2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) - iAuto

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

 

Foto: Mercedes-AMG

iAuto | 21.aprīlis 2024 14:28

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu.

AMG GT 63 S E-Performance hibrīdiekārtā iekļauts 612 Zs jaudīgs 4,0 litru V8 biturbo motors, kas griež priekšējās ass riteņus un 150 kW (204 Zs) Electric Drive Unit pie aizmugurējās ass. Elektromotora radītā jauda aizmugures riteņiem tiek novadīta caur divpakāpju transmisiju un bloķējošo diferenciāli, taču nepieciešamības gadījumā elektromotors var palīdzēt arī priekšējiem riteņiem.

Foto: Mercedes-AMG

Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 816 Zs, bet maksimālais griezes moments - līdz pat 1460 Nm – pietiekami, lai 100 km/h sasniegtu 2,8 sekundēs un turpināt paātrināšanos līdz 320 km/h. Kontrolēt šo jaudu palīdz AMG Active Ride Control aktīvā balstiekārta ar sānsveru kontroli un aktīvo aizmugures riteņu piestūrēšanas mehānismu. 6,1 kWh akumulators vairāk kalpo kā piedziņas pastiprinātājs, nevis braukšanai ar elektrību, tomēr līdz 13 kilometriem elektriskā režīmā tas nodrošina. Šo akumulatoru var uzlādēt ar maiņstrāvu, izmantojot 3,7 kW iebūvēto lādētāju uzlādes stacijā, pie Wallbox vai sadzīves kontaktligzdā. Vadītājs var ietekmēt rekuperācijas sistēmas darbību (4 pakāpes), spēcīgākajā pakāpē ar One-Pedal tehnoloģijas palīdzību atgūstot līdz pat 100 kW.

Foto: Mercedes-AMG

Ražotājs norāda, ka AMG GT 63 S E-Performance uz 100 km patērē 12,6 kWh un 8,6 litrus degvielas, bet brīžos, kad akumulators iztukšots – 12,3 litrus degvielas uz 100 km.

Vadītāja rīcībā ir astoņas AMG Dynamic Select braukšanas programmas "Electric", "Battery Hold", "Comfort", "Smoothness", "Sport", "Sport+", "Race" un "Individual", kas ļauj pielāgot piedziņas un transmisijas reakciju, stūres iekārtas un šasijas darbību, izmainīt izplūdes sistēmas radīto skaņas tembru. Programmas var izvēlēties, izmantojot AMG pogu un centrālo displeju viduskonsolē vai pogas, kas izvietotas uz stūres. Atkarībā no izvēlētā režīma aktīvie aerodinamikas elementi priekšpusē izvirzās līdz 40 mm uz leju un palielina vai samazina piespiedējspēku, turklāt tāds pats uzdevums ir aizmugures spoilerim, kas fiksējas piecos dažādos leņķos.

Foto: Mercedes-AMG

Braukšana ik reizi sākas Silent Mode un Comfort režīmā – kad automašīna pārvietojas ar elektromotora palīdzību, bet atgriezenisko saiti vadītājs saredz displejā un uztver akustiski, pateicoties skaņai, ko salonā ieplūst caur audio sistēmas skaļruņiem.

Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance cena nav atklāta, taču par tehniski līdzīgo SL 63 S E Performance prasa 223 720 eiro.

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

Foto: Mercedes-AMG

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Aivis 21.aprīlis 2024 14:42
2 0 Atbildēt

Auto cool. Bet vai nevarēja uzlādes vāciņu kaut kur sāna izdomāt. Neviss uz aizmugurējo bamperi. Skatu bojā. Protams gaumes lieta. ;)

arba 22.aprīlis 2024 12:52
1 0 Atbildēt

No lasita es sapratu ka 600 zs uz prieksejiem ratiem un 200 uz pakalejiem

Es nepareizi sapratu vai kluda rakstitaja vai patiesam sads sadalijums ?

Stipri divains sportkaram ?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Model 3 lētāk arī Eiropā – Tesla piedāvā jaunu bāzes versiju 5

Tesla nāk klajā ar jaunu Model 3 versiju, kas zaudēs daļu no aprīkojuma komplektācijas, taču maksās par aptuveni 3000 eiro mazāk nekā līdz šim lētākais variants. Lasīt vairāk

 

Kraviniekam migla netraucē - traucē tie, kas "lēnām velkas" (+ VIDEO) 18

Video autors apgalvo, ka miglas dēļ vairākas vieglās automašīnas braukušas piesardzīgāk, kas izraisījis kravas auto šofera niknuma izpausmi, ko tas apliecinājis mirkšķinot sava auto gaismas, taurējot un arī riskanti apdzenot. Lasīt vairāk

 

Novembris Vācijas tirgū: elektroautomobiļi uz augšu, dīzeļi uz leju 21

Publicēti dati par Eiropas lielāko automobiļu tirgu Vāciju. Tendences, kas iezīmējās jauno automobiļu tirgū iepriekšējos mēnešos nemainās: elektroautomobiļu skaits pieaug, bet ar dīzeļdzinējiem aprīkotu spēkratu skaits rūk. Lasīt vairāk

 

Sācies “Latvijas Gada auto 2026” tautas balsojums – vai žūrijas izvēle sakritīs ar tautas simpātiju

Ir sākusies balsošana par konkursa “Latvijas Gada auto 2026 Tautas simpātiju” - nomināciju, kuras uzvarētāju var noteikt ikviens interesents. Balsot iespējams gan internetā, gan tirdzniecības centrā “Mols”, kur arī apskatāma fotogrāfa Raimonda Volonta lielformāta izstāde. Tajā redzamas visas 33 jaunākās automašīnas, kas piedalās “Latvijas Gada auto 2026” konkursā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti