lētāka kā ieliet dīzeli bākā. Vai arī mājās uzlāde pa naktīm, bet no elektrotīkla, kurš paņem savu naudu par "uzglabāšanu no TAVIEM saules paneļiem" nakts stundās, par ko Vācijā vēl PVNs ir jāsamaksā arī nav diez ko lētāka!!! Vēl jāņem vērā ka eļektrička ir DĀRGĀKA kā analogas klases dīzeļauto, pat ar visu Vācijas valsts atbalstu!!

+++

Cilvēki nav tik lieli idioti, lai kā ar izglītības "reformu" to censtos panākt!!

2 elektroauto īpašnieks 7.marts 2024 8:20
3 2 Atbildēt

Ja jābraukā pa Vācijas lielceļiem, tad elektroauto noteikti nav ekonomisks. Savukārt, ja dzīvo Rīgā, darbs ir Rīgas centrā un mājās naktī ir iespēja lādēt, tad ietaupījums ir acīmredzams.

Pļurkt 7.marts 2024 9:26
3 0 Atbildēt

... privātmājā!! Pie kam ietaupījums ir tikam kamēr nav atcerējušies par PVNu pat pašpatēriņam, kā Vācijā!!

Pļakt 7.marts 2024 9:45
7 0 Atbildēt

Prātā pērnā gada laikapstākļi, kad pēc krusas graudiem vistas olas lielumā tika pierādīts, ka lētās uzlādes projekts var beigties 5 minūšu laikā.

Pļurkt 7.marts 2024 14:32
2 1 Atbildēt

"Lētā Uzlāde" ir totāls fufels idiotu galvās!~Ah jā - un ministreļu galvās!

Krotow 9.aprīlis 2024 16:03
0 0 Atbildēt

... un dažu komentāru skribentu galvās 24/7/365.

Lētā uzlāde bija lēta kamēr elektrība bija lēta.

n0@$$ 13.marts 2024 8:09
2 2 Atbildēt

Te noklusēts kāpēc tā ,jo beidzās EV subsīdijas ,bet kā parāda citu valstu piemēri EV tirdzniecība atgriezīsies iepriekšējā līmenī pēc pāris mēnešiem. Ja ir nauda kāpēc pirkt neefektīvus ,smirdošus dīzeļus man paliek mistika?

Janka 25.marts 2024 14:59
0 0 Atbildēt

Kamēr tu savu EV varēsi pēc 200tūkstošiem izmest musarā, jo 'baterijas paka' maksās jaunu auto cenā, tikmēr ICE dīzeļisti pabrauks tev vienkarsi garām.

Tieši tāpec par labu cilveki izvēlas ICE automobīļiem nevis EV jo 1. Ilgāk brauc 2. tālāk brauc ar vienu bāku 3. ICE auto IR zaļāki ja salīzina visu auto ražošanas ciklu, auto detaļu maiņas ciklu 10 gadu/200tūkst km periodā.

 Pat ar visu to ka EV nav iekšdedzes dzinējs, tā super idīgā baterija, ko nevar atjaunot un lietot talāk ir ļoti bēdīgs posts pasaulē! (Iekšdedzes dzinēju VAR atjaunot un lietot tālak otrajā 3 un pat 4 masīnā)

 Nevis akli sekot mārketinga iepotētajam '1L' pret '1kw' salīdzinājumam. 😉

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gājējs "nogāž" divus motociklistus (+ VIDEO) 4

Viens no motociklistiem pamana gājēju pie pārejas un sāk bremzēt, taču aizmugurē braucošais tam nav gatavs. Lasīt vairāk

 

"Kritiskās masas" velobraucienā notikuši divi negadījumi un sākti četri administratīvā pārkāpuma procesi 5

Rīgā trešdien tradicionālajā un nesaskaņotajā "Kritiskās masas" velobraucienā notikuši divi negadījumi un sākti četri administratīvā pārkāpuma procesi, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

6 Ginesa rekordi: Kārlis Bardelis ar laivu un velo apbraucis apkārt pasaulei (+ VIDEO) 3

Kad viņš sāka savu braucienu apkārt pasaulei, viņam bija 31 gads. To beidzot – 39. Kārlis Bardelis airu laivā un ar velosipēdu apceļojis zemeslodi un nu atgriezies Latvijā. Ceļojuma laikā sasniegti seši Ginesa rekordi un vākti līdzekļi labdarībai. Lasīt vairāk

 

No 1. maija atsevišķos valsts ceļu posmos palielinās maksimālo atļauto ātrumu 10

No 1. maija atsevišķos valsts galveno autoceļu posmos tiks ieviests palielināts atļautais braukšanas ātrums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti